02-07-05, 08:53
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
Mitsubishi Lancer 03 <- masina mea
Deocamdata nu am pus prea mult pe masina, daca vreti sa vedeti exact ce am pus pe ea, intrati pe linku` din semnatura.
Stiu ca jentile is urate, da urmeaza schimbate in curand.
Sa vedem ce mai urmeaza, cam in ordine: sistem nou de esapament cu diametru de 2.25 inchi care porneste de la catalizator, header (nu stiu cum se spune in romaneste) cu downpipe de diametru 2.5 inchi (teave care duce de la header la catalizator), bara de stabilizare pe spate, bari de stabilizare sub masina in spate (pentru autocross) mai mult, si daca o sa mai am ceva bani, mai vad eu
Spuneti-va parerea sau daca aveti alte sugestii, ascult
|
|
|
02-07-05, 09:07
|
#2
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 977
Member of: [Crazy Drivers] [DACIA] [FORD]
|
Pana ce sa o tunezi k-lumea iti trebuie si bani si timp pierdut si sa stii sa o tunezi k-lumea...cand treci pe strada sa intoarca toti oamenii capul dupa tine.
|
|
|
02-07-05, 09:09
|
#3
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,385
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Design Team]
|
arata bine si aku da cu un tuning o sa fie .... mishto
|
|
|
02-07-05, 11:10
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of: [Hyundai]
|
o sa fie ceva de ea daca o faci asa mai agresiv mai umflata...
bafta in continuare si spor la munca...!
|
|
|
02-07-05, 13:17
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
|
stickerul e cel mai tare.
|
|
|
02-07-05, 18:45
|
#6
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 977
Member of: [Crazy Drivers] [DACIA] [FORD]
|
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
|
|
|
02-07-05, 18:53
|
#7
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
nu prea stiu eu ce mai inseamna tuning prin romania, asa ca traduceti-mi Cat despre exterior, nu vreau sa schimb mult exterioru`, poate un body kit mai incolo, si poate un eleron de evo 7. Cat despre stickere si decals nu o sa pun prea multe, poate cateva pe parti jos sub usi. Vreau sa ma axez mai mult pe putere. Chiar daca masina cum vine noua vine cu 120 de cai putere (100 la roata), este o platforma buna pentru upgrade. In interior, poate o sa pun niste scaune de racing (Recaro, Corbeau sau Sparco) si cred ca o sa vopsesc partile din plastic (care acum sunt gri) intr-un albastru, nu metalizat. La motor ar mai fi multe de facut, da toate costa cam mult, si cum is student, nu pot sa pun nici eu toti banii in masina. Merg pe o tema de negru cu albastru, poate o sa vopsesc partea de sus de la motor in albastru, si sa schimb furunele de silicon cu altele in albastru.
|
|
|
02-07-05, 19:00
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
Re:
Pai sa vedem, nu merita pusa pe dyno inca. Masina vine stock cu 120cp (cam 100 la roti). Singura modificare la putere e acum sistemu` de intake de la K&N, Typhoon. Cu asta cred sa faca cam 125-128cp (in jur de 103-105 la roti). Nu stiu cum se masoara torque (puterea de rotire ?) la voi ? aici se masoara in feet per pound, deci masina mea are 130 ft/lbs de torque stock, acum poate 135 ft/lbs.
Quote:
Originally Posted by \"Yonut21\"
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
|
|
|
|
02-07-05, 19:57
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
|
o priza mare de aer pe capota nu cred ca strica si nici un eleron sau un stiker ceva
|
|
|
02-07-05, 20:06
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"TND--TEAM\"
o priza mare de aer pe capota nu cred ca strica si nici un eleron sau un stiker ceva
|
Ar strica toata masina daca ar face asa ceva.
Yonut21 : cauta bah alt forum ca esti pasta in domeniu.
alexandru: aici la torque se zice cuplu si se masoara in Nm [ 1 ft/lbs = 1.36 Nm ]. Draguta masina. Trebuie neaparat alte jante si eventual un eleron finutz. Bafta la proiect in continuare
|
|
|
03-07-05, 12:03
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"alexandru\"
Pai sa vedem, nu merita pusa pe dyno inca. Masina vine stock cu 120cp (cam 100 la roti). Singura modificare la putere e acum sistemu` de intake de la K&N, Typhoon. Cu asta cred sa faca cam 125-128cp (in jur de 103-105 la roti). Nu stiu cum se masoara torque (puterea de rotire ?) la voi ? aici se masoara in feet per pound, deci masina mea are 130 ft/lbs de torque stock, acum poate 135 ft/lbs.
Quote:
Originally Posted by \"Yonut21\"
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
|
|
no way sa castigi cai cu admisia K&N
|
|
|
05-07-05, 19:29
|
#12
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"LEXUS\"
Quote:
Originally Posted by \"alexandru\"
Pai sa vedem, nu merita pusa pe dyno inca. Masina vine stock cu 120cp (cam 100 la roti). Singura modificare la putere e acum sistemu` de intake de la K&N, Typhoon. Cu asta cred sa faca cam 125-128cp (in jur de 103-105 la roti). Nu stiu cum se masoara torque (puterea de rotire ?) la voi ? aici se masoara in feet per pound, deci masina mea are 130 ft/lbs de torque stock, acum poate 135 ft/lbs.
Quote:
Originally Posted by \"Yonut21\"
Cu cat fuge acum? Are demaraj bun? zi exact. Oricum mai ai treaba la ea.
|
|
no way sa castigi cai cu admisia K&N
|
hehe, mai citeste pe net si apai hai inapoi si zi-mi ca nu catig cai cu intake pe care il am. Vad eu in fiecare zi cum trage masina, mai ales cum trage de pe loc drept.
|
|
|
05-07-05, 21:27
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
cu admisia nu castigi cp
trust me daca pe uratul ala nu il crezi :P
diferenta e de 0.xx cp unde 20 < xx < 60
ok ?
o admisie mai lejera si cu o evacuare mai lejera duc la alte lucruri .
ceea ce \"vezi\" tu mai degraba AUZI si se cheama efect de sonorizare de xxx (completeaza tu aici pretul) dolari si 99% efect placebo
ia citeste tu pe net aici : (poza pusa de subsemantul mai demult da' e greu cu functia aia de SEARCH)
https://www.4tuning.ro/forum/download.php?id=20986
|
|
|
05-07-05, 21:49
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
|
Nu ar trebui sa atingi un RPM mai mare cu intake modificat?
Umplii cilindrii mai repede cu aer.
Stiu ca poate suna cam aiurea, dar sa nu uitam eternele probleme la motoarele cu carburator, tocmai din cauza amestecului prost de aer/combustibil.
La fel injectia multipunct ... vs. monopunct. Se produce o explozie mai \"uniforma\" (asta s-ar intelege mai bine desenata) deoarece nu avem zone cu raport mai mic/mare de aer/combustibil in cilindrii.
__________________
Opel Astra Coupe Turbo - Z20LET
|
|
|
05-07-05, 22:09
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
o admisie mai \"darnica\" + o evacuare mai \"voitoare\" (ce poet sunt) duc la o crestere in ture mai usoara
|
|
|
|
|