Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-01-10, 19:58   #16
username123456

Stock
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 3
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

domnule maniac222 observ ca esti un scamator in adevaratul sens al cuvantului ! eu chiar sunt unul dintre cei patiti , dintre aia care au luat teapa aducand masina la MasterTuner . ori tu in mintea aia ingusta a ta crezi ca sunt altcineva ? ce interes as avea ? oricum aici ar fi trebuit sa raspunda florin in nici un caz tu . realitatea este ca s-au stricat multe masini la acel garaj . dar sa revenim la mazda mps care nu ca au stricat-o , o facut-o praf !!! despre asta este vorba aici . acum s-au mai desteptat si au invatat sa tuneze motorul de la mazda ? eu chiar vorbeam strict legat de acest subiect pe cand tu bati campii rau tare de tot ! cu ce interes ?
username123456 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 00:30   #17
Bogdan OCC
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Bogdan OCC's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 921
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[Old School Cars]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Am vorbit si eu cu posesorul mazdei si mi-a zis sa am grija ca baietii de la garantii pandesc pe net .
Si eu sunt curios de ce este singurul 2.3DISI crapat....
Eu nu as fi chemat asistenta rutiera mazda cu unicipul montat, sau altfel nu vad cum au dovenit ca masina fusese modificata anterior, din poze sau cum...
Totusi de ce nu sa crapat izolatorul unei buji si la a mea, sau a prietenilor/cunoscutilor cu 2.3disi; aud prima data de aceasta problema; ma voi documenta si pe forumurile de afara(desi, stiti si voi cum e cu cititul pe forum si cu practica)...
Doar 238cp stock...de ce e diferenta atat de mare fata de cei 260 teoretici?
__________________
Instalări sisteme audio#Custom #SoundQuality #SPL #OEM+integration #Japan #Deutschland echipa-Zoom.com
Bogdan OCC is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 01:59   #18
-Mihail

Stage 2
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 28
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Masina e 100% stock. Motorul e 2.3 turbo injectie directa declarat cu 260 cp. Motorul e de origine Ford/Mazda 4 cilindrii. Original face 0.9 bar boost, noi cu Unichip am facut 1.2 bar, in plus prin tuning pe dyno am facut AFR 11.8 in loc de stock 10.5 si am reglat in final avansul care dadea puterea maxima. Crescand presiunea am fost nevoiti sa scadem avansul cu 3 grade ca ECU sa nu declanseze propria strategie de micorare a avansului datorita aparitiei detonatiilor, lucru monitorizat de ECU cu ajutorul knock sensor-ului, practic un microfon cu care ECU "asculta" functionarea motorului. Pentru unii 11.8 poate parea bogat, insa motorul asta e cu injectie directa si asta inseamna ca amestecul nu e la fel de omogen in camera de ardere ca la cele cu injectie in poarta supapei. Asta se traduce prin posibilitatea ca in anumite locuri din camera de ardere amestecul sa fie mai sarac decat in altele, de aceea se recomanda amestecuri ceva mai ogate, teorie confirmata si de dyno. La un motor turbo cu injectie in poarta supapei (clasica) puterea maxima se obtine la AFR 12- 12.5.

I-am pus si un buton de schimbat 2 seturi de harti, asa incat sotia clientului sa conduca masina cu puterea originala . Graficele de mai jos au fost obtinute pe dynamometru in treapta a patra in mod inertial.
nu pot sa cred ce vad ..........si eu mai beau seara ,am tot felul de fantezii dar asa ceva nu mi-ar fi trecut prin cap sa scornesc (bine nici nu as fi avut vreun motiv sa o fac , eu nu sunt in tagma tuningiilor )
dar sa ma luminezi si pe mine si pe cei mai intunecati ca vad ca dai destule detalii( microfoane SRI care asculta motorul cum merge etc )
injectia directa de benzina nu realizeaza AMESTECUL OMOGEN in camera de ardere (adica BANI DE CERCETARE SI DEZVOLTARE SI CEL PUTIN 10 ANI DE TOCEALA ) sa vii tu un INGINERRRRRRRRRR ROMAN sa spui ca avea AFR-ul stok 10.5 .................................. sunt uluit. ma intreb pentru cine postezi defapt , cine te astepti sa creada ce scrii ,sau daca nu cumva vrei sa-ti inchizi firma
i-mi cer scuzee fata de toti care se simt........ dar este si 4tuningul meu cum este si al vostru si cred ca in ritmul asta .... devine un canal de dezinformare

sa reanviem emisiunea ABRAMBURICA
-Mihail is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 11:55   #19
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Userxxxxxx, cata vreme esti anonim eu nu am nici un motiv sa-ti furnizez detalii, pentru ca tu nu existi.

Mihail, tehnologia de injectie directa de benzina tocmai asta vrea sa faca, si anume amestec stoichiometric la sarcini mici doar in zona bujiei asa incat sa se comporte ca un motor de cilindree mai mica, restul sa fie aer. Asta inseamna amestec neomogen, omogen inseamna uniform, in cazul asta amestec uniform de aer/benzina in intreg cilindru. Injectia directa are acest avantaj la sarcini partiale(desi multsperata economie de combustibil nu se regaseste la nici un motor cu injectie directa de genul TFSI, TSI, MPS, GDI) si dezavantaj la sarcini mari cand media amestecului trebuie sa fie mai bogata decat in cazul celor cu injectie in poarta supapei, asa incat sa nu existe zone sarace. Asta e si motivul pentru care la motoarele cu injectie directa de benzina apare o noua problema de poluare, si anume funinginea, ca la Diesel.

Eu ma bazez pe principiul "To mesure is to Know". Eu cand scriu chestii masor inainte. Eu ca sa ma informez sunt abonat la cateva reviste de motoare pentru ingineri, care sunt cu totul altceva decat cele comerciale cu poze cu masini. Asta pentru ca asta imi place si din asta traiesc. Iar la noi in garaj veti vedea 2-3 motoare desfacute intotdeauna, pentru ca noi reparam masini stock 60% din timp, iar reparatia de motoare e una din activitatile noastre predilecte.

Pentru informare va mai spun ca TFSI are AFR tinta de 11 sau lambda 0.75 stock. Iar eu ca inginer roman nu ma simt cu nimic inferior pentru atributul de roman, am alte frustrari.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 12:45   #20
-Mihail

Stage 2
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 28
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Userxxxxxx, cata vreme esti anonim eu nu am nici un motiv sa-ti furnizez detalii, pentru ca tu nu existi.

Mihail, tehnologia de injectie directa de benzina tocmai asta vrea sa faca, si anume amestec stoichiometric la sarcini mici doar in zona bujiei asa incat sa se comporte ca un motor de cilindree mai mica, restul sa fie aer. Asta inseamna amestec neomogen, omogen inseamna uniform, in cazul asta amestec uniform de aer/benzina in intreg cilindru. Injectia directa are acest avantaj la sarcini partiale(desi multsperata economie de combustibil nu se regaseste la nici un motor cu injectie directa de genul TFSI, TSI, MPS, GDI) si dezavantaj la sarcini mari cand media amestecului trebuie sa fie mai bogata decat in cazul celor cu injectie in poarta supapei, asa incat sa nu existe zone sarace. Asta e si motivul pentru care la motoarele cu injectie directa de benzina apare o noua problema de poluare, si anume funinginea, ca la Diesel.

Eu ma bazez pe principiul "To mesure is to Know". Eu cand scriu chestii masor inainte. Eu ca sa ma informez sunt abonat la cateva reviste de motoare pentru ingineri, care sunt cu totul altceva decat cele comerciale cu poze cu masini. Asta pentru ca asta imi place si din asta traiesc. Iar la noi in garaj veti vedea 2-3 motoare desfacute intotdeauna, pentru ca noi reparam masini stock 60% din timp, iar reparatia de motoare e una din activitatile noastre predilecte.

Pentru informare va mai spun ca TFSI are AFR tinta de 11 sau lambda 0.75 stock. Iar eu ca inginer roman nu ma simt cu nimic inferior pentru atributul de roman, am alte frustrari.
te felicit in primul rind pt . mentinerea discutiei intr-o zona de bun simt desi ma simt obligat sa-mi cer scuze ( daca este cazul ) pt tonul notei mele de mai sus ( dupa cum am si recunoscut mai sus , seara mai beau si eu , si spiritul se mai incinge ........... )
parerea mea .... este ca indiferent de sistemul de injectie un motor nu poate sa mearga cu un AFR 10,5 cred ca este extrem de bogat . ca este injectie directa sau in poarta supapei este vorba de ardere , de ce sa te chinui sa faci un amestec extrem de bogat cind este clar ca nu are randament
la motorul asta difera constructiva_ positia injectorului fata de camera de ardere , motorul respecta toate celelalte legi ale motorului in 4 timpi ,cum se axplica ca un motor cu un sistem de injectie in poarta supapei nu merge cu un afr de 10,5 iar asta numai prin simplul fapt ca are pozitionat inj. in alta parte poate sa mearga cu 10,5
intradevar eu nu am acces la reviste de inalta specialitate , am repetat de cinci ori clasa a 4-a defapt si ultima pe care am facut-o . dar anumite lucruri le stiu bine ( cred eu ) si nici la reviste cu poze si cu masini nu prea ma uit , daca postez ce spun spun din experianta si din ce am reusit eu sa inteleg
uite ce cred eu ca s-a intimplat :
10,5-ul tau nu a fost real o fi fost 12,8 sau ceva pe acolo poate chiar 13 , tu ai saracit amestecul mai mult si de acolo,lantul slabiciunilor
acuma bujia , ceramica..........IZOLATORULLLLLL nu raceste bujia ca el are rol sa izoleze electrodul central de cel de masa ( deaia se numeste izolator si este de ceramica tocmai ca sa reziste la temperaturi inalte ) bujia se raceste prin carcasa (adica prin electrodul de masa ,carcasa filet chiulasa ) daca s-a spart bujia si a mers in trei cilindri cine a mai generat temperatura pe cilindrul respectiv ca sa topeasca mai departe
deci parerea mea este ca nu poti sa sustii asa ceva indiferent de studii ocupatie sau mai stiu eu ce ,eu sunt (vorba cintecului )un taran cu patru clase si nu ca nu cred , mi se pare chiar jenant ca se poate posta asa ceva

daca totusi ai dreptate visavi de 10,5 ca fiind AFR stok la motoarele astea ( si am un TSI,..........) in garaj pe care am sa-l masor cind o fi in stare sa porneasca i-mi cer scuze anticipat pentru parerea gresita pe care mi-am exprimat-o , daca nu este asa.......... O SA BEAU IN SANATATEA TA ( ca mult nu o sa mai ai )
eu i- mi permit sa gresesc si sa am lacune ca am declarat pregatirea pe care o am dar tu si multi altii scoliti cu nume sonore nu aveti voie sa gresiti , voi ar trebui sa fiti etaloanele noastre (VS MOTORSII ROMANIEI )cu se zice
-Mihail is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 16:26   #21
username123456

Stock
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 3
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Domnule Florin eu chiar exist ! Si ai simtit-o pe pielea ta , acum ceva timp cand te-am platit cu cateva mii de euro pentru modificarea masinii . intradevar acum sunt un anonim , un anonim care a fost pacalit de domnul INGINER ROMAN pe nume FLORIN si care si-a exprimat liber parerea de munca celor de la MasterTuner in legatura cu mazda cx7 si alte masini ajunse acolo!!! Intradevar la voi in garaj sunt 2-3 motoare desfacute tot timpul , dar 1-2 motoare sunt stricate din cauza voastra !! si cu asta am incheiat : cine o sa mai mearga la voi sa-si modifice masina sa pateasca ca mine ! promit ca nu mai scriu nimic (daca te incalzeste cu ceva)!
username123456 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 17:31   #22
duud40

Stage 3
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Userxxxxxx, cata vreme esti anonim eu nu am nici un motiv sa-ti furnizez detalii, pentru ca tu nu existi.
Nu sunt chiar de acord cu tine aici.

Mihail, tehnologia de injectie directa de benzina tocmai asta vrea sa faca, si anume amestec stoichiometric la sarcini mici doar in zona bujiei asa incat sa se comporte ca un motor de cilindree mai mica, restul sa fie aer. Asta inseamna amestec neomogen, omogen inseamna uniform, in cazul asta amestec uniform de aer/benzina in intreg cilindru. Injectia directa are acest avantaj la sarcini partiale(desi multsperata economie de combustibil nu se regaseste la nici un motor cu injectie directa de genul TFSI, TSI, MPS, GDI) si dezavantaj la sarcini mari cand media amestecului trebuie sa fie mai bogata decat in cazul celor cu injectie in poarta supapei, asa incat sa nu existe zone sarace. Asta e si motivul pentru care la motoarele cu injectie directa de benzina apare o noua problema de poluare, si anume funinginea, ca la Diesel.
Stii ... injectia directa si amestecul heterogen sau arderea stratificata (depinde cum o numesti) sunt doua chestii complet separate. Una din ele poate exista de sine statatoare pe cand cealalta o implica pe prima. Mai sunt si alte beneficii ale injectiei directe , pe langa posibilitatea folosirii partiale a camerei de ardere.

