Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 21-07-06, 16:13   #31
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
iariasi intram in discutia jap. vs. big blocks
Motorul ala e small-block.

Quote:
de ce americanii insisi cumpara euro sau japs in cantitatile in care le fac
Europenele se cumpara din snobism,pentru a arata ca au bani.Iar cu japonezele ma faci sa rad.Aici e vorba de filozofia de constructie,nu de cetatenia patronului firmei.Ceea ce vand japonezii in draci in SUA,Camry si Accord,sunt sedanuri FWD mari cu motoare V6 sau I4.Masina clasica de familie americana adica.

Quote:
toate excelente in linie dreapta
Exact

Quote:
Am vazut cu ochii mei un XR6 turbo standard dandu-i 2 masini diferenta unui SS pe 400m
Tipic.Faci o afirmatie falsa (Falcon mai usor decat Commodore),apoi o iei pe langa subiect.In afara de faptul ca ai cantarit tu fiecare model si ai obtinut alte valori,nu vad de ce nu ai crede datele de la producator.Iar pentru faza cu vazutul cu ochii tai,e litera de lege.De exemplu,un Speedster e mai rapid pe 400 metri decat un Viper iti vor spune cei care au asistat la cursa asta.Cum stim cu totii ca astfel de lucruri nu depind de sofer,starea masinii si alte variabile,e clar ca asa e.Deci toti jurnalistii auto ai lumii sunt tampiti,deoarece conform lor Viper spulbera Speedster-ul.Ca sa vezi...

Quote:
Cat despre comparatia ta cu japonezele nici nu se pune problema avand in vedere ca acest Commodore e intr-o alta clasa si ca putere si ca lux, cel putin asa se vrea.Dar nu toata lumea doreste sa cheltuie $150/plin de benzina si nu toata lumea are nevoie de acei 360 cai si de zgomotul V8
Comparatie e a ta,tu venind cu ideea ce buni sunt japonezii si dand exemple Subaru si Mitsubishi.Foarte bine,nu au nevoie de 360 CP,isi ia orezarii.Ce vrei sa demonstrezi acum,ca orice mai mult decat compacta aia de 4,2 metri si 150 CP care tot apare in discutie e inutil ?!

Quote:
dar daca chiar e sa faci o comparatie de consum fa-o cu masini euro cu motoare V8, vezi care consuma mai mult
Esti plictisitor.Intai bati campii cu japonezele apoi o dai la intors ca de fapt europene.Ai vazut cum e treaba cu V8-urile premium japoneze Infiniti si Lexus.Cauta informatii despre cele europene daca vrei,ca nu e greu,iar eu nu mai am chef.
Ceea ce e hilar,dar tipic pentru orezari,e ca tu de fapt NU te-ai interesat niciodata de chestii din astea."Legenda urbana e ca masinile alea consuma mult,deci asa e.Consuma mai mult decat orezaria mea in 4 cilindri cu jumatate din putere,deci e prost.Ce importanta mai are cat consuma o masina asemanatoare japoneza sau europeana ?!"

Quote:
Zici de spatiu, ma rog, daca asta e relevant la tipul asta de masini
Presupun ca erai obosit,beat,orice,cand ai scris asta.Deci la un SEDAN de clasa MARE nu conteaza spatiul ?! Atunci de ce nu un sedan mai mic,mai ieftin,mai usor,mai performant,cu consum mai mic ? De ce nu un coupe ?

Quote:
Cat despre calitatea materialelor si a interiorului e mult sub BMW, desi stiu ca din poze e greu sa-ti dai cu parerea
Din poze e imposibil,nu greu,sa-ti dai cu parerea despre asta.Dar de la un nivel incolo,diferentele sunt mai mult teorie si lauda la discutii cu prietenii decat realitate care iti afecteaza confortul al bord.

Quote:
dar nu te-ai intrebat care ar fi pretul daca s-ar importa Commodore in Europa
Nu ma refeream la preturile din Australia.Pretul pentru Commodore in Australia e 31.000 EURO.Pretul pentru BMW IN EUROPA e 54.500 (pret Romania,fara nici o taxa).Nu e chiar dublu dar pe aproape.

