Dupa ce Nissan a lansat in Japonia modelul GT-R, s-a hotarat sa lanseze si versiunea “europeana” cu micile sale modificari, in special sub caroserie.
Incepand cu suspensiile, inginerii de la Nissan au schimbat suspensiile frontale cu unele mai prietenoase modificand ratele de amortizare pentru o plimbare mult mai confortabila, crescand rigiditatea pe spate a amortizoarelor pentru a imbunatatii capacitatea de reactie in timpul virajelor. Cei de la Nissan au spus ca au modificat si logica controlului distributiei cuplului intre puntile fata si spate atunci cand masina realizeaza diverse manevre la viteze mici.
Logica cutiei de viteze a fost schimbata pentru a da mai tarziu un downshift in vitezele 5 si 6 ,iar un model mult mai agresiv de downshift este adoptat atunci cand soferul schimba manual vitezele de la 4 la 3 si de la 3 la 2.
O alta imbunatatire adusa noului Nissan GT-R este adaugarea a doua conducte de racire NACA la diffuser-ul din fibra de carbon pentru racirea suplimentara a evacuarilor si cutiei de viteze. Pe lista schimbarilor putem trece si o transmisie fata intarita pentru a reduce vibratiile transmise atunci cand masina are la bord o incarcatura voluminoasa. Si cum nu era indeajuns, distributia fortei de franare a fost mutata usor spre spate oferind o mai mare stabilitate in cazul de franare brusca.
Nissan sustine ca modificarile la sistemul de emisii asigura faptul ca GT-R este conform Euro 5, fara nici o pierdere a performantei, emisiile de CO2 scazand la 295 g/km.
Imbunatatirile vizuale ale modelului GT-R sunt noile bari de protectie fata spate care beneficiaza de un strat dublu, oferind un finisaj si o culoare mai profunda, in timp ce la interior vitezometrul este inconjurat de un aspect metalic. Si daca tot vine Anul Nou, noile Nissan vor fi echipate cu sisteme audio de ultima generatie si sisteme de navigatie cu o capacitate de 40 Gb.