Masina e ultimul model de Eclipse care e produs pentru piata americana, el nefiind disponibil la dealeri Mitsubishi din Europa. Are motorul V6 3.8l MIVEC ce echipeaza si PAJERO, acum avand 262 cp declarati de fabricant. Masina are cutie automata de viteze. Clientul a schimbat inainte sa vina la noi evacuarea cu eliminarea catalizatorilor, a pus un Cold Air Intake cu soclu pentru MAF, si a schimbat clapeta de acceleratie electrica cu una mai mare in diametru. Astfel desi masina e automata (se stie ca cutiile automate au pierderi mai mari de putere) a scos pe dyno puterea declarata de producator. Cu Unichip si masina pe dyno am facut amestecul 12.6 in loc de 11 cat avea stock la 6 500 rpm, apoi am modificat avansul stabilind ca 3 grade de avans mai mult decat ECU fusese programat conduceau la obtinerea puterii maxime.
Masuratorile au fost facute in treapta a patra inertial. Piesele de care am amintit erau deja instalate, graficele dyno fiind exclisiv diferenta inainte si dupa montarea si reclarea UNICHIP-ului pe dinamometru.