Am pornit discutia pentru ca masina e sub-apreciata,dar acum ca s-a ajuns la eterna disputa "masini VS orezarii" nu mai are rost.Oricum tot ce o sa faci tu o sa fie sa contrazici fapte reale pe care nu le cunosti pentru ca nu te-ai obosit sa te interesezi despre ele cu legende,superstitii,povesti,basme,si sa schimbi subiectul cand nu ai raspuns.Deci cel mai bine e sa incheiem aici.

Last edited by Race; 21-07-06 at 16:16.
Race is offline   Reply With Quote
Old 21-07-06, 17:12   #32
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Holden Commodore SS V

wohooo Muscle Car!
Quote:
Originally Posted by solo24
as vrea sa se dam motoru astora japonezilor sa il puna pe evo sau impreza dar dupa ce umbla un pic la el ce credeti ca ar iesi????????
Tu nu ai inteles rostu masinii astea. E un muscle car. Daca tu vrei japoneze cu motoare boxer mergi si cumpara-ti una. Masina asta e ieftina pentru ce ofera.
Quote:
Originally Posted by c3-mad
Mie unu nu imi place ..adica - nu vad nimic deosebit la ea ..
Nu ti se pare deosebita pentru ca nu iese in evidenta cu nimic. Dar totusi puterea, pretul, comfortul sunt prezente in aceasta masina.

Quote:
Originally Posted by alexSHO
race, nu ma refeream la cat costa pt ca oricum daca avea pretul cat un mert sau bmw mai mult ca sigur ca aveau vanzari 0... pur si simplu la tehnica
Daca ar fi investit mai mult in ea astfel incat sa ajunga la acelasi pret poate iesea mai bine decat un mercedes. Si un Ford Fiesta daca ar avea pret de Porsche 911 nu s-ar vinde.
Quote:
Originally Posted by BogdanNZ
Dar nu toata lumea doreste sa cheltuie $150/plin de benzina si nu toata lumea are nevoie de acei 360 cai si de zgomotul V8
Exact! Iar cei care nu au nevoie de asa ceva pot linistiti sa isi cumpere Toyota Corolla. Masina asta nu e pentru toata lumea. Nici o masina nu e pentru toata lumea.

E clar ca masina asta va fi sub-apreciata pentru ca marca e HOLDEN. Daca nu e BMW, Mercedes sau Audi are un punct minus din start in opinia majoritatii.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 21-07-06, 18:14   #33
AK-ZER

Stage 5
 
AK-ZER's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default Re: Holden Commodore SS V

hehe faina mashina.. australienii invata repede.. Holden ne tot surprinde cu unele modele/concepte speciale in ultimii ani..
AK-ZER is offline   Reply With Quote
Old 22-07-06, 03:10   #34
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
Originally Posted by Race
Europenele se cumpara din snobism,pentru a arata ca au bani.Iar cu japonezele ma faci sa rad.Aici e vorba de filozofia de constructie,nu de cetatenia patronului firmei.Ceea ce vand japonezii in draci in SUA,Camry si Accord,sunt sedanuri FWD mari cu motoare V6 sau I4.Masina clasica de familie americana adica.
Mai lasa-ne cu traiesca pionierii ca nu tine...adevarul e ca se cumpara pt. ca constructorii americani nu au nimik de calitate in aceasta clasa, deci normal ca vor cumpara Camry si Accord care sunt modele f. po****re in intreaga lume.

Quote:
Originally Posted by Race
Faci o afirmatie falsa (Falcon mai usor decat Commodore),apoi o iei pe langa subiect
Si tu esti ferm convins ca daca o masina e mai usoara trebuie sa fie si mai rapida?Da logica dicteaza ca asa e, masina mai usoara e mai rapida dar te-ai gandit vreodata ca poate conteaza si chestii de genu transmisie, diferential, sau evacuare cand e vorba de cat de iute e o masina si nu vorbesc de chestii aftermarket ci de conditia lor stock din fabrica.

Quote:
Originally Posted by Race
De exemplu,un Speedster e mai rapid pe 400 metri decat un Viper iti vor spune cei care au asistat la cursa asta
Un exemplu mai aiurea nu puteai da si tu?avand in vedere diferentele majore dintre cele 2 masini...Eu am comparat 2 modele care sunt rivali directi(Ford si Holden).

Quote:
Originally Posted by Race
Deci toti jurnalistii auto ai lumii sunt tampiti
Te pomenesti ca jurnalistii auto ai lumii sunt si mecanici si piloti de curse ba mai mult sunt si subiectivi!!!HAhaha ma faci sa rad, 99% din ce citesti in reviste si vezi pe la top gear si alte emisiuni in domeniu auto sunt "sponsorizati" ca sa zic asa de industria auto, producatorul care cotizeaza bine are modele "bine" vazute, cine nu... se descurca...sau ai crezut ca numai in Romania "presa e libera"?

Quote:
Originally Posted by Race
Esti plictisitor.Intai bati campii cu japonezele apoi o dai la intors ca de fapt europene.Ai vazut cum e treaba cu V8-urile premium japoneze Infiniti si Lexus.Cauta informatii despre cele europene daca vrei,ca nu e greu,iar eu nu mai am chef.
Hai sa te mai "plicitsesc" putin.In primul rand daca tot stai in fata calculatorului si vorbesti, dar nu catadicsesti sa te interesezi, mai bine ai tace din gura.
In al doilea rand orice cunoscator auto in domeniul "orazariilor" cum le spui tu, iti va spune ca V8-urile jap de care ziceai tu sunt niste greseli oribile, pe care japonezii insisi le recunosc, dar continua sa le produca pt piata americana, pt ca daca prostii le cumpara...

Quote:
Originally Posted by Race
Presupun ca erai obosit,beat,orice,cand ai scris asta.
Vad ca iti arde de glume in loc sa vi cu argumente inteligente...

Quote:
Originally Posted by Race
Deci la un SEDAN de clasa MARE nu conteaza spatiul ?! Atunci de ce nu un sedan mai mic,mai ieftin,mai usor,mai performant,cu consum mai mic ? De ce nu un coupe ?
Ia asculta aici ca sa intelegi ceva, cati posesori de Audi, BMW, Merc sau Jag cunosti tu care inainte sa-si ia masina, sau uitat sa vada ca portbagajul e mai mare sau mai scurt cu 2 inchi sau daca Ghita Muresan da sau nu cu capul in plafon.In eventualitatea ca astfel de oameni exista eu nu i inteleg pt ca in fond masinile din clasa asta trebuie sa fie performante si luxoase, iar chestia cu spatiul nu se claseaza printre primele criterii de achizitionare.

Quote:
Originally Posted by Race
Oricum tot ce o sa faci tu o sa fie sa contrazici fapte reale pe care nu le cunosti pentru ca nu te-ai obosit sa te interesezi despre ele cu legende,superstitii,povesti,basme,si sa schimbi subiectul cand nu ai raspuns
Tu esti chiar o figura de om.Realitatea e ca eu sunt SINGURUL in masura de aici sa spun care e treaba cu masina asta pt ca sunt SINGURUL care a vazut masina in REALITATE si am stat in ea si am bibilit-o.Intradevar nu am condus-o dar am vazut ce poate si pe drum si pe circuit.Eu zic ca tu confunzi realitatea cu basme si alte fantezii citite eu stiu pe unde, dar n-ai habar ce vorbesti din moment ce nu ai vazut masina in realitate.

Si ca sa lasam chestiile nasoale la o parte, concluzia e ca ca masina asta isi are rostul doar in contextul in care cineva doreste sa achizitioneze masina cu motor mare, luxoasa, dar nu are bani de firmele mai renumite europene.Bafta
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 24-07-06, 07:04   #35
ShinyG

Stage 3
 
ShinyG's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 134
Default Re: Holden Commodore SS V

In alte tari asa arata Opelu Omega! (e acceasi platforma daca va intrebati...)
Pacat, in Europa traditia masinilor sport se pierde in favoarea pseudo-sportivitatii oferite de dieselurile "de top"! Noroc ca mai avem un M5, un E55, un S6, ca in rest...
Au ramas australienii sa ne dea lectii cu masini gen Monaro/GTO, Efijy Concept sau Commodore SS/Thunder SS...
__________________


The one and only!
ShinyG is offline   Reply With Quote
Old 24-07-06, 08:15   #36
Mantra

Stage 4
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 246
Default Re: Holden Commodore SS V

arata destul de bine,ozzy car
Mantra is offline   Reply With Quote
Old 24-07-06, 15:32   #37
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
Mai lasa-ne cu traiesca pionierii ca nu tine
Ce treaba are asta cu pionierii ?! Alea sunt masini penibile oricum.Ceea ce vroiam sa zic e ca vanzarile exceptionale ale japonezilor in SUA sunt constituite din rahaturi NU masini performante.

Quote:
Si tu esti ferm convins ca daca o masina e mai usoara trebuie sa fie si mai rapida
Observi cum te invarti in jurul subiectului ?! Tu ai zis la inceput:"Dar cand ziceam de greutate in plus ma refeream ca alte marci reusesc sa scoata puteri asemanatoare din motoare mai mici deci mai usoare... Subaru, Mitshi, chiar si Ford( Falcon XR6 Turbo)" Am raspuns la asta,acum o dai cu performantele...schimbi subiectul adica.

Quote:
Un exemplu mai aiurea nu puteai da si tu?avand in vedere diferentele majore dintre cele 2 masini...Eu am comparat 2 modele care sunt rivali directi(Ford si Holden).
EXACT ! Adica daca la masini atat de diferite s-a putut intampla sa castige cea mai lenta,la masini mai apropiate e si mai probabil ca o cursa de amatori sa NU reflecte realitatea.

Quote:
Te pomenesti ca jurnalistii auto ai lumii sunt si mecanici si piloti de curse ba mai mult sunt si subiectivi
Tipic,iarasi...adica scoti din context.Care context era asa:"Deci toti jurnalistii auto ai lumii sunt tampiti,deoarece conform lor Viper spulbera Speedster-ul".Te pomenesti ca Dodge i-a platit pe toti sa declare ca Viper-ul e mai rapid PE SFERTUL DE MILA,pentru ca stiau ca la un moment dat se va face o cursa in Romania intre el si Speedster ? Fii serios.

Quote:
dar nu catadicsesti sa te interesezi
EU nu catadisesc sa ma interesez ?! Pana acum am tot postat date sa-ti arat ca te inseli.De data asta ia pune TU niste consumuri pentru masini europene apropiate ca masa si putere (masurate dupa aceleasi standarde bineinteles).

Quote:
portbagajul e mai mare sau mai scurt cu 2 inchi sau daca Ghita Muresan da sau nu cu capul in plafon
Ori nu pricepi ori te prefaci.Nu era vorba de 2 inchi aici,ci de clasa masinii.Adica diferente notabile gen Seria 3 vs Seria 5.Gaseste tu un motiv pentru care un om ar da mai multi bani pe un 530i standard decat pe un 330i cu ceva optiuni si mai performant in afara de spatiu interior.

Chestia cu basmele se referea la cliseele pe care le folosesti,de genul "motoarele de cilindree mare sunt mai grele decat cele de cilindree mica indiferent de alti factori si consuma mai mult".Basme pentru ca NU sunt reale si e usor de verificat asta,dar au intrat in foclorul tinerilor obsedati de orezarii carora unii oameni foarte inteligenti care s-au ocupat de marketingul firmelor japoneze le-au oferit exact ce au vrut: o metoda de a fi diferiti de generatia mai in varsta,rebeli daca vrei.
Race is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 04:25   #38
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
Originally Posted by Race
Deci toti jurnalistii auto ai lumii sunt tampiti
Normal ca nu cred asta, si ca te conving o sa citez aici niste chestii scrise acum cateva zile de Drive.com.au despre noul SS in speta despre motorul despre care Holden face atata tam-tam.

"But the big question is how much fuel the new Commodore range will use.

Fleet buyers (who account for the majority of large car sales) are desperate to learn how much fuel the new VE Commodore will use.(VE e versiunea noua a sasiului pe cand VZ e cea veche)

The bigger body is around 100kg heavier (!!!) than the VZ model, suggesting the new car could be thirstier, if only slightly.

Holden isn’t saying much about the all-important fuel consumption figures. In fact the company says it is still working on reducing the fuel consumption with minor engineering tweaks.

“We are still working on the final numbers, we are still working on calibrations,” says Holden chairman and managing director Denny Mooney. “The peak ********** and peak ********** have nothing to do with the fuel economy calculations.”

“At this point of time in the program we are talking about tenths of litres per 100 kilometres. You try to get every optimised bit you can at this point.”

Deci nu ar trebui sa sarim la concluzii pripite cu referire la consum, cand inca nici nu exista date oficiale despre consumul acestor masini.
Oricum o sa urmaresc stirea pt ca peste vreo luna (august 21) masina va intra in vanzare si aici si in Australia.

Deci pana atunci nu are rost sa mai tot "imprumutam" date de la modelul vechi de commodore sau de la masini americane care au acelasi motor.

Quote:
Originally Posted by Race
De data asta ia pune TU niste consumuri pentru masini europene apropiate ca masa si putere
Si pt ca tot eram la capitolul consum, sa vezi ca stiu si eu sa caut pe net, lol...

BMW 550i 4.8L V8 360hp 10/14 in afara/oras (cifrele sunt in litri/100km)
Merc-Benz E-klass 5.0L V8 302Hp 9.5/13.8
Audi A6 4.2L V8 335hp tiptronic 10/13.8
Jaguar XJR 4.2L V8 400hp 9.8/13.8
Jaguar S-type 4.2L R V8 400hp 10/14
Vw Phaeton V8 4.2L V8 335hp 10.7/15

De mentionat ca toate aceste modele sunt mai grele decat Commodore, sunt mult mai pretentioase dar si mult mai bine construite, dotari mai multe, preturi mai mari...Oricum chestia cu pretul e relativa avand in vedere ca Commodore nu se vinde in Europa, iar daca s-ar face ar fi mult mai scump decat in Australia, dupa cum am mai discutat.
Asta insemna ca daca Commodorul este sa intre in lupta directa cu cateva din aceste masini, la capitolul economie ar trebui sa stea mult mai bine avand in vedere greutatea redusa si faptul ca este totusi o masina noua, regandita.Asta ramane de vazut cand se vor afisa datele oficiale.

Quote:
Originally Posted by Race
Gaseste tu un motiv pentru care un om ar da mai multi bani pe un 530i standard decat pe un 330i cu ceva optiuni si mai performant in afara de spatiu interior.
Pai nu stiu cum e in romania dar pe afara majoritatea masinilor din aceasta clasa nu sunt cumparate de oameni de rand, ci mai de graba de persoane juridice care intotdeauna au avut sa zicem seria 5 sau E-klass sau Commodore doar din cauza prestigiului( oarecum legat si de dimensiunile mai mari si impunatoare al acestor masini) pe care-l aduc companiei care le achizitioneaza.Intr-adevar poate am fost putin grabit cand am spus ca marimea nu conteaza, defapt ma refeream la ergonomie...

Oricum eu raman la ideea ca nu masinile din acest clase mari sunt viitorul industriei auto, in special avand in vedere preturile mari la carburanti de peste tot...
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 10:45   #39
LoganFan

Stage 4
 
LoganFan's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 192
Default Re: Holden Commodore SS V

Aceasta masina,cred,de fapt stiu,dupa exterior,si capacitatea motorului,si mai ales volanul dupa dreapta,nu e sigur masina englezeask,ci australiana,astia fac masini puternice si masive,si cu volan pe dreapta,exemplu Vauxhal Monaro
LoganFan is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 14:45   #40
Sasha_z

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,448
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Holden Commodore SS V

race si cu Bogdanz puteti sa`mi spuneti si mie care e prob intre voi???
Sasha_z is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 21:37   #41
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
Deci pana atunci nu are rost sa mai tot "imprumutam" date de la modelul vechi de commodore sau de la masini americane care au acelasi motor
Tinand seama ca e vorba de acelasi motor,detunat pe Commodore dar identic cu cel folosit de HSV-uri,de ce nu ? Ce pot face Holden atat de gresit incat o masina cu acelasi motor,aceleasi dimensiuni si masa,asemanatoare ca aerodinamica,sa consume mult mai mult ?! Dar daca simti nevoia,asteptam datele oficiale...

Consumurile puse de tine nu stiu de unde le-ai luat dar sunt bizare.De exemplu BMW 550i are consumul urban 16,4 l/100 km pe www.bmw.ro si 15,9 l/100 km pe www.bmw.com.au ,nu 14 cat ai zis tu.
Daca te uiti la Pontiac GTO si Cadillac CTS-V o sa vezi ca sunt comparabile cu masinile puse de tine la consum (luand in calcul consumul conform standardelor americane,nu transformand mpg in l/100 km).Si tine cont ca E500 de exemplu are 306 PS/302 HP,nu 400...dar nici GTO nici CTS-V nu sunt Commodore,deci asteptam datele lor.
Diferente de consum relevante oricum nu sunt.Relevante insemnand sa consume una din ele cu 50% mai mult decat celelalte.Cand vorbesti de masini de peste 350 CP,diferente de consum de 2-3 l/100 km sunt ultimul lucru dupa care se departajeaza.

Quote:
Oricum chestia cu pretul e relativa avand in vedere ca Commodore nu se vinde in Europa, iar daca s-ar face ar fi mult mai scump decat in Australia, dupa cum am mai discutat
Credeam ca am stabilit asta.Vorbim de pretul de fabrica,adica 31.000 EURO pentru Commodore si 54.500 EURO pentru 550i.Nu e vina producatorilor ca tu vrei sa plimbi masina mii de kilometri peste oceane sau ca statele respective au taxe mari.

Quote:
Oricum eu raman la ideea ca nu masinile din acest clase mari sunt viitorul industriei auto, in special avand in vedere preturile mari la carburanti de peste tot...
Masinile astea nu sunt nici macar prezentul industriei auto.Numarul de sedanuri mari sau masini sport puternice vandute anual e infim comparativ cu al sedanurilor de familie si al hatchback-urilor mici si compacte.Unii nu au nevoie de astfel de masini,altii sunt niste hipioti imbecili care au impresia ca hibrizii lor de rahat vor salva planeta,altii nu au bani sa le cumpere...dar ce legatura are asta cu subiectul ?!

Quote:
Aceasta masina,cred,de fapt stiu,dupa exterior,si capacitatea motorului,si mai ales volanul dupa dreapta,nu e sigur masina englezeask,ci australiana,astia fac masini puternice si masive,si cu volan pe dreapta,exemplu Vauxhal Monaro
Bravo ! Acum ca ne-ai luminat tu stim despre ce e vorba...

Quote:
race si cu Bogdanz puteti sa`mi spuneti si mie care e prob intre voi???
Problema mea sunt fetele de liceu despre care o simpla verificare "Find all posts by..." si studierea listei de subforumuri rezultata arata ca au confundat un forum auto cu forumul CoolGirl.
Asta e doar problema mea...daca vrei sa afli si despre BogdanNZ va trebui sa-ti raspunda el.
Race is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 21:43   #42
Sasha_z

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,448
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Holden Commodore SS V

hmmm da ce te agiti asa de rpd????mai usor....k pleci cu un demaraj prea puternic...
Sasha_z is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 01:47   #43
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
Originally Posted by Race
Problema mea sunt fetele de liceu despre care o simpla verificare "Find all posts by..." si studierea listei de subforumuri rezultata arata ca au confundat un forum auto cu forumul CoolGirl.
Bravo Race acum imi placi...lol...

Quote:
Originally Posted by Sasha_z
race si cu Bogdanz puteti sa`mi spuneti si mie care e prob intre voi???
Ne-a dat cu virgula matematica din discutiile astea...dar se mai intampla, apropo cum e forumul CoolGirl?!
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 12:02   #44
Sasha_z

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,448
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Holden Commodore SS V

spune`mi tu, vad k stii mai multe!!!!
Sasha_z is offline   Reply With Quote
Old 27-07-06, 02:57   #45
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Holden Commodore SS V

Quote:
spune`mi tu, vad k stii mai multe!!!!
Foarte matur...ce sa zic...la 18 ani asteptam o replica mai taioasa, din vena cu se zice...dar no...nu toata lumea poate
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -