Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-03-07, 21:19   #1
B.v.L

Stage 5
 
B.v.L's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 863
Member of:
[Fiat]
[MERCEDES]
Default Opel Astra G . ajutor !!

as vrea sa stiu ce modificari s`ar putea face pe un Opel Astra G motor 2.0 dti an 2002 . din resoftare am inteles ca aduce un plus de 20 - 25 ce cp .. si as vrea sa stiu ce se poate modifica la turbo sau adauce se poate ga pt. mai multi CP
__________________
Fiat Punto III 1.2i 60 cp 2004 - Under Construction
Mercedes E220 150 cp 2002 - sold
Opel Calibra 2.0 16v 150 cp
Yamaha Raptor 700r SE 2007 - sold
Yamaha Blaster YFS200r quad 2003 - de vanzare - https://forum.4tuning.ro/475-vanzari-...ster-quad.html
B.v.L is offline   Reply With Quote
Old 14-03-07, 22:47   #2
B.v.L

Stage 5
 
B.v.L's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 863
Member of:
[Fiat]
[MERCEDES]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

nimeni cu cunoaste un asemenea motor ?
B.v.L is offline   Reply With Quote
Old 14-03-07, 22:50   #3
vali-tgm

Stage 5
 
vali-tgm's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,113
Member of:
[Moderators]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

am o asemenea masina in familie. mai mult nu shu ce poti sa ii faci... poate schimbat turbina dar e costisitor si necesita si alte schimbari la masina. se poate face chip tuning si castigi 25 cai. se poate castiga si mai mult din chip tuning numai ca nu e recomandat pt motor pt ca se uzeaza mai repede si nu mai este garantata lucrarea. ca pt cei 25 in plus e garantat ca nu patesti nimic la motor. mai mult deja nu mai garantam.
__________________
BMW E46 320i '99
vali-tgm is offline   Reply With Quote
Old 15-03-07, 17:16   #4
B.v.L

Stage 5
 
B.v.L's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 863
Member of:
[Fiat]
[MERCEDES]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

pt. cei 25 de cai am vb deja si s`a rezolvat .. ma intereseaza ceva mai mult
B.v.L is offline   Reply With Quote
Old 15-03-07, 19:26   #5
vali-tgm

Stage 5
 
vali-tgm's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,113
Member of:
[Moderators]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

o alta turbina ? ceva de motor mai mare.. poate turbina de 2,2 dti. dar nu e cine stie ce mare diferenta. poate o turbina de pe omega de 2,5 sau movano 2,5. cam asta ar fi una din optiunile pe care le ai la domeniul turbina. acolo ar trebui si o remapare si un intercooler mai semnificativ.
vali-tgm is offline   Reply With Quote
Old 15-03-07, 20:12   #6
B.v.L

Stage 5
 
B.v.L's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 863
Member of:
[Fiat]
[MERCEDES]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

mersi mult . o sa ma intresez pt. cele zise de tine.
B.v.L is offline   Reply With Quote
Old 15-03-07, 22:48   #7
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

Cel mai usor e sa te umbli la west-gate, prin asta maresti presiunea, nu stiu cum era standard dar primul e sa pui cava in cocpit sa vazi permanenet presiunea (nu te costa mult, 20euro)
Poti sa umbli si la evacuare, prin asta va scade back pressure, si maraste presiunea la turbo.
Poti pune filtru aer sport (dar in cutie ei originala)
Un intercooler cat se poate mai mare (ceea mai buna e daca pui max. ce intra)
Injectoare mai mari (in general din motoare ami mari se poatriveste, debitul sa fie mai mare)
Si cand toate asta e cata sa face un chip tuning, adica reprogramare a electronici.
Daca asta o faci vai avea in plis vreo 30-50 cai

Bafta
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 16-03-07, 14:12   #8
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

Optiuni prea multe nu ai,iar ce poti face,nu se prea merita si anume :schimbarea turbinei,trasee inox turbo respectiv trasee intercooler,intercooler,injectoare,evacuare,etc.+c a dupa modificarile astea tre sa faci ceva si cu cutia de viteze,iar la modelu asta(DTH) e foarte fragila,plus franee care tot asa,abia o opresc stock,daramite....Toate treburile astea ar costa enorm(cateva mii) si nu stiu dc. s-ar merita pt. masina ta.
Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Poti pune filtru aer sport (dar in cutie ei originala)
Un intercooler cat se poate mai mare (ceea mai buna e daca pui max. ce intra)
Si te sfatuiesc sa te interesezi si sa vb. cu persoane autorizate cu experienta in domeniul asta si nu aici,unde toti vb. de filtru de aer,tobe,etc si gata masina are 500 de cai!!In ce priveste filtrul de aer,e o prostiee,un filtru de aer iti mareste puterea cu aprox 5cp la un motor de 3-400cp,iar la masina ta de 100 cp,fa un calcul!!deci bani aruncati aiurea.Cat despre intercooler cat mai mare,poti sa-ti pui si unul de 2metri ca tot nu vei castiga putere deoarece iti trebuie si preiune pt. el,un intercooler se face special pt. presiunea turbinei pe care o ai si in functie de motor,etc.,si nici decum asa la intamplare,ba din contra,poti sa pierzi din putere.cea mai simpla solutie este o resoftare si poti ajunge pe la 123 cp de la 101,si chiar se simte.Bafta!
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 02:12   #9
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
Optiuni prea multe nu ai,iar ce poti face,nu se prea merita si anume :schimbarea turbinei,trasee inox turbo respectiv trasee intercooler,intercooler,injectoare,evacuare,etc.+c a dupa modificarile astea tre sa faci ceva si cu cutia de viteze,iar la modelu asta(DTH) e foarte fragila,plus franee care tot asa,abia o opresc stock,daramite....Toate treburile astea ar costa enorm(cateva mii) si nu stiu dc. s-ar merita pt. masina ta. Si te sfatuiesc sa te interesezi si sa vb. cu persoane autorizate cu experienta in domeniul asta si nu aici,unde toti vb. de filtru de aer,tobe,etc si gata masina are 500 de cai!!In ce priveste filtrul de aer,e o prostiee,un filtru de aer iti mareste puterea cu aprox 5cp la un motor de 3-400cp,iar la masina ta de 100 cp,fa un calcul!!deci bani aruncati aiurea.Cat despre intercooler cat mai mare,poti sa-ti pui si unul de 2metri ca tot nu vei castiga putere deoarece iti trebuie si preiune pt. el,un intercooler se face special pt. presiunea turbinei pe care o ai si in functie de motor,etc.,si nici decum asa la intamplare,ba din contra,poti sa pierzi din putere.cea mai simpla solutie este o resoftare si poti ajunge pe la 123 cp de la 101,si chiar se simte.Bafta!

Bine bine...vad ca sti multe, crezi ca dupa ce le zicem oamenilos o sa meazga la primul magazin sa isi cumpera...te ai inselat.
Respectiv cu filtrul, conteaza un pic daca faci cum am zic, pui in cutia ei originala!!! altfel pierzi ca prinde aerul cald vara...si nu mia are RAM...
Intercooler...na hai, intercoolerul original pierde cam 10% din presiunea ce da turboul (asta stiu 100%) si pierde din cauza ca scurge, da afara pe langa, ii varza!!! Si despre intercoolerm max leg-ul mereste (ei bine, nu tre sa exagerezi, un intercooler de iveco duba e destul, mentin ca si asta lasa peste 1bar) dar in acceasi timp pentru fiecare 3 grade scazute la aerul de admisie (dupa intercooler) primesti minim 1caluti...
A, inca ceva, ce e prostia asta cu inoxul...magarie, dai bani afara prin geam (si turbo inox...tu sti)+2ori intercooler...ma rog, si ai uitat sa scri si despre decompresare...marimi de evacuare, suspensia aia de 2 lei, ca nu sta de loc in curbe, merge ca un vapor...dar sunt sigur ca tu sti mai mult...

Bafta in continuare, cu respect...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 02:50   #10
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

eaglee!!nu ma refeream la tine cand am zis de"toti de aici care dau sfaturi",dar ce-am scris mai sus asa e,nu prea ai ce sa-i faci la motorul respectiv(y20DTH),ce vrea el sa faca am incercat eu acum vreo 3 ani si nu se prea merita,ce ma deranjeaza e ca toata lumea de pe aici da sfaturi despre tuning.Ma mai uit pe tot felul de anunturi si ma amuz cand vad anunturi de genul"Vand 320-150cp si cu filtru sport+toba sport= 180cp!",mai sa fie!!,al naibii filtru sport!!!Adica se chinuie atatia ingineri sa faca un motor de o anumita putere si apare unu cu un filtru sport si ai creste puterea cu" 50%" cu un filtru sport!....mi s-a parut doar ca ai fost cam superficial.Bafta!
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 03:00   #11
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

Nici o problema, numia ca azi am lucrat prea mult la masina si asa am simtit ca te referi la mine. Despre motoare si ingineri (si eu is pe cale sa fiu unul dintre ei) sunt pobleme...deci nu inginerul face motorul ci managerul, si de asta nu pun filtre "sport" (adica cei pe care le poti spele, refolosi, costa mai putin in termen lung si au o aderenta mai mica) si multe alte chestii de marirea puterii. Pun filtre ce se chimba la 10000km si costa...din asta fac bani...
Despre superfifial, eram, fiindca oricum nu intereseaza omul ce se poate face, fiindca in romania mai nimic nu se poate face la un nivel la care ar merita...max chip, evac, schim de tur, injector si gata...asa e doar primul pas, dar restul te costa!!!!Bafta
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 03:26   #12
B.v.L

Stage 5
 
B.v.L's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 863
Member of:
[Fiat]
[MERCEDES]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

mersi mult baieti .. am vorbit si raman deocamdata doar la o resoftare .. in final ajung la 126 cp si sper sa se simta diferenta .. mai mult ca sigur .. mersi inca odata si declar THREAD INCHIS
B.v.L is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 17:21   #13
pepex

Stage 2
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 22
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

Inainte sa inchizi cred ca ar trebui sa citesti si postul asta, am acest motor si mi-am pus aceeasi problema cu tine.
Eu am ales varianta chiptuning care mi-a dat +23 cp la roata pe dinamometru si 300 nm. Etapa urmatoare implica schimbare de debitmetru cu unul care sa dea mai mult aer, la mine a mers pefect si am mai luat 4 cai. FDiltru sport e placebo iar admisia directa poate sa iti faca mai mult rau.
Ca turbina cea de 2,2 e variabila si nu merge poti doar sa faci upograde la cea pe care o ai, marit paletii dar nu recomand. Cu intercoolerul daca pui unul prea mare o sa ai lag la turbina si tot acolo iesi, pana isi revine ajungi la 5000 rpm si taie.
Mai exista varianta axa cu came care iar ca singura schimbare nu o recomand.
Per total in afara de ce am facut eu o cutie mai buna si ambreiaj mai smecher, eu astept sa imi vina.
In rest mai bine baga nishte bani in trenul de rulare sa pui puterea la pamant cu trebuie.
Multa bafta.
pepex is offline   Reply With Quote
Old 21-05-07, 11:02   #14
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default Re: Opel Astra G . ajutor !!

Am incercat si eu pe un 1.7 DTI resoftare...Si un debitmetru de aer mai mare si injectoare de de la 2.0 DTI...acuma astept sa vad rezultatul. Cei care au lucrat pe ea au zis ca ar trebui sa am 115 cp ...deci aveam 75 stock...acuma nu stiu..sunt curios!
__________________

Eşti prost ? Aprinde proiectoarele de ceaţă, cu xenon ! Eşti cel mai prost ? Aprinde şi stopul de ceaţă cu led !
CRyS` is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -