Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-11, 17:10   #1
/////ALPINE

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 22
Default Fiabilitate turbo hibrid

Recent mi-a murit turbina la masina si-s in cautare de solutii.
Am fost sfatuit sa transform turbina stricata de pe masina intr-una hybrida prin inlocuirea pieselor din interior.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Cat de fiabil este acest fel de turbine hibride fata de cele normale?
A mai facut cineva asa ceva pe masina lui? Cum se comporta dupa 2 ani sa zicem?
/////ALPINE is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 21:57   #2
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Pot fi destul de fiabile......dar asta depinde de foarte multi factori (ce faci cu masina, cum mergi, unde, cati km, la cat timp schimbi consumabilele si marca lor, daca stii sa protejezi turbina etc).
Despre ce masina e vorba (marca, km, cilindree etc) ?
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 22:21   #3
/////ALPINE

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Masina e un 320d 150cp. talpa o sa primeasca in special la drumuri lungi. consumabile originale 10000km.
Nu are nimeni turbina hybrid pe masina?
/////ALPINE is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 22:50   #4
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Turbinele hibrid, sunt folosite de exemplu pe motoare cu capacitati mici, dar din care trebuie sa extragi puteri mari. De ex. Nissan SR20DET de pe S13 are daca nu ma insel din fabrica, un T25. Daca vrei sa maresti puterea de la cei 200hp stoc, la 350-400, vei avea nevoie de o turbina mult mai mare (pe langa multe altele, injectoare, interne, pompa benzina cu debit mare, etc), si care sa aiba un raspuns acceptabil. In cazul asta se poate folosi un GT3076R WG, care are pe partea de evacuare o dimensiune de carcasa tip T25, iar pe admisie, dimensiunea este echivalent T3 poate chiar T4. Mai sunt o gramada de turbine de genul asta, de ex. Garrett T04E. Fiabilitatea lor, este exact ca si a celorlalte turbine normale.
Pt. motorul tau, nu cred ca se preteaza o turbina hibird. Pt. o putere sensibil mai mare este de ajuns un soft bun, iar pt. puteri mult mai mari deja e nevoie de o turbina mai mare, plus altele , probabil interne, etc.
In cazul tau.....ori repari turbina cu piese de calitate, sau o schimbi cu un echivalent.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo

Last edited by AudioClass; 09-11-11 at 22:52.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 02:36   #5
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Turbinele hibrid, sunt folosite de exemplu pe motoare cu capacitati mici, dar din care trebuie sa extragi puteri mari. De ex. Nissan SR20DET de pe S13 are daca nu ma insel din fabrica, un T25. Daca vrei sa maresti puterea de la cei 200hp stoc, la 350-400, vei avea nevoie de o turbina mult mai mare (pe langa multe altele, injectoare, interne, pompa benzina cu debit mare, etc), si care sa aiba un raspuns acceptabil. In cazul asta se poate folosi un GT3076R WG, care are pe partea de evacuare o dimensiune de carcasa tip T25, iar pe admisie, dimensiunea este echivalent T3 poate chiar T4. Mai sunt o gramada de turbine de genul asta, de ex. Garrett T04E. Fiabilitatea lor, este exact ca si a celorlalte turbine normale.
Pt. motorul tau, nu cred ca se preteaza o turbina hibird. Pt. o putere sensibil mai mare este de ajuns un soft bun, iar pt. puteri mult mai mari deja e nevoie de o turbina mai mare, plus altele , probabil interne, etc.
In cazul tau.....ori repari turbina cu piese de calitate, sau o schimbi cu un echivalent.
S-au mai bine o faci hybrid. la 320d intampini foarte multe probleme daca vrei sa pui un turbo mai mare , t3/t4 nu sunt atat de stralucite pe acest model, nu compara motoarele japoneze benzinare cu cele europene diesel , diferente sunt destule . Alpine daca vrei sa faci hybrid din acel turbo , e in regula , dar sa stii ca fiabilitatea acelui turbo facut hybrid debinde foarte mult de calitatea de executie + softul in eventualitatea ca o sa ii faci si asa ceva !

Si eu ma documentez asupra acestui lucru [ tot un 320d am in grija si eu ] si datorita lui bluey , care mi a deschis ochii in privinta asta , am putut sa trag si eu niste concluzii clare :

- Vrei ceva de buget , atunci fa turboul hybrid + soft + un intercooler mai eficient

- Vrei si ai timp si nervi , exista un turbo ca upgrade , dar fara relocarea lui nu vei rezolva nimic [ spatiul este foarte mic ] si tot garret e.

Ce stiu pana acum despre motorul de 150 de cai de pe e46 diesel : Motorul este capabil de pana la 260 de cai aprox cu injectoarele lui , pompa etc , fara alte piese in plus , decat un soft + turbo capabil + intercooler. Ambreiajul rezista in caz ca iti place sa "dai in ea" , dar se pare ca , e mai fiabila cutia in 5 trepte decat cea in 6.

Daca nu esti genul care sa isi doreasca mai mult de la masina decat ce are pana acum , atunci doar reconditioneaza turboul , daca vrei putin mai mult , atunci recurge la solutia unui turbo hybrid + soft + intercooler si vei fii extrem de multumit . In plus nici la capitolul fiabilitate nu va sta rau atata timp cat ai grija de ea si schimbi consumabilele la timp .

ps : de curiozitate , poti sa spui cati km are masina si din ce an e? eventual imi poti da un pm sa te indrum spre un o firma care se pricep la reconditionat si facut turbo uri hybrid.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 09:21   #6
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Pe 320d e mai mult ca sigur montat un VNT. T3/T4 e un downgrade in cazul acesta
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 10:50   #7
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Pe 320d e mai mult ca sigur montat un VNT. T3/T4 e un downgrade in cazul acesta
Da , asa este bluey , e un vnt , tu de ce crezi ca eram incantat cand mi ai zis de acel turbo ?
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 11:45   #8
/////ALPINE

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Spatiu nu este sa pun alt turbo mai mare. Ar trebui sa renunt la compresorul de aer conditionat, iar de relocat ceva nu vreau. Turbina de pe masina e VNT.
Puterea ar fi pe la 230cp, modificarile fiind turbina hybrid + soft.
Operatiunea ar trebui sa se desfasoare la Mastertuner.
Acuma mie mi-e teama de calitatea turbinei si a executiei. Adica nu vreau sa ma trezesc dupa ce am dat banii ca ce mi s-a promis ca o sa fie, nu o sa fie.
De aceea vroiam sa stiu: Nu mai e nimeni pe aici cu masina facuta in acelasi fel la lei, ca refuz sa cred ca-s primul.

@Devil's Style: Scrie-mi aici sau pe PM unde vrei sa ma indrumi.
/////ALPINE is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 12:17   #9
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Sa-mi dai si mie o poza cu spatiul de acolo si iti zic daca incape sau nu.
Nici la mine nu credeam ca are loc ceva mai mare si al meu e transversal.
Umbla baietii cu 3 turbine pe un transversal si nu ai tu loc de una????
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 13:20   #10
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Sa-mi dai si mie o poza cu spatiul de acolo si iti zic daca incape sau nu.
Nici la mine nu credeam ca are loc ceva mai mare si al meu e transversal.
Umbla baietii cu 3 turbine pe un transversal si nu ai tu loc de una????
Bluei , ai toleranta foarte mica la 320d , nu incape nici macar turboul sugerat de tine[ ar trebui taiat pe acolo ca sa aibe loc. Cea mai convenabila solutie e sa caut un turbo de pe 525d si facut hybrid din ala , ca sa nu fac alte modificari.

In plus la tine motorul e transfersal iar la noi e longitudinal , deja apar alte complicatii.

alpine iti dau pm !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 17:25   #11
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

baieti.... ushor. hai ca sunteti vad toti posesori de 320d, si cautati solutii... este una singura din punctul meu de vedere. turbina de pe 3000-ul de 240cp, cel de ultima generatie. e cu geometrie jmechera, e bani putini, si se potriveste, cu mici modificari. va dadeam si codul ei, dar e un post in graba si nu il mai caut acum.

apropo... dieselui de 150 nu duce mai mult de 210 cai din cauza injectoarelor... si a pompei...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 18:47   #12
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
baieti.... ushor. hai ca sunteti vad toti posesori de 320d, si cautati solutii... este una singura din punctul meu de vedere. turbina de pe 3000-ul de 240cp, cel de ultima generatie. e cu geometrie jmechera, e bani putini, si se potriveste, cu mici modificari. va dadeam si codul ei, dar e un post in graba si nu il mai caut acum.

apropo... dieselui de 150 nu duce mai mult de 210 cai din cauza injectoarelor... si a pompei...
Bakal , acel turbo mi la recomandat si bluey , am incercat , crede ma , nu incape , am fost si am intrebat si aici in ro si in zona torino , acel garett nu incape decat cu relocare sau sa tai in tabla masinii . Pompa si injectoarele cel putin la mine au acelasi partnumber ca la 330d . Voi incerca perioada asta sa vad ce reusesc , daca nu , va ramane asa pana in primavara ! Am deja 2 confirmari ca acel turbo de 3000 nu incape fara sa modifici pe acolo spatiul.

Inca o chestie , in iasi este cineva cu 320d care il are dus undeva la 240-250 de cai , gasit pe bmwclub , cu injectoare stoc , pompa stoc , dar nu mai tin minte exact ce turbo a folosit, in afara ca a pus un disc de ambreiaj mai dur altceva nu a mai modificat pe la el. A recunoscut ca , cutia de viteze in 6 trepte nu prea e fiabila in acest setup si ca o cutie in 5 trepte e mai recomandata.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 19:01   #13
/////ALPINE

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
baieti.... ushor. hai ca sunteti vad toti posesori de 320d, si cautati solutii... este una singura din punctul meu de vedere. turbina de pe 3000-ul de 240cp, cel de ultima generatie. e cu geometrie jmechera, e bani putini, si se potriveste, cu mici modificari. va dadeam si codul ei, dar e un post in graba si nu il mai caut acum.

apropo... dieselui de 150 nu duce mai mult de 210 cai din cauza injectoarelor... si a pompei...
Turbina mai mare decat cea care este pe masina NU INCAPE la motorul asta, decat cu renuntarea la alte componente cum ar fi compresorul de aer conditionat sau cu relocarea turbinei.
Iar turbina aceea e cu comanda electronica, iar eu am vacuumatica.

Last edited by /////ALPINE; 10-11-11 at 19:07.
/////ALPINE is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 19:56   #14
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Quote:
Originally Posted by /////ALPINE View Post
Turbina mai mare decat cea care este pe masina NU INCAPE la motorul asta, decat cu renuntarea la alte componente cum ar fi compresorul de aer conditionat sau cu relocarea turbinei.
Iar turbina aceea e cu comanda electronica, iar eu am vacuumatica.

Asta nu conteaza , se poate face conversia foarte usor de la electronic la vacuum foarte usor.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 11:47   #15
/////ALPINE

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate turbo hibrid

Cine mai are hybrid pe masina?
/////ALPINE is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -