Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 20-03-10, 22:44   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

Masina a fost masurata stock 100% si apoi dupa reglajul UNICHIP-ului. Masina nu avea nimic modificat, adica evacuarea stock, filtru stock. Presiunea originala era de 1.15 bar, noi cu Unichip ducand-o in 1,5 bar cu 1,45 la 7 500 rpm.

I-am instalat Unichip si Boost controller cu senzor MAP incorporat produs tot de cei de la Unichip. Dupa cum stiti masina asta nu are MAP asa incat daca vrei sa o impingi pana la limita sistemului se impune un MAP. Altfel orice mica defectiune de genul unui furtun de acuator fisurat poate face ca presiunea sa fie mai mare de 1,6 bar, ceea ce nu e safe pentru motorul stock de EVO. Avand MAP si controlul Unichipului asupra boostului ne asiguram ca turbina nu face mai mult de ce setam noi, in cazul acesta 1,5 bar. Totodata am instalat si un selector de harti, avand astfel o harta de 0.8 bar economica, una stock de 1.1 bar si cea race de 1,5 bar. Cu Unichip hartile se schimba instantaneu la orice sarcina prin simpla actionare a butonului.

Masina scotea stock 272 cp in loc de 265 cp declarati si 355 Nm exact ca declaratia fabricantului. Noi am scos 327 cp si 410 Nm, un castig net de 55 cp si 55 Nm.

Urmeaza evacuare si eventual un turbo upgrade .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	EVO 8 CU UNICHIP.JPG
Views:	374
Size:	331.8 KB
ID:	1379866  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81

Last edited by MasterTuner; 20-03-10 at 22:48.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 22-03-10, 20:52   #2
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

Felicitari!
Am o mica observatie:
eu am mers cu al meu evo9 peste 80 000 de km cu internele stock pe masina si cu o presiune de 2 bari constant. am mers la curse de tot felul, inclusiv macadam, circuit, viteza in coasta(amatori) etc
Apoi am schimbat internele pt un upgrade de turbo HTA GT 35 si pistoanele+bielele+segmantii aratau impecabil (masina avea 92 000de km si motorul s-a desfacut la colina, departamentul motorsport, cei care imi fac reviziile) si au fost montate pe evo7 de curse al lui Vali Porcisteanu, deoarece el sparsese al doilea set motor datorita softului (zice el).
Deci, concluzia este: internele de evo sunt f rezistente si tin la mai mult de 1,5 bari
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 13:52   #3
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

Intamplarea face sa fi reconstruit si un Lancer 2.0 aspirat, adica acelasi motor in varianta aspirata. Si bielele sunt acelasi cod de piesa... Probabil ca tine si mai mult de 1,6 bar, insa nu e 100% sigur, sunt stiute cazuri cu 1,8 bar si biele strambe, e adevarat ca si o problema de soft de genul avansului prea mare poate fi picatura care umple paharul... Si mai e o problema, multe manometre de boost nu sunt nici pe departe exacte, eu intotdeauna le compar cu unul mare clibrat corect. E de mirare ca turbina stock zici ca a tinut 2.0 bar de boost pe termen lung, dar cine nu incearca nu afla.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 21:37   #4
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

turbina stock, dupa 92 000 de km dintre care ~80 000 cu soft + multe alte nebuneli, se afla la sfarsitul anului trecut pe masina de curse a lui Sorin Iliescu si mergea f bine
eu nu am zis ca e 100% safe, ci doar ca in cazul meu, internele au rezistat fara pb
cu stima.
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 23:41   #5
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

salutari propietarului.felicitari bogdan,sa te bucuri de masina si la mai multe modificar!!
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 09:59   #6
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

Iata si ceva poze cu masina pe dyno.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	MITSUBISHI EVO 8 WITH UNICHIP ON DYNO2.JPG
Views:	213
Size:	2.09 MB
ID:	1393741   Click image for larger version

Name:	MITSUBISHI EVO 8 WITH UNICHIP ON DYNO.JPG
Views:	227
Size:	2.16 MB
ID:	1393742  
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 12-05-10, 21:53   #7
Renesys

Stage 3
 
Renesys's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 140
Member of:
[FOTO]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

De mentionat este ca aveam rezervorul full cu benzina de 95 cand a scos cei 327cp

Acum cred ca pot da un verdict, am facut cam 7 000km cu unichip-ul, am mers si pe economic(0.8bari) si pe race(1.5bari) si pot sa spun asa:
Am scos un consum de 9l/100km(autostrada+bucuresti) in mers economic, iar inainte, mai jos de 11-12l/100km nu am reusit. Probabil pe multi nu ii intereseaza consumul la un evo, dar eu merg cu ea destul de des si de ce sa imi consume mult cand pe autostrada merg cu max 140km/h din cauza noilor radare. Cand vrei sai dai tare, dai de buton si ai putere instantaneu... Cat despre harta de putere se simte enorm fatza de stock, plus ca Master Tuner a reusit sa imi scada turbo lag-ul montand un jiclor cu o gaura de 0.8mm pe furtunul de boost catre actuatorul de la wastegate.

Deci in concluzie sunt foarte multumit... urmeaza wrx-ul, tot la Master Tuner
__________________

MPZ Photography - www.mpz.ro
Opel Astra Bertone Turbo, 237cp
Subaru Impreza WRX, 230cp
Mitsubishi Lancer EVO 8, 327cp Dyno

Last edited by Renesys; 12-05-10 at 22:03.
Renesys is offline   Reply With Quote
Old 12-05-10, 22:22   #8
Renesys

Stage 3
 
Renesys's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 140
Member of:
[FOTO]
Default Re: Mitsubishi EVO 8 stock si cu UNICHIP By MasterTuner

Quote:
Originally Posted by naka66vio View Post
salutari propietarului.felicitari bogdan,sa te bucuri de masina si la mai multe modificar!!
Multzam fain!
Renesys is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -