15-10-10, 00:30
|
#16
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 207
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Quote:
Originally Posted by Spark
strict la ce s-a discutat pana acuma.
hatck-ul arata mai bine decat coupe-ul.
si dintr-un motor de 3 litri twin turbo sa scoti doar 340 cai.... cam putintel. desi pentru masina asta ajunge.
100 cai / litru scoti si dintr-un aspirat. hai sa nu te chinui merge un turbo. dar twinturbo ? :-j
|
Inseamna ca nu stii ce "specie" este motorul de 3 litri twin-turbo BMW... Nu este axat pe peak-power, ci pe distribuirea puterii aleia pe toata plaja de turatii (alea 2 turbine sunt de dimensiuni mici, pt. spool foarte rapid -> extrem de putin lag). Motorul asta dezvolta vreo 400 de Nm (versiunea de 306 cai, nu asta de 340, care, evident va avea cuplu mai mare) de la 1300 rpm pana la 5000rpm , adica ai toata "puterea" inca din 1300 de rpm.
Si toate astea cu un consum mediu declarat de 9.2 l/100km.
Plus:
2008 Winners
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6)
2007 Winners
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
Zi-mi acu ca nu ai vrea motoru' asta.
__________________
Distribuitor LOGtuning in Bucuresti elemente tuning: suspensii, jante, esapamente, aerodinamica, sisteme de franare, filtre, accesorii. Detalii -> PM
Last edited by MaZaN; 15-10-10 at 00:41.
|
|
|
15-10-10, 10:18
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
diferenta dintre 135 si 1M la partea motor este doar de soft sau si interne ?
|
|
|
17-10-10, 21:42
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Nu stiu ce diferenta este dar sunt curios daca e motorul modificat de pe E92 non facelift (N54 twin turbo de 306 cai) sau e noul N55, 3.0 Single Turbo - Twin Power de pe E92 2010+ facelift. Si acesta din urma dezvolta pe E92 tot 306 hp, dar cuplu maxim se livreaza de la o turatie mai mica si consumul este mai mic.
|
|
|
17-10-10, 21:47
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
N54 o sa fie sub capota.
|
|
|
17-10-10, 22:13
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
ar fi o prostie n55, cine doreste o turbina in minus pentru 5 % economie de combustibil la modelul de top ?
|
|
|
17-10-10, 22:24
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Foarte frumoasa masina ! As alege oricand un seria 1 coupe in loc de e46 coupe sau e90 !
|
|
|
17-10-10, 22:32
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
E46 coupe e cam vechi pentru comparatia asta. Sunt curios ce pret o sa aibe jucaria asta
Last edited by NEo007; 17-10-10 at 22:36.
|
|
|
18-10-10, 17:35
|
#23
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Quote:
Originally Posted by NEo007
E46 coupe e cam vechi pentru comparatia asta. Sunt curios ce pret o sa aibe jucaria asta
|
in jur de 50000 de euro
Quote:
Originally Posted by NEo007
Nu stiu ce diferenta este dar sunt curios daca e motorul modificat de pe E92 non facelift (N54 twin turbo de 306 cai) sau e noul N55, 3.0 Single Turbo - Twin Power de pe E92 2010+ facelift. Si acesta din urma dezvolta pe E92 tot 306 hp, dar cuplu maxim se livreaza de la o turatie mai mica si consumul este mai mic.
|
si o turbina in minus pentru N55
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
ar fi o prostie n55, cine doreste o turbina in minus pentru 5 % economie de combustibil la modelul de top ?
|
va fi o versiune modificata a lui N54
|
|
|
08-12-10, 21:28
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
PREMIERA: Acesta este noul BMW Seria 1 M Coupe, rivalul lui Audi RS3!
Asteptarea a luat sfarsit! Acesta este Seria 1 M Coupe, arma bavarezilor de la BMW impotriva recent-lansatului Audi RS3 Sportback. Noul model va debuta luna viitoare la North American International Auto Show si va ascunde sub capota un motor twin-turbo de 3.0 litri si 340 cai putere.
PREMIERA: Acesta este noul BMW Seria 1 M Coupe, rivalul lui Audi RS3! Filmele din 4TuningTV doar pe 4Tuning.ro
__________________
|
|
|
10-12-10, 10:31
|
#25
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
BMW lansează pe piaţă cea mai performantă versiune Seria 1 din istorie. Noul Seria 1 M Coupe vine cu motorul de 3.0 litri de pe Z4 şi ajunge la 100 km/h īn 4.9 secunde.
Diferenţele faţă de anterioara variantă de top a gamei, 135i Coupe, nu se opresc doar la cifrele tehnice ale motorului. Conform comunicatului oficial al celor de la BMW, Seria 1 M Coupe are un ecartament mai mare şi vine cu o masă proprie cu 35 de kilograme mai mică. Pentru a desăvārşi performanţele tehnice, BMW a "īncălţat" noul model cu jante de 19 inch din colecţia M care sunt īmbărcate de pneuri 245/35 pe faţă şi 265/35 pe spate
Noul Seria 1 M Coupe va debuta oficial īn cadrul Salonului Auto de la Detroit, care va avea loc īn luna ianuarie. Debutul european este aşteptat să aibă loc īn primăvara anului 2011.
Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune BMW Seria 1 M Coupe
Lungime (mm) 4380
Latime (mm) 1803
Inaltime (mm) 1420
Greutate (Kg) 1495
Capacitate (cc) 2979
Puterea maxima (CP/rpm) 340
Cuplu maxim (Nm/rpm) 500
Viteza maxima (Km/h) 250
Acceleratie 1-100Km (s) 4.9
Consum mediu (litri/100 km) 9.6
1495kg cu 80kg mai usor decat RS3
pretul 50500E in Germania
__________________
|
|
|
14-12-10, 14:53
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
BMW Seria 1 M Coupe la Nurburgring - Mai rapid ca BMW M5 E60, mai incet ca Audi TT-RS
Cu 340 cai putere sub capota si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 4.9 secunde, noul BMW Seria 1 M Coupe este fara nici un dubiu un model rapid. Un mic monstru din regiunea Bavariei. O mini-arma de distrugere in masa, numai buna de testat la Nurburgring.
Zis si facut! Rezultatul? Deloc surprinzator, insa ne-am fi asteptat la ceva mai mult. Sau poate nu! Dar gata cu misterul! Micul si impresionantul BMW Seria 1 M Coupe reuseste sa parcurga un tur de pista la Nurburgring in numai 8 minute si 12 secunde, un timp ce il plaseaza inaintea unor modele precum M5 E60, M3 E46 si, nu in ultimul rand, inaintea lui 335i Coupe. Coupe-ul bavarez de performanta nu poate tine insa pasul cu adversari precum Porsche Cayman S sau Audi TT-RS, o comparatie cu mai-marele BMW M3 E92 fiind mai mult decat inutila.
Concluzia? Noul BMW Seria 1 M Coupe se anunta cel putin o prezenta placuta, constructorul german oferind pentru putin mai mult de 50.000 euro o reteta asemanatoare cu cea care a transformat clasicul M3 E30 intr-o legenda.
|
|
|
14-12-10, 15:57
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,059
Member of: [BMW] [2 Roti] [Street 4 Cars] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Mi se pare prea greu, la o tona jumate e cat o balena.
Dar fiind twin turbo posibilitatile sunt nelimitate...
Astept sa vad ce o sa scoata casele de tuning din motorul asta
|
|
|
14-12-10, 18:40
|
#28
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
atunci ce zici de m3 e92 ? Sau chiar de e46, e cat doua balene ?
Este foarte ok greutatea avand in vedere normele de siguranta si confort ale zilelor noastre. Totusi e un simplu M , nu varianta CSL (cu siguranta o sa apara)
__________________
|
|
|
14-12-10, 19:01
|
#29
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Quote:
Originally Posted by squid
Mi se pare prea greu, la o tona jumate e cat o balena.
Dar fiind twin turbo posibilitatile sunt nelimitate...
Astept sa vad ce o sa scoata casele de tuning din motorul asta
|
Un golf 6 R are 1521kg iar RS3 are 1575kg
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
atunci ce zici de m3 e92 ? Sau chiar de e46, e cat doua balene ?
Este foarte ok greutatea avand in vedere normele de siguranta si confort ale zilelor noastre. Totusi e un simplu M , nu varianta CSL (cu siguranta o sa apara)
|
Da GTS/CSL va aparea prin 2012-2013 cu motorul de pe viitorul M3 de 450cp
Personal estetic arata mai bine TTRS si ma intreb de ce nu l-au facut si in varianta hatch
|
|
|
11-01-11, 17:44
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: BMW Seria 1 M Coupe : 3.0 twin turbo, 340 CP, componente de la M3. Suna terifiant
Detroit 2011: BMW Seria 1 M Coupe este gata de asalt!
Asteptarea a luat sfarsit! Noul BMW Seria 1 M Coupe a sosit la Detroit Auto Show pentru a obtine o portie serioasa de aplauze, fiind in acelasi timp gata sa asalteze cu al sau aspect vulgar privirile tuturor celor prezenti la salonul american.
Ascunzand sub capota deja-familiarul N54 (motor cu sase cilindri in linie, 3.0 litri twin-turbo), coupe-ul bavarez de performanta strange laolalta nu mai putin de 340 cai putere si 450 Nm (500 Nm in overboost). Se adauga tractiune spate si cutie manuala in sase viteze, iar noul BMW Seria 1 M Coupe ar putea castiga cu usurinta titlul de cel mai distractiv model pe care il ofera constructorul bavarez la ora actuala. In plus, nici performantele nu dezamagesc, clasicul 0 - 100 km/h venind dupa doar 4.9 secunde, in timp ce viteza a fost limitata la intotdeauna-prezentul 250 km/h.
Mai mult de atat, din lista cu bunatati nu lipsesc nici jantele pe 19 inci completate de un kit aerodinamic ce inspira putere, suspensia modificata, sistemul performant de franare si interiorul personalizat in stilul caracteristic modelelor M, intregul rezultat putand fi studiat sub lupa in superba galerie foto.
|
|
|
|
|