Eu ma bazez pe principiul "To mesure is to Know". Eu cand scriu chestii masor inainte. Eu ca sa ma informez sunt abonat la cateva reviste de motoare pentru ingineri, care sunt cu totul altceva decat cele comerciale cu poze cu masini. Asta pentru ca asta imi place si din asta traiesc. Iar la noi in garaj veti vedea 2-3 motoare desfacute intotdeauna, pentru ca noi reparam masini stock 60% din timp, iar reparatia de motoare e una din activitatile noastre predilecte.
Stii , nu esti singurul care citeste Race Engine Technology. Si nici nu cred ca asta te ridica la rangul de specialist.
Vezi cu masuratorile alea ca din ciclul asta e si legea care spune ca nici un sistem nu poate fii masurat fara a-i fii modificata starea initiala.
Sper ca motoarele masinilor care va ocupa 60% din timp sunt clienti care nu vin la voi pt retusuri ale lucrarii initiale. Cum am fost eu.
Ma simt totusi mult mai bine cand ma gandesc ca nu fac parte din cifrele de mai sus (ma refer la cele 2-3 motoare desfacute ) .


Pentru informare va mai spun ca TFSI are AFR tinta de 11 sau lambda 0.75 stock. Iar eu ca inginer roman nu ma simt cu nimic inferior pentru atributul de roman, am alte frustrari.
Suntem siguri ca ai alte frustrari dar cred ca exista o sectiune a forumului mult mai potrivita pt asta.
Este totusi credibila ipoteza conform careia ceramica bujiei a cedat. Se intampla si pe alte motoare dar cum posesorul masinii nu poate veni cu o alta ipoteza tehnica pertinenta nu putem decat sa ne lasam convinsi de INGINERUL ROMAN.
__________________
Audi RS4 : built by craftsmen, tuned by professionals , driven by a twat!
Audi Q5 : my other, my daily, my mobile point of service.
RBN powered and proud of it!
duud40 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 17:46   #23
duud40

Stage 3
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Stai ca acum am citit si eu ipoteza domnului Florin.
E destul de ciudat ca un motor cu o bujie cu ceramica crapata sa poata continua sa functioneze . Ca temperatura din camera de ardere sa creasca atat de mult incat sa topeasca o supapa trebuie sa mergi destul de "la limita" .
Partea cu electrodul central al bujiei devenind incandescent e plauzibila dar dupa aceea combustia controlata nu ar mai avea loc in acel cilindru, ar fii auto-aprindere, combustibilul are destul timp sa se auto-aprinda in cazul prezentei oricarui corp cu o temperatura mai mare decat temperatura de auto-aprindere a amestecului aer/combustibil.
Tin sa precizez ca in oricare alt regim decat de sarcina mica, motorul functioneaza in mod omogen ceea ce inseamna ca benzina este introdusa in camera de ardere cam in aceeasi perioada ca in cazul injectiei multipunct.
O descriere sumara a functionarii motorului cu injectie directa gasiti aici : https://www.youtube.com/watch?v=akkUSbR7gxI
Functionarea in mod omogen este descrisa incepand cu minutul 5:30 .
duud40 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 19:24   #24
username12345

Stock
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 9
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Userxxxxxx, cata vreme esti anonim eu nu am nici un motiv sa-ti furnizez detalii, pentru ca tu nu existi.
Prin acel "xxxxxx" dai dovada ai impresia ca exista o conspiratie impotriva afacerii MasterTuner. Chiar ai impresia ca exista un personaj care si-a facut 2 conturi SEPARATE, prin intermediul carora sa posteze comentarii negative la adresa ta. Care ar fi fost logica? De ce oare nu e suficient unul singur? ...sincer...nu stiu...

In alta ordine de idei, nu inteleg ce legatura exista intre anonimatul unui user si motorul care a plesnit. Din momentul in care am ridicat problema tu aveai ocazia sa gasesti si sa ne comunici si noua o cauza a problemei ivite (ceramica...si subliniez ceramica ). Nu eu am o afacere din tunat si servisat motoare ci tu...in consecinta cand exista o "reclamatie" facuta public cred ca interesul de a dezlega "misterul" este in proportie de 99% AL TAU. Eu dupa incheierea acestui topic nu am nimic de pierdut. Singurii care pierd din toata afacerea asta sunt: nefericitul cu 3 MPS si ....in viitor tu (zic eu...daca nu vei gasi o explicatie plauzibila si sa o impartasesti si cu noi).
Cei care citesc acest topic vor ramane cu urmatoarea informatie "un motor a crapat dupa ce a fost tunat de MasterTuner...si a pierdut si garantia". Eu chiar am incredere ca afacerea ta nu e construita pe prostie/nestiinta/minciuna/etc etc. Sunt convins (si nu fac misto) ca te pricepi fooooarte bine la tot ce faci, insa asta nu te absolva de a da explicatii doar pentru ca aici suntem anonimi in mare parte.
In alta ordine de idei....sincer...parerea mea e ca datorita modificarilor parametrilor (AFR) temperatura pe acolo a urcat mai mult decat putea duce bujia aia (si poate ca trebuia sa va ganditi sa puneti altele) si de aici catastrofa. Este parerea unui necunoscator (in comparatie cu tine) ca toate nu s-ar fi intamplat daca nu exista tuning.
Exista 2 ipoteze:
A) sa fie vina voastra ca s-a intamplat (si daca asa e sunt convins ca voi o constientizati)
B) sa nu fie vina voastra (si in cazul asta cu atat mai mult trebuie sa dai explicatii...chiar si unui anonim)
Luand in calcul varianta A - cred ca afacerea MasterTuner fi avut mai mult de castigat (long term) daca ar fi recunoscut problema ..chiar si public... si-ar fi insusit pagubele.
Din cunostinta mea este vorba de 2 mii euro (piese+manopera). Manopera este jobul vostru si nu ar fi reprezentat chiar o pierdere. Ar mai fi ramas piesele de acoperit. Nu ar fi planat atatea banuieli si suspiciuni la adresa voastra, omul si-ar fi reparat masina, si-ar fi insusit pierderea garantiei pentru ca atunci cand faci "greseli" trebuie sa le porti crucea.
Sincer....din pct meu de vedere sunt 2 cai sa se inchida discutia pe tema asta: fie ne explici si noua de ce s-a spart ceramica aia, fie refuzi sa imi raspunzi si atunci eu personal voi ramane cu impresia ca ai ceva de ascuns.
...your choise...
username12345 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 16:33   #25
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

username12345 singurul care are de ascuns ceva esti tu insuti. Clientul nu are o problema cu noi stiind contextul in care s-a intamplat dauna, iar eu nu stiu cine esti tu. Asta e tot.

Daca eu ti-am luat banii si nu ti-am prestat lucrarea corespunzator eu cred ca cel mai bun lucru ar fi sa spui public despre de e vorba, si nu sa te ascunzi. Iti respect anonimatul dar barbatii actioneaza altfel.

Ce faci tu imi aduce aminte de unul care ma ameninta, slava Domnului era vorba de o fata care ne spusese amandurora ca ne iubeste desi titular era un al treilea nefericit, si nu vre-un motor... Ei bine eu am demascat-o pe fata caci sufeream si ma mintise groaznic, asa ca afland ce face ea i-am spus si titularului de care aflasem ulterior relatiei. Si i-am spus 50% din orgoliu ranit si 50% ca mi-ar fi placut si mie sa aflu... Ei bine, ma suna ea plangand si spunand vorbe grele, eu radeam ca boul insa, apoi intervine al treilea individ, deci nu titularul, ci inlocuitorul meu, care imi spune ceva de genul "tu nu stii cine sunt eu dar eu stiu cine esti tu si o sa-ti fac si o sa-ti dreg". Scuze de povestea offtopic din copilarie, dar mi s-a parut decadent pentru un barbat sa considere ca e mai puternic sa fie anonim. Eu cred cu tarie ca puterea vine din a avea incredere in tine insuti si de a nu-ti fie rusine niciodata sa spui ceva de genul Sunt Gigi si vin sa-ti fac si dreg... in contextul ala. Sau "sunt Gigi si cred ca nu m-ai tratat corect ca client.

Last edited by MasterTuner; 28-01-10 at 16:36.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 18:11   #26
username12345

Stock
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 9
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
username12345 singurul care are de ascuns ceva esti tu insuti. Clientul nu are o problema cu noi stiind contextul in care s-a intamplat dauna, iar eu nu stiu cine esti tu. Asta e tot.

Daca eu ti-am luat banii si nu ti-am prestat lucrarea corespunzator eu cred ca cel mai bun lucru ar fi sa spui public despre de e vorba, si nu sa te ascunzi. Iti respect anonimatul dar barbatii actioneaza altfel.

Ce faci tu imi aduce aminte de unul care ma ameninta, slava Domnului era vorba de o fata care ne spusese amandurora ca ne iubeste desi titular era un al treilea nefericit, si nu vre-un motor... Ei bine eu am demascat-o pe fata caci sufeream si ma mintise groaznic, asa ca afland ce face ea i-am spus si titularului de care aflasem ulterior relatiei. Si i-am spus 50% din orgoliu ranit si 50% ca mi-ar fi placut si mie sa aflu... Ei bine, ma suna ea plangand si spunand vorbe grele, eu radeam ca boul insa, apoi intervine al treilea individ, deci nu titularul, ci inlocuitorul meu, care imi spune ceva de genul "tu nu stii cine sunt eu dar eu stiu cine esti tu si o sa-ti fac si o sa-ti dreg". Scuze de povestea offtopic din copilarie, dar mi s-a parut decadent pentru un barbat sa considere ca e mai puternic sa fie anonim. Eu cred cu tarie ca puterea vine din a avea incredere in tine insuti si de a nu-ti fie rusine niciodata sa spui ceva de genul Sunt Gigi si vin sa-ti fac si dreg... in contextul ala. Sau "sunt Gigi si cred ca nu m-ai tratat corect ca client.
...nu stiu de unde ai tras concluzia ca as fi un actual/fost client de-al tau. Mai spun o data..poate nu m-am facut inteles - ma intereseaza doar aspectul tehnic al problemei. Este foarte adevarat ca pe tine intrebarea mea te deranjeaza comercial...dar....nu ma intereseaza decat aspectul tehnic al situatiei ivite. Crede-ma ca daca as fi avut probleme de genul respectiv cu tine o spuneam in gura mare si nu ma ascundeam de nimeni (eventual dadeam si numarul de telefon public ca sa ma sune cei interesati de detalii).
Dar...NU SUNT SI NU AM FOST NICIODATA CLIENT AL MasterTuner.
Vad ca in continuare tu deraiezi si duci discutia in alte directii si anume identitatea mea. Nu o faci din "prostie" ci o faci constient si asta ma pune pe ganduri vav de faptul ca nu vrei sa dai informatii referitoare la ceramica aia idioata.
Este un topic deschis de tine legat de tuningul motorului de pe CX7/MPS si PUBLIC am pus o intrebare legata de problemele ce ar putea sa apara dupa tuning (studiu de caz MPS negru). Inca o data iti spun...este in interesul COMERCIAL al tau.
Din pacate "your choise " cum spuneam in post-ul trecut se vede clar care e....PACAT.
PS: Ti-am urmarit "activitatea" pe forum si aveam o parere buna despre serviciile pe care le oferi. Parerea mea despre serviciile tale si cunostintele tale nu se schimba..insa din pacate constat ca eviti sa dai un raspuns. Indiferent de parerea mea despre cat de bun este un mecanic/inginer/tuner/.....etc... nu voi apela niciodata la serviciile lui dupa fandari si driblari de genul asta. PACAT...
username12345 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 07:11   #27
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by username12345 View Post
...nu stiu de unde ai tras concluzia ca as fi un actual/fost client de-al tau. Mai spun o data..poate nu m-am facut inteles - ma intereseaza doar aspectul tehnic al problemei. Este foarte adevarat ca pe tine intrebarea mea te deranjeaza comercial...dar....nu ma intereseaza decat aspectul tehnic al situatiei ivite. Crede-ma ca daca as fi avut probleme de genul respectiv cu tine o spuneam in gura mare si nu ma ascundeam de nimeni (eventual dadeam si numarul de telefon public ca sa ma sune cei interesati de detalii).
Dar...NU SUNT SI NU AM FOST NICIODATA CLIENT AL MasterTuner.
dar aici ce spuneai amice ?!: "eu chiar sunt unul dintre cei patiti , dintre aia care au luat teapa aducand masina la MasterTuner . ori tu in mintea aia ingusta a ta crezi ca sunt altcineva ? ce interes as avea ?"

TE CONTRAZICI SINGUR?!
si sa va spun si eu niste povesti legate de meseria mea(pt cine nu stie, fac chirurgie dentara)...am o multime de "ilustrii"colegi care fac operatii peste operatii, pun "mii de implanturi" si nu au niciun esec!totul iese perfect, ei sunt multumiti, pacientii la fel, totul extraordinar de frumos DAR NEADEVARAT!!!candva un prof renumit in europa mi-a spus ca cine nu are esecuri ori nu munceste ori minte asa ca extrapoland putin florin are si esecuri pt ca munceste si nu minte!problema intervine atunci cand se manageriaza esecul!!!aici tine de profesionalism si puterea de a reface corect ceea ce ai stricat!asa ca scurt pe 2 ...esecul are rostul lui in viata cuiva iar daca invatam ceva si reusim sa reparam fara prea multe sechele e o lectie importanta!

p.s.nu vorbesc din carti si am fost client mastertuner, client multumit iar apoi suparat putin.masina a mers ok, s-a dorit mai mult, a aparut inevitabil o problema, problema nu se rezolva repede si in felul in care imi doream, florin privind altfel rezolvarea ei si pt a termina cu aceste lucruri am vandut masina!ASA AM VAZUT EU REZOLVAREA PROBLEMEI DESI, SI ACUM DUPA 2 ANI, FLORIN INCA MA INTREABA DE CE NU AM VRUT SA REZOLV PROBLEMA CUM AR FI VRUT EL,MAI ALES PT CA AVEA COMPETENTA NECESARA SA O FACA!
__________________
"Do, or do not. There is no try."

Last edited by yoda; 29-01-10 at 07:14.
yoda is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 07:26   #28
username12345

Stock
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 9
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
dar aici ce spuneai amice ?!: "eu chiar sunt unul dintre cei patiti , dintre aia care au luat teapa aducand masina la MasterTuner . ori tu in mintea aia ingusta a ta crezi ca sunt altcineva ? ce interes as avea ?"

TE CONTRAZICI SINGUR?!
...
yoda...te rog sa citesti mai atent intreg topic-ul si vei observa ca am spus in mai multe randuri ca sunt 2 useri separati.
EXISTA 2 USERI....2 persoane SEPARATE...
username12345 - adica EU
...si..
username123456 - BANUIESC ca este proprietarul MPS-ului.
PS: Imi pare rau pentru Caps dar se pare ca altfel nu se intelege..
username12345 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 10:13   #29
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Cata vreme tu stii ce masini avem noi in garaj, dar nu esti client, dar esti nemultumit de problemele altora in relartie cu noi, dar totusi preferi sa ramai anonim, mi-e foaaarte greu sa cred in inocenta si dedicarea ta catre tehnica, mai degraba te-as banui de intentii de denigrare interesate. Sa stiti copii ca toate ONG-urile care lupta pentru pace, soare si alte cauze sunt de fapt platite. Stiati ca ONG-urile care latrau pentru Rosia Montana reau finantate de Soros ca sa poata cumpara o parte din afacere? Tocmai a cumparat si o sa se intample, iar ONG nu mai latra, de ce oare.

Dati-mi voie sa nu cred intr-un anonim care lupta pentru o cauza care de fapt nu exista.Eu am raspuns ce aveam de raspuns, cand vrei sa constati mai multe vii pe Teiul Domnei 92 si iti aratam motorul. Pana atunci imi rezerv timpul pentru alte proiecte
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 13:31   #30
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: Mazda CX7 chiptuning cu UNICHIP by Mastertuner

Deci....nu vreau sa ma bag aiurea....dar ceea ce spune username...am auzit si eu.
Despre acea Mazda MPS cu un piston topit pentru ca am auzit pe cineva care a vb direct cu proprietarul si care a confirmat ca are un piston spart.

Interesant este ca lumea e atat de chioara incat nu vede nimci decat zei ai tuning-ului)))
__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -