Mda...la motor nu e greu insa nici asa usor cum crezi tu.
1.Daca iei de la dezmembrari iti trebuie si postamentul de la compresor pt motorul pe care il ai tu !!! Compresorul foloseste intre 3 si 7 CP din puterea motorului deci nu te joci cu fixatul.
2.Radiatorul este una si condensatorul (de Klima) este alta ! Probabil ca trebuie sa schimbi si radiatorul complet cu ventilatoare fiindca la masini cu klima e ceva mai mare sau are 2 ventilatoare.In fata radiatorului se mai monteaza inca un fel de radiator (Condensator) care apartine de instalatia AC.
3.Toate piesele trebuie montate la locul lor fiindca altfel nu poti face legaturile la tevi (furtune) cum trebuie .Tevile se prind de caroserie si trebuie sa fie flexibile spre compresor fiindca de la vibratiile motorului s-ar rupe in 3 zile.Fiecare ghivent trebuie sa prinda perfect altfel se pierde gazul in cateva ore...acolo e o presiune de 20 de bar !!!
4.In interior trebuie scos bordul si demontata cutia mare din dreapta in care NU este vaporizatorul .Aia se schimba complet cu una de AC care are vaporizator.
5.La electrica originala vei avea probleme fiindca nu se potriveste...insa e destul de simplu de facut cablurile.(pt cine a mai facut)
Cam atat pe scurt...treaba dureaza cam 8-10 ore si e greu de descris fiecare pas