Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-09, 22:55   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default CHIPTUNING CU UNICHIP pe TOYOTA YARIS 1.0L by MasterTuner

Masina era stock, cu 120 000 km la bord, motor 1SZ FE in trei cilindrii de 1 litru, 68 cp declarati. Clientul a venit la noi foarte fericit ca ne-a gasit, intrucat era activ pe un sit de fani TOYOTA din UK. Asa a si cumparat UNICHIP-ul direct din UK platind vreo 500 E pe el fara nici o harta inclusa. Evident ca daca venea direct la noi iesea mai ieftin cu tot cu instalare si dynotuning, dar important e sa fie el multumit, ori recomandarea unui FORUM STRAIN e lege.

I-am instalat UNICHIP-ul, am pus masina pe dyno, si ce a iesit e in graficul de mai jos.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	UNICHIPTUNING on TOYOTA YARIS by MasterTuner.jpg
Views:	655
Size:	116.0 KB
ID:	895724  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 00:32   #2
LittleM@n

Stage 3
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 89
Member of:
[Toyota]
Default Re: CHIPTUNING CU UNICHIP pe TOYOTA YARIS 1.0L by MasterTuner


Nici n-am stiut ca masinuta mea are topic aici...
Ca sa lamuresc niste lucruri, eventual pentru cei interesati: masina avea abia vreo 90k km cand am venit la voi sa montez Unichip-ul, nici acum nu cred ca a depasit suta.
Are 4 cilindri; 1SZ-FE are 4 cilindri!!!
Nu v-am gasit atunci, va stiam de mult si mai trimisesem deja niste prieteni la voi.
Nu prea vad legatura cu forumul din UK, dar in fine; Unichip-ul e adevarat ca l-am luat de acolo, de la cineva ce il cumparase iar cei din anglia nu reusisera sa i-l monteze; nu are relevanta cat am dat pe el, dar in nici un caz nu atat de mult ; in final mi-ati facut o oferta buna si nu am pierdut nimic, tot respectul

La momentul masuratorii, masina avea bujii Denso Iridium Power IK16 si filtru de aer panel K&N; benzina cu care s-a masurat era Petrom Top99+; jante de 15" + anvelope Toyo, roti care sunt destul de grele comparativ cu cele stock de 14" (cam cu 50% in plus).

Ca idee, cred ca m-am obisnuit prea repede cu ea, iar dupa 2 zile parea la fel ca inainte; se mai oprea motorul uneori la semafor, si mi s-a oprit si in mers de cateva ori, cand eram la relanti cu ambreiajul apasat. Pe strada masina se simtea asemanator, dar parca statea mai usor intre 5000 si 6000, cu toate ca dupa un timp parca obosea (nu simteam asta si inainte); viteza maxima tot la 170 se stabiliza, si se simte acum clar lipsa de aer sau de combustibil, una din doua (parca da in nas si nu mai are de unde sa traga; probabil ca intradevar injectoarele si pompa de benzina sunt la limita maxima si mai mult nu au de unde).

Ce pot sa zic este ca am invatat ca ECU-urile de la masinile japoneze (si Toyota cu siguranta) invata motorul dupa parametrii cititi si se regleaza; daca scoti borna de la baterie, il resetezi, iar dupa ce o repui el va incepe sa remasoare parametrii respectivi, pentru a se calibra ca sa zicem asa. Faptul ca am scos borna de la baterie sa punem Unichip-ul nu cred ca a fost atat de benefic, nici pentru masuratoare, si nici pentru programare....am o vaga impresie ca ar fi trebuit sa vin cateva zile mai tarziu pentru reglajul pe dyno.

Last edited by LittleM@n; 30-10-09 at 00:37.
LittleM@n is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -