chill SUN`ule! N-ai nici tu dreptate sa stii! Daca vrei sa te apuci de ceva la motor... evacuarea, filtru si remaparea nu trebuiesc sa lipseasa. Adica cu asta se incepe... Sau ma rog, remaparea se face si dupa modificarile care le are motorul dar asta e o alta poveste (oricum se face). Restul este foarte costisitor si foarte putin practicat la motoarele mici, dar se poate face!
O masina tunata nu inseamna neaparat o masina puternica! O masina tunata este o masina care nu mai corespunde nici din punct de vedere estetic dar nici din punct de vedere al performantelor cu o masina de serie! Evident toate modificarile ar trebui facute spre 'mai bine'.
Daca vorbim despre modificarile nemtilor sau englezilor, da! Acolo se modifica masini puternice, ma refer la motor! Dar nu suntem la nivelul lor ca sa ne permitem (generalizez, referindu`ma la o mare parte din romani) sa tunam masini puternice! De fapt noi nu ne permitem nici macar o masina puternica stock (de asemenea generalizez, referindu`ma la o parte din romani).
Acum, in legatura cu ceea ce ai zis tu... eu citind ce s-a zis mai sus nu mi s-a parut nimic eronat! Evacuarea daca e facuta cu cap poate fi considerata cea mai buna modificare facuta la un motor. De asemenea admisia de aer! Apoi chip-tuningul la un motor diesel modern este o mana intinsa de la D-zeu! Creste foarte bine puterea la bani foarte foarte putini! (comparabil cu alte modificari aduse la un motor)