Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
15-04-08, 09:47
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Quote:
Originally Posted by alexandru, sfat
exact la obiect gasita poza...
da, nu e cel mai fericit caz cu egr dar e mai accesibil pentru multi si se foloseste... rezultatele nu sunt ca si in cazul unei constructii anume realizate pentru antilag.
|
Pentru un als simplu e destul un solenoid pe clapeta de acceleratie si un ecu care poate rescrie datele si timpii de aprindere respectiv injectoare. Cu acest sistem se poate tine turbina de la 0.1 pana la peste 1 bar, si cam 10 sec max.
|
|
|
07-05-08, 03:41
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 388
Member of: [Toyota]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
k intre garett 2871 si 2876 pe care ma sfatuiti sa o iau??
|
|
|
07-05-08, 07:44
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
depinde de tine ce vrei eu as alege prima varianta dar merge si a doua in functie de ce vrei de la masinuta ta
|
|
|
07-05-08, 11:12
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
La un 2.0 16v prima in conditii normale duce pana 300-350 cai, asta daca presiunea nu e peste 1.3-1.4 bar. La o masina de strada eu nu asi lasa mi multa presiune. Dar cu 1.7-1.8 chear peste 2 bari poti obtine putin peste 400 cai, dar nu face bine turbinei.
Al doilea are compresor mai mare, deci e si mai asincron decat prima, deci la 1.3-1.4 bar ai in plus 20-30 cai, sau poate mai mult daca retea e facut cum trebue. dar poti duce peste 500 cai daca e cazul.
Ambele turbine intra in functiune undeva la 3500-4000 rot/min si suporta fara problema ALS-ul si forjarea. Vorbeste cu posesori de ambele turbine si vei da seama care e feeling-ul pe care doresti de la motor-masina. Nu conteaza pe ce masina e pus turbina pana cand e 2.0 16V si mecanica seamna in mare parte, asta din cauza ca nu electronica face piterea, numia controleaza ce se intampla in motor.
|
|
|
16-05-08, 00:56
|
#35
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
EGR nu poate fi scos? ca sa nu mai intre in motor gaze de evacuare....ma gandesc,poate sa imi spuna cineva?
|
|
|
16-05-08, 00:59
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Quote:
Originally Posted by platon911
EGR nu poate fi scos? ca sa nu mai intre in motor gaze de evacuare....ma gandesc,poate sa imi spuna cineva?
|
Depinde de electronica, la masinile noi si eurpopene electornica e atat de "perfecte" incat limitaza matorul...deci e cacat de doi lei.
Mainile japoneze au electronica adaptiva, eci daca scoti o sa regla dupa noile valori si va merge mai bine...probabil.
|
|
|
21-05-08, 21:42
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Quote:
Originally Posted by andreitentean
Macar am convenit asupra unui lucru, nu scoti 400 de cai cu gt28rs, ok.
|
Dar din doua scoti 812cp sau cel putin asa se lauda unii.
Vroiam sa subliniez ca nu e bine sa arunci cu vorbele in vant.
https://www.youtube.com/watch?v=bz3FDYAECrc
|
|
|
04-12-09, 22:25
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of: [Nissan] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Eu imi dau o simpla parere despre micsorarea lagului cu EGR. Pentru explozile dintre chiuloasa si turbina, e novie de aer, benzina si avans intarziat. Ecu imbogateste benzina pe decelerare si scade avansu mult, iar prin valva de EGR intra aerul necesar pentru explozii, ca in momentu in care soferu ia picioru din gaz, presiunea intre turbina si chiuloasa e mai mica decat boostu. Dar daca e asa, intrebarea mea e...cand apare o explozie, ce o opreste sa treaca prin valva si sa intre pe partea de boost...
|
|
|
11-12-09, 13:17
|
#39
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Scuze ca ma bag ca musca in lapte.
Ce s-ar putea pune pe un R5 GTT cu motorul de 1.4 8v?
In sensul ce turbina hibrida ar merge si sa tina si ALS.
Mentionez ca modificarile la motor sunt urmatoarele : decomprimat motorul (nu am masurat inca compresia noua) si din pistoane (f putin) si din camera de ardere din chiulasa, carburatorul jetat sa tina presiunea de 1.5, volanta usurata, alt intercooler, radiator de ulei, aprindere RE209 si multe altele (astea sunt pe partea de mecanica)
Acum am montata o chinezarie cu AR pe partea de evacure .48 (la fel ca T2-ul original) si AR pe partea de admisie .63.
Vara asta am mers constant la 1.5 bari cu ea, dar din pacate nu am apucat sa ii fac un dyno.
La Tulcea in toamna am scos un timp de 14.4 (timpul de reactie inclus), timp aproape identic cu Coltul CZT negru de Bucuresti de la Anonymous.
Am dat informatia asta ca din cate stiu Sebastian stie bine masina.
|
|
|
12-12-09, 20:51
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Cu Unichip se poate face ALS si launch control pe orice masina, inclusiv pe R5. Sistemele sunt de fapt foarte apropiate ca sens, cu diferenta ca Launch Control se refera la a creea boost cu masina la start, iar ALS la a creea boost in sarcini partiale, in special utilizate la raliu pe franari, retrogradari si viraje lente. Baietii de la drag sigur nu au nevoie de ALS... Uitati-va la filmul asta cu un 1.8 t VW care nu are nici un cod de eroare datorat trick-ului facut cu Unichip:
https://www.youtube.com/watch?v=9uy3Um0nNQQ
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
12-12-09, 20:59
|
#41
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
Cu Unichip se poate face ALS si launch control pe orice masina, inclusiv pe R5. Sistemele sunt de fapt foarte apropiate ca sens, cu diferenta ca Launch Control se refera la a creea boost cu masina la start, iar ALS la a creea boost in sarcini partiale, in special utilizate la raliu pe franari, retrogradari si viraje lente. Baietii de la drag sigur nu au nevoie de ALS... Uitati-va la filmul asta cu un 1.8 t VW care nu are nici un cod de eroare datorat trick-ului facut cu Unichip:
https://www.youtube.com/watch?v=9uy3Um0nNQQ
|
R5 are carburatie, nu are calc.
Are aprindere electronica, un cititor pe volanta si cam atat.
|
|
|
12-12-09, 21:12
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Quote:
Originally Posted by t@uru
R5 are carburatie, nu are calc.
Are aprindere electronica, un cititor pe volanta si cam atat.
|
Vems...injectie pe cilindree si aprindere la fel, in rest tot ce doresti, als, launch, boost control, latfel, fara stand alone pe acest motor nici o sansa, in schimb asta o data trebue cumparat, daca schimbi motorul pui pe celalat si merge perfect dupo o resoftare.
|
|
|
12-12-09, 21:21
|
#43
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Eu prefer sa raman pe carburatie. E o preferinta de a mea sa raman cu sistemul de alimentare al motorului original.
Se poate scoate f bine din acest motor si ramanand pe carburatie, vezi R5-ul lui Santi din Italia : 11.1s pe 402m (bine...la el modificarile sunt f multe dar se poate)
|
|
|
12-12-09, 21:34
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
cu carburator nu poti face, numai ceva asemanator...iti trebue o aprindere unica...sau unichip...care daca ei pedela de gaz la schim iti reduce aprinderea, la fel si la launch....numai ca nu poti asigura plusul de benizna in felul asta...e de chinuit mult, mult asa
|
|
|
13-12-09, 14:46
|
#45
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: ALS sistem v.s EGR sistem
Pana la urma o sa ii fac limitare din aprindere ca la injectie si o sa ii fac un sistem la schimbatorul de viteze (deoarece nu am cititor in cutie) in asa fel incat pe treapta I sa plec cu presiune 1 bar si din treapta a II-a in sus sa imi dea 1.5-1.6 bari (un fel de launch control adaptat pe carburatie).
Iar la aprindere o sa ii montez o bobina mai mare (probabil de la Crane FireBall Ignitions).
|
|
|
|
|