Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-02-12, 16:02   #46
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Conversie carburatoare moto

Care este stadiul?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 18:14   #47
bigathebest

Stage 5
 
bigathebest's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
Default Re: Conversie carburatoare moto

salutare...deocamdata nu am mai facut nimic ca nu am unde sa lucrez mima facut eu un acoperis mic dar mia bagat zapada si acolo...deocamdata strang banuti sa imi iau de la brico-store o teava de cupru pentru traseul de apa..ca sa stiu pe unde il trag si dupa am zis sa montez motorul si sa il reglez sus...si asa abs ca imi curge benzina de la 2 garnituri.trebe sa desfac toate carburile...uiteati si un filmulet pornit jos..oricum avea 2 jicloare gaurile unu de 140 si celalt de 135...la ture se tureaza dar la ture mici nu prea...trebe reglat bine deaia am zis sa il fac pe masina

https://www.youtube.com/watch?v=rU5abDhzwV0
bigathebest is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 18:21   #48
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Conversie carburatoare moto

La motocilete jiglorele de pe interior sunt ceva mai mari.
Adica ai doua si doua de dimensiuni diferite, pentru masina iti recomand sa le pui egale.
Suna frumos si merge curat.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 18:24   #49
bigathebest

Stage 5
 
bigathebest's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
Default Re: Conversie carburatoare moto

pai o sa le pun egale..dar eram curios daca porneste cu galeria de am facuto...eram eu curios sa il aud...sper sa iasa....cu vacumul ala sa vad ce fac...o sa gauresc galeriile cred...
bigathebest is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 18:28   #50
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Conversie carburatoare moto

Neaparat ca sa fie corect!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 18:46   #51
bigathebest

Stage 5
 
bigathebest's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
Default Re: Conversie carburatoare moto

vad ca lucrezi la un service serios..am 19 ani mai am anu asta de scoala...) fac 13clase la iuliu maniu..ca mecanic auto...si sper sa imi gasesc si eu tot pe la un service....ma bucur ca iti place cam ce asi vrea sa fac...si sper sa iti pot cere sfaturi in continuare...
bigathebest is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 20:54   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Conversie carburatoare moto

Din nefericire serviceul este ceva care pentru moment ne lipseste.
Speram ca vom rezolva aceasta problema in viitor ca sa depindem cat mai putin de exterior.
Avem un sediu foarte bine dotat inclusiv cu dyno, scula foarte utila unui tuner si multe altele.
Daca crezi ca pot fi de folos nu ezita sa ma intrebi, eu apreciez toate proiectele indiferent de marime si valoarea lor pentru ca fiecare inglobeaza o anumita dorinata + un anumit nivel de inteligenta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-02-12, 15:30   #53
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Conversie carburatoare moto

Atentie ! Nu e totuna unde este priza de vacuum pentru distribuitor (daca ai asa ceva)! La Dacia 1300, priza de vacuum e dupa clapete, deci in regim de ralantiu, vacuumul e maxim ! Treaba asta poate sa dea peste cap buna functionare a motorului la unele regimuri de turatie.
Citez: "Curba caracteristica de avans pneumatic (vacuumatic), Betavid= f ( Pv) pentru motorul actoturismului Dacia 1300, este redata in figura 9. La mersul in gol, clapeta obturatoare (de accelerare), fiind inchisa, asupra membranei actioneaza depresiunea Pv maxima, avansul avand valoarea maxima. La sarcini medii, clapeta obturatoare este partial deschisa, depresiunea Pv asupra membranei se reduce, ca urmare scade si avansul vacuumatic. Cind motorul functioneaza la sarcina plina, depresiunea Pv este aproape nula, iar avansul vacuumatic nu intra in functiune."
In cazul in care pui priza inainte de clapeta, e fix invers. La perechea mea de DCOE 40, exista cate o priza pe cil 1 si 3, inainte de clapeta, iar dupa vin unite cu un teu.
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania

Last edited by k.lada; 13-02-12 at 15:33.
k.lada is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -