Pe graficul tau pierderile in transmisie pe toate cele trei teste sunt identice, curbele exponentiale cele mai de jos.
Curbele de pierderi in transmisie depind:
-in acelasi sens cu patratul vitezei pe dyno, deci rezulta in acelasi sens si cu treapta de viteza in care se masoara
-in sens invers cu presiunea in roti
-in acelasi sens cu greutatea pe punte, evident constanta pt o masina data
-in acelasi sens cu inaltimea talonului
-in sens invers cu temperatura pneului.
Dupa cum bine vezi la masina ta masurata in trei zile diferite pierderile sunt identice, deci NU VA MAI BATETI CAPUL CU PROBELMA PIERDERILOR IN TRANSMISIE CA A FOST STUDIATA DE OAMENI DESTEPTI CARE TRAIESC DIN ASTA, SI ANUME MARII PRODUCATORI DE DINAMOMETRE.
Este Ultima data cand mai pierd timp sa explic asta. Aveti mai jos un link cu un Mercedes K masurat si intr-a cincea si intr-a sasea. Testul 2 e intr-a 6-a avand curba cea mai de sus evident, de pierderi, testul 4 e intr-a cincea, avand o curba mai jos suprapusa evident peste cea a celuilalt test intr-a cincea, testul 3 cu puterea originala.Vedeti ca puterea la motor(deci cea la roata plus cea pierduta in transmisie) a reiesit IDENTICA, ceea ce trebuia demonstrat!
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...9&d=1176208549