Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-05-07, 08:36   #1
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Laguna 2.0T 170CP

Pentru acest motor credeti ca e necesar un tuning?Valorile actuale sint 170cp la 5000 rpm si 270Nm de la 2000 la 4500 rpm.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 09-05-07, 21:19   #2
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

Quote:
Originally Posted by mikinina View Post
Pentru acest motor credeti ca e necesar un tuning?Valorile actuale sint 170cp la 5000 rpm si 270Nm de la 2000 la 4500 rpm.
Pentru un motor de 2000 e jalnic performanta...
Pentru o masina de falmilie, una "mai sportiva" este bun, destul si nu prea merita modificari.

dar renaul, mai ales laguna nu e bun pentu "tuning", mai bine zis nu merita
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 09-05-07, 22:31   #3
tzatzichi

Stage 5
 
tzatzichi's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 500
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

merita,evident ca merita...un motor turbo e ideal pt un chip tuning.asta daca vrei sa sari de 200 cp
tzatzichi is offline   Reply With Quote
Old 10-05-07, 08:16   #4
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

In vest mai e o varianta de 205 cp si 300Nm din acelasi motor.
Varianta de 170 e cea mai puternica ce se comercializeaza pe laguna in ro.A fost gindita pentru cuplu si mai putin pentru putere,este un soft turbo.
Stiu ca s-a facut un motor pina la 205 cp si 325 Nm.Nu stiu cum se comporta.
Daca fac,ma gindesc la performante mai bune de care voi putea uza la o eventuala vacanta in strainatate si pe un consum ceva mai mic la mersul in acealeasi conditii in tara.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 10-05-07, 10:40   #5
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

E soft turbo ca sa mearga si cu benzina de kko ce se gaseste pe la noi. Aia de 205 Cai cere benzina 98 musai!
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-07, 11:22   #6
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

Chiar si asa,cu acest motor care are raport de compresie 9,5:1 am mers pina pe la 25000km exclusiv cu EuroSuper98 de la Rompetrol (singura care era cit mai apropiata de Euro 4 la vremea respectiva) si am pus de 2 ori de 95...se simte o mica diferenta in minus pentru 95.
De atunci merg cu Top99+ si nu-s probleme.
Clar ca la noi carburantii se vind ca fiind Euro 4 dar ei au putini parametri conform acestui standard.Voi merge pe 99+ in continuare chiar daca ridic puterea la 205cp.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 10-05-07, 22:06   #7
cristi_x

Stage 1
 
cristi_x's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 23
Thumbs up Re: Laguna 2.0T 170CP

orice motor merita tunat...mai ales la un motor turbo ca al tau unde cu un simplu chip (relativ ieftin) se scot cai frumosi...
parerea mea este ca dak ai resursele necesare (mereu problema banilor...) sa-ti modifici motorul,sa o faci ptr ca merita...sunt sigur k te vei simti mult mai bine cu un motor mai puternic...
si sa stii ca nu dauneaza motorului acest chip.Rferitor la consum,se zice ca scade cu aprox 3% la un mers ca inainte de modificare.Eu zic ca o sa creasca ptr ca o sa-ti placa mai tare sa-l forjezi
dak iti upgradezi motoru...asteptam vesti..succes
cristi_x is offline   Reply With Quote
Old 10-05-07, 22:26   #8
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

Motorul merita, dar masina nu...
Daca bagi in roata peste 3 bar scade cu 10% consumul...
Si da, dauneaza motorul, dar in multe cazuri nu vei da seama...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 11-05-07, 08:21   #9
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

Intr-adevar,sasiul nu face fata puterii actuale,la asta contribuind si puntea spate semiindependenta su efect autodirectional.E o masina mare (si la interior),confortabila,de aceea nu am cerut de la ea nimic altceva decit oricare conducator linistit.Cele mai nebunesti lucruri pe care le fac eu sint depasirile ceva mai sportive si citeodata ii mai dau peste 200 pe distante scurte.Asadar,sint un conducator linistit.In 18 ani nu am avut nici un accident din vina mea.
Da,as vrea sa-i fac remapare doar.Restul nu ma intereseaza...Oricum nu o tin decit pina pe la 80-100k km.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 11-05-07, 09:26   #10
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

Na vezi, asta spuneam si eu.
mergi la un chip tuner care are stand dyno si rafaci chipul, dar in asa fel in care sa fi optimalizat, nu tunat. Si sa nu iti puna un program deja facut, sau un chip deja programat fiindca nu este 2 motoare asemenatoare. Sa faca ei acoolo un maping adegvat mototului TAU.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 11-05-07, 10:07   #11
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Laguna 2.0T 170CP

Da,la acest motor se face resoftare (remapare) si nu ciptuning,prin dezlipirea Ecu...eu cred ca cei care fac asa ceva nu optimizeaza fiecare motor ci copie hartile "optimizate" pentru o anumita motorizare.
Doar daca au Dyno,insa nu prea sint multi prin B.
Una peste alta,cu 205cp si 325Nm sint multumit...ca si acum dealtfel,insa daca motorul are potential si eu am finante nu vad de ce nu as face-o.
mikinina is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -