Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-12-08, 13:21   #31
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul dinamometru de sasiu cu frana din Romania

.....................................

Last edited by SEBASTIAN; 17-03-09 at 17:10.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-09, 18:59   #32
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul dinamometru de sasiu cu frana din Romania

.................................

Last edited by SEBASTIAN; 17-03-09 at 17:10.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-03-09, 22:51   #33
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Primul dinamometru de sasiu cu frana din Romania

Sebastian, nu inteleg de ce trebuie sa faci apologia proiectelor altora. Eu in locul tau mi-as promova ceea ce fac eu, nu ceea ce face sau nu face x sau y...
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 17-03-09, 06:22   #34
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul dinamometru de sasiu cu frana din Romania

.................. rezolvat acum e curat, insa te rog sa ne spui de ce nu ai dus treaba la bun sfarsit?

Last edited by SEBASTIAN; 17-03-09 at 17:11.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 16:57   #35
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Primul dinamometru de sasiu cu frana din Romania

Treaba la bun sfarsit am dus-o. Tocmai se anunta cel putin 2 proiecte de dyno 4x4 in Bucuresti. Pentru mine dyno nu e o afacere in sine, in sensul ca nu vin mai mult de 6-8 clienti pe saptamana doar sa-si masoare masinile sau softurile lor sau altora. Pentru mine e un business doar prin prisma UNICHIP si reglarii lor. Ori dupa ce ai 4 ani pe dyno incepi sa nu mai ai neaparat nevoie de el, caci descoperi lucruri redundante si daca ai aceasta experienta repet, scule de diagnoza si logging contemporane, AFR-uri si EGT-uri, si mai multe sute de masini reglate la activ iti permiti sa iesi pe strada cu o masina si sa fii convins ca reglezi 100% corect benzina, 100% corect boost-ul si 90% corect avansul si distributia. Nu cred ca experienta mea de pe dyno e usor de inlocuit, pentru mine cele 2-3 masini 4x4 care nu pot fi facute pe dyno si pe care le fac lunar nu reprezinta grosul afacerii, investitia de 25 000 E pe care o reprezinta upgradarea dynului meu a carui fundatie e pregatita pentru 4x4 nu e un business acum. Voi plati cu placere celui care va avea un dyno 4x4 corect 100E per masina, si din cate stiu Theodoris va monta unul identic cu al meu in Pitera, adica la 2 Km de mine. Mai e mult pana dyno-ul 4x4 va fi un business in Romania, cu siguranta ca in primul an TOTI "tunerii" se vor stradui sa-l desconsidere ca sa nu cumva sa fie pusa la indoiala demagogia lor. N-am nici un chef sa mai fiu eu ala care sa modifice conceptia oamenilor pe banii si nervii mei.

Dar mai bine spune-mi de ce nu ai mai venit tu pe la noi pe dyno, de exemplu sa-ti masori M3-ul, ca in trecut ai masurat cateva masini pe la noi si nu se poate spune ca te tinea pretul departe? Oameni ca Dimsport, TCM, chiar si cei de la EDS continua sa ne viziteze regulat, de multe ori clientii ii aduc la noi pe dyno ca sa vada ce cumpara, insa asta e doar o particica din piata, restul cumpara "cum se simte masina", " o optimizare a paramerilor ECU in armonie cu vremea de afara", "noi suntem reprezentantii lui xxx, cum indraznesti sa crezi ca yyy are cum sa evalueze munca noastra". Cand vom putea toti sa raspundem la intrebarea "cat de lung avem madularul" dupa ce folosim corect o rigla sau o ruleta, pusa pe partea de sus a madularului FARA sa apese pe zona parului parul pubian, atunci o sa-mi iau si eu upgrade de 4x4. Informatia precum ca fetele apreciaza si un forplay de calitate poate mai mult imi e cunoscuta..., insa cand vine vorba de puteri ele fac sens doar pe dyno. Dar totusi cele mai puternice masini de drag racing niciodata nu ajung pe dyno, caci motoarele lor au o durata de viata totala inainte de reconstructie de 20 de secunde...

Last edited by MasterTuner; 26-04-09 at 17:19.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -