Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 18-11-11, 14:37   #16
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by /////ALPINE View Post
Cine mai are hybrid pe masina?
eu as monta pe masina ta daca este un 320 de generatie mai noua un gt 2260 de pe un 3 litri de bmw si as rezolva problema cu hibrid etc etc etc,hibridurile sunt extrem de scumpe si ce vezi tu la noi in tara ca zic ei hibrid sunt numai niste incercari ieftine\1
__________________
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 14:39   #17
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Vezi ca 2260 de BMW nu e la fel ca cel care il ai tu sub capota
Este mult inferior VK-ului.
Doar modelele noi beneficiaza de sistemul ala destept de VNT.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 15:23   #18
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by 450yfz View Post
eu as monta pe masina ta daca este un 320 de generatie mai noua un gt 2260 de pe un 3 litri de bmw si as rezolva problema cu hibrid etc etc etc,hibridurile sunt extrem de scumpe si ce vezi tu la noi in tara ca zic ei hibrid sunt numai niste incercari ieftine\1
Nu merge montat fara relocare si nici nu e cel mai recomandat. tot ce a zis bluey e mai bun ca si turbo upgrade.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 15:13   #19
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Noi am montat zeci de turbine hybrid pe motoare comparabile, cele mai multe evident de VW. Concluzia mea este ca hibrizii facuti plecand de la turbinele originale de catre oameni care isi cunosc meseria si au sculele necesare sunt suficient de fiabili. Noi am obtinut chiar cresteri de 100% fata de puterea stock a motorului, in cazul 1.9 TDI PD 105 cp de Golf 5. Aceste masini au o turbina GT1646 care facuta hybrid dar pastrand axul original(adica partea de turbina), doar modificat ca profil, ceea ce se cheama "cut back", si cu alt compresor si prelucrarile si echilibrarile necesare si astfel sare de 210cp, evident cu tuningul electronic nesesar.

Hybridul este o alternativa mult mai acceptabila ca si varianta cu inlocuirea turbinei cu una mai mare in cazul masinilor de strada, intrucat turbina mai mare necesita lucrari de adaptare serioase cu costuri si problemedestul de mari, iar de cele mai multe ori hibridul bine facut si dimensionat depaseste ceea ce poate suporta motorul si anexele lui, de genul injectoare, ambreiaj sau chiar biele. De multe ori se intampla in tuning sa se aleaga gresit clasa de produse necesare, ca si cum ai pune turbina mai mare dar nu mai ai bani de ambreiajul care sa poata suporta efectul montarii ei.

De retinut ca turbina de pe BMW 320d de 150 cp se numeste GT1749 si are o turbina cu 20% mai mare ca cea de 1.9 TDI mai sus amintita. Cu siguranta ca un hibrid facut de noi pentru 320d ar fi capabil de 250 cp, limita injectoarelor fiind probabil mai jos de atat. Ca idee tocmai acum lucram la un astfel de proiect, asa ca va tin la curent cu ce rezultate vom obtine.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 16:17   #20
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Noi am montat zeci de turbine hybrid pe motoare comparabile, cele mai multe evident de VW. Concluzia mea este ca hibrizii facuti plecand de la turbinele originale de catre oameni care isi cunosc meseria si au sculele necesare sunt suficient de fiabili. Noi am obtinut chiar cresteri de 100% fata de puterea stock a motorului, in cazul 1.9 TDI PD 105 cp de Golf 5. Aceste masini au o turbina GT1646 care facuta hybrid dar pastrand axul original(adica partea de turbina), doar modificat ca profil, ceea ce se cheama "cut back", si cu alt compresor si prelucrarile si echilibrarile necesare si astfel sare de 210cp, evident cu tuningul electronic nesesar.

Hybridul este o alternativa mult mai acceptabila ca si varianta cu inlocuirea turbinei cu una mai mare in cazul masinilor de strada, intrucat turbina mai mare necesita lucrari de adaptare serioase cu costuri si problemedestul de mari, iar de cele mai multe ori hibridul bine facut si dimensionat depaseste ceea ce poate suporta motorul si anexele lui, de genul injectoare, ambreiaj sau chiar biele. De multe ori se intampla in tuning sa se aleaga gresit clasa de produse necesare, ca si cum ai pune turbina mai mare dar nu mai ai bani de ambreiajul care sa poata suporta efectul montarii ei.

De retinut ca turbina de pe BMW 320d de 150 cp se numeste GT1749 si are o turbina cu 20% mai mare ca cea de 1.9 TDI mai sus amintita. Cu siguranta ca un hibrid facut de noi pentru 320d ar fi capabil de 250 cp, limita injectoarelor fiind probabil mai jos de atat. Ca idee tocmai acum lucram la un astfel de proiect, asa ca va tin la curent cu ce rezultate vom obtine.
Tot ce ai spus tu aici , ai perfecta dreptate, problema e ca un turbo de bmw nu poate fi comparat cu unul de vag , asta e clar , la bmw uri e pretentioasa treaba rau de tot , injectoarele spre exemplu [ cel putin pe motorul meu ] sunt de 3.0d [ habar nu am in ce mod au ajuns acolo ]. Oricum , daca ai un proiect de genul chiar sunt interesat de asa ceva si daca poti sa postezi niste detalii cu proiectul ,cu atat mai bine , dar un singur lucru voi specifica , masina mea daca va adopta solutia cu turbo hybrid , nu voi apela la unichip , harta o vreau direct in ecu.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 22:49   #21
/////ALPINE

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Injectoarele cu part no 13537789670 (euro3) de pe 2000d cum am eu sunt si pe 3000d (E46, E53, E60, E65).
Injectoarele cu part no 13537794334 (euro4) sunt pe 2000d (E46, E60, E83, E87, E90) si pe 3000d (E46, E53, E60, E83).
Nu e nici o minune.

Last edited by /////ALPINE; 08-12-11 at 22:55.
/////ALPINE is offline   Reply With Quote
Old 14-12-11, 18:53   #22
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Vezi ca 2260 de BMW nu e la fel ca cel care il ai tu sub capota
Este mult inferior VK-ului.
Doar modelele noi beneficiaza de sistemul ala destept de VNT.
Ca sa fac o legatura intre posturi, ii parafrazez pe Ovidiu si pe Bluey. E ok turbina 2260 dar nu cea despre care se vorbeste aici si pe care a amintit-o Razvan alias Bakal, acea generatie de VNT-uri , am intalnit-o pe ultimele modele, cele mai noi, dar si pe 2056 VK pe pe Audi Q 7, atentie nu e cea de pe Tuareg, cea de pe tuareg are la fel roata compresorului de 56 mm, dar nu e VK. Bluey are mare dreptate, acea geometrie desteapta se face remarcata prin sistemul de trape al geometriei, nu mai e ca la modelele anterioare cu, coroana, acum exista un sistem de trape , dispuse circular. La hibride creste foarte tare EMP, indiferent de modul in care sunt prelucrate flancurile turbinei, ca sa nu mai vorbim ca pentru a o mai buna reluare a fortelor pe ax ar trebui modificate si lagarele, marind atat eficienta dinamica cat si rezistenta.
Iar in ceea ce priveste problema injectoarele, nu trebuie sa ne miram deoarece sunt multe cazuri in care injectoarele se regasesc si la alta masini, chiar daca sa nu uitam cel de 3000 cmc e in 6 cilindri, mai avem cazuri si la Alfa Romeo intre 1.9 si 2.4, la Opel, si la altele. Acea putere relevata de aproximativ 230 cp in cazul unui motor de 3000 mi se pare fireasca.

Last edited by geti; 14-12-11 at 19:12.
geti is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -