Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 15-04-10, 02:56   #106
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

pai numai ca aici puterea nu prea a fost apropiata.era vorba de un gti cu 280cp si un s5 de 420cp
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 08:05   #107
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

daca cineva isi aduce aminte de KOE 2007 cand se dadea Nadir cu S3 contra unui RS4 pe primii aprox 200 de metri mergeau bara la bara dupa care RS4 o lua inainte
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 10:03   #108
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by naka66vio View Post
pai numai ca aici puterea nu prea a fost apropiata.era vorba de un gti cu 280cp si un s5 de 420cp
are 360 S5
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 11:01   #109
nadir

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 126
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

VA ROG FRUMOS nu mai poluati topicul


sa nu uitam de unde am plecat MTM cu aceleasi modificari a scos 328 HP in timp ce REVO cu pe aceeasi masina masurat in acelasi loc cu aceleasi modificari a scos 371 deci o crestere de + 40 HP in aceleasi conditii

partea frumoasa este ca lumea a incepeut sa dea cu noroi in noi ca bine ca suntem noi mai destepti ca mtm si ca k04 de care auzisera ei nu poate scoate mai mult de 260 dar nu a zis nimeni de faptul ca mtm a scos tot cu k04 330-340 deci oricum mult peste 260 in fine asa e lumea arunca cu noroi si face VIRTUAL SAH MAT dar cand vin dovezi clare incep sa discute inutil despre alte subiecte.

Asa ca va rog frumos sa nu mai poluati topicul.

p.s. morala este urmatoarea Daca tu nu poti, asta nu inseamna ca altii nu pot!

va multumesc pentru aprecieri si pt intelegere
__________________
Dealer Superchips si REVO
www.boosted.ro
nadir is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 16:19   #110
geo_34
VW Driver

Stage 3
 
geo_34's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
Adica??ce legatura are Geo 300 cu 360?ce vrei sa spui?
ei declara 360+ so tot pe site-ul dat de ei acceasi turbina cu modificarile de rigoare face 300
geo_34 is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 16:23   #111
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

spune ca e capabila cu un soft adecvat de 300whp asta nu inseamna ca nu poate mai mult.
si acei 360 cp de care tot vb tu sunt la motor (estimati de un dyno) ceea ce inseamna ca whp sunt mai putini .
Scrie cateva pagini mai in urma, daca te-ai obosi si tu putin sa citesti nu ai mai pune atatea intrebari stupide.
__________________

389 hp GTI
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 22:18   #112
nadir

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 126
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by geo_34 View Post
ei declara 360+ so tot pe site-ul dat de ei acceasi turbina cu modificarile de rigoare face 300


Desteptule tu stii ce inseamna WHP ?
ei spus pe siteul pus de mine ca pot face 300 WHP eu am obtinut 325 WHP

WHP = CAI la roata desteptule .... cred ca mai e unu care nici macar clasa a 7a nu este!

cat despre restu pana nu ajungeti la clasa a 12 nu va mai bag in seama nu de alta dar va dau informatii prea bune si totusi inca nu aveti 18 ani deci clar nici CARNET!
nadir is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 22:53   #113
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Am citit si eu fugitiv acest tiopic, fiind unul din posesorii de 2 TFSI cu stage 3 REVO. Este o mare diferenta constructiva intre K04 de 1.8T si 2TFSI. Daca la 1.8T GT28RS producea mult peste k04, la 2TFSI cele 2 turbine sunt similare, cu un mic plus pentru GT28RS in partea de sus si pentru K04 in partea de mijloc. Zona de putere 370-380CP si 450-500NM nu este o noutate specifica acestei parti a lumii. Se pot gasi usor grafice de pe intreg mapamodul cu puteri similare. In ce priveste boost-ul, am vazut in primele pagini un post in care se sustinea o presiune maxima de 1 bar la 6000RPM. Si asta e complet eronat, turbina putatand merge cu presiuni mult mai mari chiar si la 7000RPM. Pentru cei ce nu stiu, grupul VAG foloseste o scula de diagnoza numita VAS/VAG-COM ce poate monitoriza in real time pana la 12 parametri ai masinii. De asemenea, acest soft poate masura si acceleratii. Casele mari de tuning monitorizeaza foarte atent acesti parametri ianinte si dupa soft. Pentru cei ce sunt sceptici referitor la aceste puteri pe motorul 2TFSI, indraznesc sa pun aici acceleratia masurata de mine cu VAG-COM pe intervalul 100-160KM/h (combinat tr3+4), comparativ cu ale altor masini luate din baza de date zeperfs.com :

Acceleratii 100-160km/h :

GTI 6MT REVO stage 3, 382CP/471NM > 5.9s > greutate 1550kg fara sofer si cu benzina 1/3 (mentionez ca masina mea are 150kg in plus datorate sistemului audio. In momentul masuratorii in masina eram eu si un prieten, insumand rezulta 1550 + 90 + 75 = 1715KG) > Raport greutate/putere = 1715/382 = 4.49

Audi TT-RS > 340CP/450NM > 6.4s > raport 4.63

Audi RS4 > 420CP/430NM > 6.3s > raport 4.41

BMW M3 E92 > 420CP/400NM > 5.5s > raport 4.14

Porsche 911 4S > 385CP/420NM > 5.1s > raport 3.91

Porsche 911 GT3 > 415CP/405NM > 4.9s > raport 3.75

Dupa cum se poate vedea, comparand puterile si raportul greutate/putere, rezultatele acceleratiilor sunt foarte realiste. In privinta fiabilitatii, cred ca sunt deja peste 10 2TFSI cu peste 350CP si n-am auzit de vreo problema la vreunul. Anul trecut au fost 4 din ele pe Nurburgring unde uzura este una extrema si toate s-au intors perfect sanatoase acasa. Anul asta se va merge dinnou la Nurburgring unde le vom pune iar la incercare. Graficul meu :
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fusco motor.jpg1.jpg
Views:	161
Size:	160.7 KB
ID:	1422760  
__________________
Mk5 GTI | K04 turbo | S3 injectors | Custom 3" decat exhaust | Evoms CAI | AP Racing pro 5000 front + S3 rear brakes + Pagid RS29/Carbotech XP8 pads | THS FMIC | S3 camshafts | Autotech HPFP | Je pistons + IE rods | BSH 27mm RSB + H&R 28mm FSB| BSH pendulum engine mount | BSH PCV | Forge short shift | Bilstein PSS10 coilovers | Peloquin LSD | Sachs SRE clutch | 235/40/ZR18 R888 on Team Dynamics 18x8" | Stage 3 Revo
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 23:26   #114
qdonline

Stage 1
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 11
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Mda, eu sunt proprietarul masinii.
Cred ca a lamurit pe toata lumea Fusco in postul de mai sus.
Interesant ar fi fost totusi ca, inainte de a da cu paru si a spune aberatii pe aici, sa fi dat un search pe google. Ati fi gasit extrem de multe masini cu K04 cu revo stg3@~380HP.
Motivul ptr care eu nu sunt inca acolo (la 380hp) este ca nu am axele cu came de S3 si nici twintercoolerul Forge (vor fi adaugate cat de curand, in fc de banii disponibili). Ptr siguranta, la un mom dat vor apare si niste biele IE.

Trecerea de la mtm la revo a fost alegerea mea intrucat mtm e un tuner mai conservator si programul lor ptr K04 se opreste la 330hp cat am avut eu dupa ce am instalat intercoolerul de S3 si mtm a mai facut o resoftare (de fapt programul lor se opreste la 310hp, eu am fost mai insistent ). In total am avut 4 resoftari la ei in fc de etapele prin care a trecut masina.
10 CP au urmat apoi de la admisia Evoms si in final 370 prin resoftarea revo.
Care resoftare ma multumeste pe deplin, se simte clar diferenta de putere si masina trage un pic mai de jos decat inainte.
Dyno-ul e facut la exelixis si e fff aproape de cel de la mtm. La mtm masina a scos 330HP in iunie anul trecut in conditiile in care camera dyno e total izolata si cu clima. La exelixis am facut un dyno in februarie la 2°C si au iesit 340hp cu diferenta ca aveam instalata admisia Evoms. Saptamana trecuta a scos 327HP, dar erau vreo 18°C afara (la exelixis dyno-ul e dependent de temp de afara, nu e inchis in camera cu clima).

Asa ca chill out, documentati-va si apoi postati. Va e lene sa cititi pe net atunci intrebati politicos si vi se va raspunde la fel.

Last edited by qdonline; 15-04-10 at 23:36.
qdonline is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 23:36   #115
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Este adevarat turbinele din graficele prezentate de mine sunt diferite de acest model prezent pe 2.0 Tfsi.

Intrebarea mea era daca este alta tubina ? cu ce grafic de curgere ? etc ... pentru a dezvolta tehnic subiectul ..............recunosc ca avem graficul corect de la la inceput si am vrut sa vad daca se poate discuta tehnic si la obiect fara intepaturi tipice .... in acest fel poate ajungem si noi undeva .....departe !

Nadir a punctat bine lamurind lucrurile despre tipul turbinei / cod etc.

ASA este K04 - 2.0 TFSI part nr. 5304 970 0064 are un flow chart care permite atinderea unei puteri de 360 -370 hp /max in coada insulei de eficienta si turatie. Posibil sa faci aceasta putere cu 2.4 presure ratio adica 1.4 boost/ supraalimentare + bineinteles eficienta volumetrica motor (admisie/evacuare/intercooler/etc).


Fiabilitate maxima si succes pe pista
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	k04 turbo 2.0 TFSI.jpg
Views:	203
Size:	334.8 KB
ID:	1422859  
__________________

Drag Race Car - E34 M5 engine Turbo by BFC
SuperStreetCar - SBC 427 TwinTurbo by BFC
https://youtu.be/aAVagNqaT7I
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 16-04-10, 12:55   #116
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Cam da. A fost nevoie de 165 de posturi ca in cele din urma in al 166-lea cineva sa dea ceva concret, care ar fi lamurit treaba de la bun inceput.

Din practica, cei care aveti turbina asta pe masina, de la ce turatie se simte ca "intra"? Practica, nu grafice si harti...Ma intereseaza sa stiu daca e pretabila la o driftureasa, cum zicea Cristi pe aici pe undeva.
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 16-04-10, 13:04   #117
nadir

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 126
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

draga Dragos
crede-ma eu am pus de la inceput de pe la pagina 9 de cand am intrat pe forum ce fel de turbina

si chiar din primul post se spune ca aceasta masina are turbina de s3 tfsi deci noi am fost expliciti de la inceput.
ca sunt foarte multi care habar nu au asta e alt ceva.

in alta ordine de idei oricum peste jumatate dintre flamer nu au nici macar un habar in a citii un grafic de map al unei turbine.
noroc cu George care in coltul din stanga unde si-a facut reclama ca a pus si ce ar trebuii sa se inteleaga dintr-un astfel de grafic.

legat de silvia ta fiind tot un motor de 2000 ar putea sa faca un flow asemanator dar totusi tind sa cred ca un 20 tfsi sufla mai cu voie decat un motor din `9x

pe masina mea turbina asta facea full boost la 2700-2800 rpm
nadir is offline   Reply With Quote
Old 16-04-10, 14:11   #118
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Pan' la urma e foarte educativ topicul, cel putin pentru mine.

Daca tot s-a adus in discutie, o intrebare suplimentara legata de acel ~10lb/min=100hp. E general valabila aceasta aproximare ?
Pe exemplu concret un flow de 125g/s masurat de debitmetru la o anumita turatie s-ar putea traduce in ~165 de cai ? (125g/s=16,534lb/min)
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 16-04-10, 22:50   #119
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by nadir View Post

pe masina mea turbina asta facea full boost la 2700-2800 rpm
Mmmm...ar fi mai mult decat perfect pt mine sa am full boost de la o asemenea valoare...sau chiar putin mai sus, avand in vedere ca acuma face boost pe la 3500 sau chiar putin mai mult...mersi de indicatie.
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 17-04-10, 16:46   #120
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
Mmmm...ar fi mai mult decat perfect pt mine sa am full boost de la o asemenea valoare...sau chiar putin mai sus, avand in vedere ca acuma face boost pe la 3500 sau chiar putin mai mult...mersi de indicatie.
Bine ... vezi ca ei nu tin cont nici de diferenta de cilindree .... 1800 vs 2000 ...
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -