Go Back   Forum 4Tuning > Curse > LifeStyle & (I)legale & intalniri

LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte

Reply
 
Thread Tools
Old 08-07-04, 20:47   #61
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Mai deci ori sunt eu prost ori nu ma fac inteles...va dadusem un ex cu masina mea vs un S60 140cp, si va spusesem ca am fost egali, desi ea ia suta OFICIAL in 10,0 si eu in 11,0, deci practic o diferenta de o secunda n-a prea mai contat, tinand cont de faptul ca eu am 1t si S60 are vreo 1600kg...Daca mai vreti, va mai pot da exemple. Datele oficiale in ceea ce priveste 0-100 nu au fost niciodata concludente, si deja la diferenta pana intr-o secunda sau de o secunda nu prea mai conteaza, daca mai tinem cont si de faptul ca Civicul are 900kg si Calibra vreo 1300kg. Inca o data, timpul oficial la Civic e de 8,6s, nu de 9,1, acolo era gresit, iar la Calibra de 8,1 asa ca...tot pe Civic merg...Dar sa se dea fratzii astia odata, sa lamurim tb asta, altfel tot vorbim si vorbim...
  Reply With Quote
Old 08-07-04, 20:56   #62
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

hai sa-ti mai spun o chestie cu volvo ala... tu ai reusit sa ajungi la eglaitate cu el dar nu sa-l depasesti... pe cand el daca ar fi plecat mai bine sau cine stie ce nu a facut el bine... ai fi pierdut... corect? sau tu imi spui mie ca poti sa-l faci? eu n ucred... eu cred ca poti doar sa speri la egalitate... asa ar fi si cu calibra si civic... cu toate ca nu cred...
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-04, 23:11   #63
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Nici n-aveam cum sa-l depasesc, totusi e un 2,4 5 cilindrii, si mai mult ca sigur e ca daca era pe o distanta mai mare, cilindreea isi spunea cuvantul. Eu de fapt nici nu speram la egalitate. Dar uite ca lucruri ciudate se intampla. Aceeasi faza am avut-o si cu un Passat 1,9 TDI 4motion 130cp, pe care l-am luat la demaraj cu un bot de masina, dupa care am ramas neclintiti. Pe mine ma ajuta destul cutia sa schimb f repede si brusc, insa consecintele n-au intarziat sa apara:deja imi face figuri rulmentul de presiune de la ambreiaj. Cutia la Civic are o etajare excelenta si si asta il ajuta destul de mult.
Aki, ne anunti si pe noi daca va hotarati sa va dati...
  Reply With Quote
Old 09-07-04, 07:08   #64
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default

Cine stie peste ce \"piloti\" ai dat...:P
Si daca sunt soferii de aceasi valoare sa sti ca, conteaza si 0.5sec.
Oricum in cazut de fata nu vorbim de masini stock (cel putin calibra ) deci nu prea isi mai are rost discutia. Oricum eu tot nu inteleg ce nu pricepi tu la faza cu greutatea. DECI NU CONTEAZA. AIA SUNT TIMPII MASINILOR.

PS: tu ce masina ai?:P
__________________
E36 325i
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 10:02   #65
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Pai asa hai sa zicem de toti care spun ca au facut masini mai puternice \"eee, ai dat peste soferi mai prosti\", nu? :P Oricum, am mai zis, pana nu se dau baietzii sa vedem si noi rezultatul, n-are rost sa tot vb. Ar tb sa facem un pariu virtual... :P
PS:Ibiza 1.4 16v 101cp.
  Reply With Quote
Old 09-07-04, 11:10   #66
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default

Daca ambele masini sunt stock si castiga aia care are 0-100 mai prost nu e normal ca e din vina soferului celeilalte mai bune?:P
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 11:20   #67
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Ma eu nu cred ca e farte relevant 0-100... poate ajunge una dintre ele mai repede la 100 dar de la 100 la 150 poate nu mai accelereaza la fel de bine ca cealalta si atunci datele problemei se schimba... si fiind si diferenta mica de ~1sec se poate ca cea care atinge 100 mai repede sa piarda... nu credeti??
__________________


VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 11:32   #68
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default

eu ma referea la curse din astea la semafor, unde de obicei nu treci de 100.
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 11:36   #69
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Pai aia nu mai e cursa.. dak se dau doar pana la 60

Si de la semafor se depaseste 100 ce naibi... ca doar nu te dai doar care pleaca primul...
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 12:35   #70
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Normal ca conteaza si soferul, altfel dac am fi toti egali... :P Eu de la semaforul de la arcul de Triumf si pana la Casa Presei am prins aproape 170 deci...daca nu ma crezi, vino o data sa-ti arat. Pai peste tot sunt semafoare, si verdele da startul asa ca unde ne-am putea da? :P ANUNT UMANITAR: VREM PISTA DE DRAG!!!
Dar sa revenim la topicul nostru...Clio sport 2003, la greutatea lui si la 0-100( http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=117392 ) n-ar tb sa aiba nici o problema cu Calibra 2.0 16v...parerea mea.
  Reply With Quote
Old 09-07-04, 12:44   #71
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default

asta cu o calibra stock.. deci nu e cazu la xrp :P
Te cred ma.. eu am luat de la arcu de triumf pana la radaru ala de sus 120 si nu am fortat asa tare..

Hehe.. cum ti se pare :
calibra 0-100 8.1 , clio 0-100 7.1 ??? remeber? civic vs calibra, numai ca e invers. ))
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 15:51   #72
cptplanet

Stock
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 7
Default

Mah nu va mai certati!
Treaba e in felul urmator...
Cursele pe 400m sunt aberante si nu au nici o relevanta. M-am dat cateva zile bune cu o Toyota Celica de 193 de cai (a lui Gusu pentru cine o cunoaste) pe 4-500m. Masinile erau in cel mai rau caz egale, iar cand plecam amandoi la fel de bine, aveam un bot de masina in fata. Eu jubilam, evident... Pana ne-am dat pe 1000m unde MI-A RUPT CAPATANA si acum nu mai am ce comenta. Vine incredibil de grav cu a-3-a si-mi da cam o masina jumate - doua. Deci asta e diferenta dintre masinile noastre. Ce era pe 400m era irelevant.
La fel si cu Civicul in discutie. Pe 400m se poate intampla orice (desi chiar si pe 400m parerea mea este ca plec cu prima sansa), dar pe 1000m, desi nu este genul meu sa afirm chestii fara sa vad cu ochii mei... DACA a lui e asa cum a lasat-o fabrica, nu are cum sa ma faca. Scurt si cuprinzator.
Cat despre Clio-ul in cauza nu mai insistati, nu mai cautati tot felul de cauze aberante, motor rece, etc. Masina nu trage cum ar trebui sa traga pentru o masina de 168 de cai si 1000 kg. Parerea mea este ca are o cutie aberant etajata. Pleaca foarte interesant cu a-1-a, asemanator cu un Kadett 16v dupa care a-2-a este destul de penibila... Mai trage cumva in a-3-a dar pana acolo deja a pierdut zdravan si nu prea mai recupereaza cu masini din zona lui de putere. Un Kadett Gsi 16V nu numai ca il bate, DAR IL UMILESTE EFECTIV!
Clio-ul in cauza a fost atent studiat, ca e din cartier de-acolo. Am auzit si eu de Clio-ul sport cel nou ca trage mai interesant. Nu am avut ocazia sa-l studiez.
Cat despre Griffonu am un feeling ca ne cunoastem si ca e colectionar Renault (are sau avea un Megane si are sigur un Clio intocmai cu cel din povestea noastra). Prin urmare opinia lui este complet subiectiva. La gara!
cptplanet is offline   Reply With Quote
Old 09-07-04, 17:48   #73
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

frate nu stiu despre ce masina vorbesti tu , dar cauta si tu putin pe net despre clio sport, citeste ce ai scris tu, si dupa aia remarca diferenta...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 10-07-04, 02:25   #74
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Hai ca asta m-a dat gata...daca cursele de drag pe 400m sunt aberante si irelevante, atunci tot neamul american, japonez si european de raceri sunt niste idioti. Tocmai, cursele de 400m SUNT RELEVANTE PT ACCELERATIA MASINII, tot ce este peste deja intra la alte categorii, si anume nr de cilndrii, capacitatea cilindrica si eventual cuplul care trage dupa el greutatea masinii ca ea sa poata urca in viteza. O pierde Clio sport ala vechi pe 400m datorita etajarii proaste a cutiei, dar cei 20cp fata de Calibra isi vor spune cuvantul dupa 400m...Si atunci care mai e esenta curselor de acceleratie daca ne-am da pe mai mult de 400m, ca oricum o sa castige ala cu puterea mai mare...De ce crezi ca etalonul mondial pt cursele de drag este 1/4 de mila, adica aprox 400m?Degeaba?Castiga masina care e cel mai bine setata, si cu greutatea cat mai mica, indifernet daca are putere ceva mai mica decat concurenta.
  Reply With Quote
Old 10-07-04, 02:41   #75
cptplanet

Stock
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 7
Default

Desigur, exista si cursele pe 5m unde Tico e campion absolut...
Clio nu trage bine nici dupa cei 400m. Probabil caii sunt mai mici in Franta.


Oricum vad ca cel mai indarjit de-aici are o Ibiza. Crezi ca ai sanse cu Tico pe 5m ? Nu, acum serios... Nu cred ca este cazul sa-ti sustii cu atata convingere punctul de vedere cand prinzi 160km/h cu vantul in spate. Pana si in domeniu asta iti trebuie un pic de experienta ca la curse s-au vazut multe. Carfolio sau cu atat mai putin vreun site obscur nu trebuie luat drept Biblie ci doar \"orientativ\". Sunt mult mai multi parametri care trebuie luati in considerare in afara de cifrele, destul de subiective din cate observ, date de producatori. Ecuatia e mai complicata si tine de foarte multe chestii care fac diferenta la un anumit moment dat intre doua masini. Nu doar raport brut de cai putere, cuplu, greutate si un rezultat discutabil de acceleratie dat de producator de unde rezulta clar ca o masina \"o face\" pe cealalta. Nu e chiar asa dragii mei. Toyota Celica are 193 cai putere, o greutate asemanatoare cu Clio tinand cont si de aerodinamica, fuge impresionant si ghici ce... Face suta tot in 7.1. Hmmm, devine dubios. Poti sa compari o Celica cu un Clio? Dupa francezi, PE HARTIE, categoric. Dar daca le pui una langa alta o sa incepi sa treci impasibil pe langa reprezentanta Renault din cartier.
I rest my case.
cptplanet is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -