Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 02-07-05, 08:53   #1
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default Mitsubishi Lancer 03 <- masina mea

Deocamdata nu am pus prea mult pe masina, daca vreti sa vedeti exact ce am pus pe ea, intrati pe linku` din semnatura.
Stiu ca jentile is urate, da urmeaza schimbate in curand.
Sa vedem ce mai urmeaza, cam in ordine: sistem nou de esapament cu diametru de 2.25 inchi care porneste de la catalizator, header (nu stiu cum se spune in romaneste) cu downpipe de diametru 2.5 inchi (teave care duce de la header la catalizator), bara de stabilizare pe spate, bari de stabilizare sub masina in spate (pentru autocross) mai mult, si daca o sa mai am ceva bani, mai vad eu





Spuneti-va parerea sau daca aveti alte sugestii, ascult
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	spate_323.jpg
Views:	463
Size:	96.1 KB
ID:	32469  
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 09:07   #2
Yonut21
Banned

Stage 5
 
Yonut21's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 977
Member of:
[Crazy Drivers]
[DACIA]
[FORD]
Default

Pana ce sa o tunezi k-lumea iti trebuie si bani si timp pierdut si sa stii sa o tunezi k-lumea...cand treci pe strada sa intoarca toti oamenii capul dupa tine.
Yonut21 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 09:09   #3
GolfuletzS
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
GolfuletzS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,385
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Design Team]
Default

arata bine si aku da cu un tuning o sa fie .... mishto
GolfuletzS is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 11:10   #4
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

o sa fie ceva de ea daca o faci asa mai agresiv mai umflata...
bafta in continuare si spor la munca...!
orlando is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 13:17   #5
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default

stickerul e cel mai tare.
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 18:45   #6
Yonut21
Banned

Stage 5
 
Yonut21's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 977
Member of:
[Crazy Drivers]
[DACIA]
[FORD]
Default

Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
Yonut21 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 18:53   #7
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default

nu prea stiu eu ce mai inseamna tuning prin romania, asa ca traduceti-mi Cat despre exterior, nu vreau sa schimb mult exterioru`, poate un body kit mai incolo, si poate un eleron de evo 7. Cat despre stickere si decals nu o sa pun prea multe, poate cateva pe parti jos sub usi. Vreau sa ma axez mai mult pe putere. Chiar daca masina cum vine noua vine cu 120 de cai putere (100 la roata), este o platforma buna pentru upgrade. In interior, poate o sa pun niste scaune de racing (Recaro, Corbeau sau Sparco) si cred ca o sa vopsesc partile din plastic (care acum sunt gri) intr-un albastru, nu metalizat. La motor ar mai fi multe de facut, da toate costa cam mult, si cum is student, nu pot sa pun nici eu toti banii in masina. Merg pe o tema de negru cu albastru, poate o sa vopsesc partea de sus de la motor in albastru, si sa schimb furunele de silicon cu altele in albastru.
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 19:00   #8
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default Re:

Pai sa vedem, nu merita pusa pe dyno inca. Masina vine stock cu 120cp (cam 100 la roti). Singura modificare la putere e acum sistemu` de intake de la K&N, Typhoon. Cu asta cred sa faca cam 125-128cp (in jur de 103-105 la roti). Nu stiu cum se masoara torque (puterea de rotire ?) la voi ? aici se masoara in feet per pound, deci masina mea are 130 ft/lbs de torque stock, acum poate 135 ft/lbs.

Quote:
Originally Posted by \"Yonut21\"
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 19:57   #9
TND--TEAM

Stage 5
 
TND--TEAM's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
Default

o priza mare de aer pe capota nu cred ca strica si nici un eleron sau un stiker ceva
TND--TEAM is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 20:06   #10
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"TND--TEAM\"
o priza mare de aer pe capota nu cred ca strica si nici un eleron sau un stiker ceva
Ar strica toata masina daca ar face asa ceva.

Yonut21 : cauta bah alt forum ca esti pasta in domeniu.

alexandru: aici la torque se zice cuplu si se masoara in Nm [ 1 ft/lbs = 1.36 Nm ]. Draguta masina. Trebuie neaparat alte jante si eventual un eleron finutz. Bafta la proiect in continuare
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 03-07-05, 12:03   #11
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"alexandru\"
Pai sa vedem, nu merita pusa pe dyno inca. Masina vine stock cu 120cp (cam 100 la roti). Singura modificare la putere e acum sistemu` de intake de la K&N, Typhoon. Cu asta cred sa faca cam 125-128cp (in jur de 103-105 la roti). Nu stiu cum se masoara torque (puterea de rotire ?) la voi ? aici se masoara in feet per pound, deci masina mea are 130 ft/lbs de torque stock, acum poate 135 ft/lbs.

Quote:
Originally Posted by \"Yonut21\"
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
no way sa castigi cai cu admisia K&N
LEXUS is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 19:29   #12
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"LEXUS\"
Quote:
Originally Posted by \"alexandru\"
Pai sa vedem, nu merita pusa pe dyno inca. Masina vine stock cu 120cp (cam 100 la roti). Singura modificare la putere e acum sistemu` de intake de la K&N, Typhoon. Cu asta cred sa faca cam 125-128cp (in jur de 103-105 la roti). Nu stiu cum se masoara torque (puterea de rotire ?) la voi ? aici se masoara in feet per pound, deci masina mea are 130 ft/lbs de torque stock, acum poate 135 ft/lbs.

Quote:
Originally Posted by \"Yonut21\"
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
no way sa castigi cai cu admisia K&N
hehe, mai citeste pe net si apai hai inapoi si zi-mi ca nu catig cai cu intake pe care il am. Vad eu in fiecare zi cum trage masina, mai ales cum trage de pe loc drept.
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 21:27   #13
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

cu admisia nu castigi cp

trust me daca pe uratul ala nu il crezi :P

diferenta e de 0.xx cp unde 20 < xx < 60

ok ?

o admisie mai lejera si cu o evacuare mai lejera duc la alte lucruri .

ceea ce \"vezi\" tu mai degraba AUZI si se cheama efect de sonorizare de xxx (completeaza tu aici pretul) dolari si 99% efect placebo

ia citeste tu pe net aici : (poza pusa de subsemantul mai demult da' e greu cu functia aia de SEARCH)

https://www.4tuning.ro/forum/download.php?id=20986
georgeb is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 21:49   #14
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Nu ar trebui sa atingi un RPM mai mare cu intake modificat?
Umplii cilindrii mai repede cu aer.

Stiu ca poate suna cam aiurea, dar sa nu uitam eternele probleme la motoarele cu carburator, tocmai din cauza amestecului prost de aer/combustibil.

La fel injectia multipunct ... vs. monopunct. Se produce o explozie mai \"uniforma\" (asta s-ar intelege mai bine desenata) deoarece nu avem zone cu raport mai mic/mare de aer/combustibil in cilindrii.
__________________
Opel Astra Coupe Turbo - Z20LET
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 22:09   #15
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

o admisie mai \"darnica\" + o evacuare mai \"voitoare\" (ce poet sunt) duc la o crestere in ture mai usoara
georgeb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -