Quote:
Originally Posted by Achim
am si pus filmulet cu K-Pro pe K20 ... trebuie sa il intrebam pe Sandrei de la Cluj ca el are Hondata pe masina sa vedem la cat ii taie benzina
|
SANDREI :
Kproul are setare pt limitarea de turatie : se poate seta la oricat doreste posesorul fara o limitare din partea producatorului, superioara sau inferioara ! Fiecare isi cunoaste potenta motorului si a pieselor aftermarket de pe el si a modificarilor,asa ca o ridica la cat doreste! Eu personal am pus limitarea la 8600 RPM deoarece si modelul JDM SPEC a CTR-ului vine din fabrica cu limitarea setata la atat ,din fabrica la noi fiind la aproape 8200 EU si US SPEC(ACURA RSX TYPE S) . Foarte bine a mentionat Civic_EX ,faptul ca mai sus de atat nu rezista Arcurile de la supape pe variantele inainte de 2002,deoarece trebuie schimbate,dar si la variantele facelift,eu personal as schimba arcurile pt. siguranta.
acel filmulet cu kpro pe k20 prezinta o masina mai modificata si nu doar cu kpro,pe langa admisie,evacuare,serpi,masina mai are si axe si valve spring si retainere.
oricum...merge FT TARE!
Dupa ce voi merge in ungaria la setat masina ,voi face un dyno si voi posta rezultatele aici pe acest topic! REALE