Nu prea am avut tendinta sa-m postez masina dar vad ca acest forum este placut cu lume cu bun simt si respect pentru cei cu si cei fara.
Putina Istorie, Ma-m nascut in Bucuresti Drumul Taberi pe 9 Iunie 1971 "Gemeni
" Sint plecat in Statele Unite din 1979 la virsta de 7 ani cu parinti emigrati, a fost greu dar sacrificile lor si munca sa ma tina si pe mine si pe sormea mai mica cu 5 ani in scoli a meritat tot pentru ei. La rindu meu sper ca si copii mei sa aiba mai multe sanse decat am avut noi. Eu am apucat gradinita si cam doua saptamani din clasa-a doua. Am invatat foarte repede engleza dar problema devenise ca uitam sa mai vorbesc romaneste, am realizat lucru asta cand vedeam ca sora me-a nu mai vorbea o boaba in romaneste. Am pus mina sa invat cat am putut demult atit istorie despre tara me-a cat si limba si sa scriu. Dupa revolutie am venit pentru prima oara inapoi acasa, eram extraordinar de fericit ca in final pot sa vin sam vad rudele deoarece Ceasusecu ne-a confiscat cetatenia romana si toate actele. Parca ieri a fost, 5 Mai 1990. In fiecare an revin si stau toata vara cu rudele, ma simpt foarte bine cu ei si pot sa spun ca m-am distrat la tinerete cat de cat. Ok cam mult despre mine, hai sa trecem la masina.
Venind in fiecare an in Ro si vazund niste acidente tragice de fiecare data pe DN1 am ramas putin cam jocat de la un anumit incident in care era sa fiu si eu statistica in 2003. Mergand spre Craiova pasager in dacia lu varamiu era sa ne facem praf pe DN1 cand era in constructi si era doar o banda dus una intors. O alta dacie venind din sensu opus nea sters dacia pe partea soferului de pe aripa din fata pina la usa din spate si a explodat geamul si a zburat oglinda, aveam cam 100-120 cred, cativa centimetri mai spre pasager si ambele masini se blocau bot in bot. Nu centuri de siguranta nu airbag nu nimic. Cand am ajuns inapoi la Bucuresti ma-m dus direct la un dealer de BMW si am cautat ceva pe amrimea mea
la 1,91 si 120 de kile Seria 7 era ideala dar nu facea sens pentru mine venind doar o luna pe an in tara, ma indragostisem de un M5 la mina-a doua, vrreau sa spun ca pur si simplu nu am putut sal conduc la cate gropi erau prin tara si pur si simplu ma depaseau dacile ca nu ma indura inima sa dau asa de tare cu el in gropi asa ca am cautat alta solutie.
In septembrie 2003 am inceput sa caut noua mea masina pentru romania. Find deja in mechanica si avand deja cateva masini tunate ma-m inclusiv un Lincoln Navigator nou am realizat ca la drumurile din Romania si bezna care e noaptea am nevoie de ceva multi task
Am gasit la cateva ore de mine in Iowa pe ebay un Expy condus de o femeie, am pus bid pe el si am asteptat. In final lam castigat si m-am apucat de treaba, am facut lista de cumparaturi si am inceput sa lucrez la el in fiecare zi, a durat cam 9 luni toata munca. La plecare din state am fost anuntat de forumu de la revista Trucks Magazine unde sint membru de la primul Navigator care lam avut in sectia de Ford ca Expdition-u este premiat ca truck of the month. Am ramas socat pentru ca nu ma asteptam la asta, eu am tinut un log de poze la tot ce am facut si mai ajutam pe unu altu cu informati pe forum. Cand lam terminat fetita mea era asa de mica pe linga el ca ia dat porecla de "ALA MICU" si asa a ramas
ALAMICU a ajuns in revista cu toate detalile depsre modificarile lor care cateva din ele am fost primul care a pornit un trend la seria asta de Expedition. Oglinzi de pe a doua generatie de Expi, cel din 2003. Toti erau inebuniti si incepuse sa se caute olginzile peste tot. Modificarile sint destul de majore cat la motor, transmisie, computer, exhaust, frine si suspensie. Absolut toate lighidele sint syntetice, inclusif racirea la radiator.
Modificari lumini, plecand pe ideia la ce am nevoie sa colind tara, am scimbat farurile cu proiectoare si o singura lampa in loc de cele doua cum era din fabrica, farurile de geata din fabrica schimbate cu unele clare. Ambele merg pe Hella Ballast cu becuri de 6000K. Pe bull bar am pus 4 Hella Spots cu 150 wats halogen. Pe spate am modificat reversu sa semnalizeze si lumini de revers de 65 wats. Stopurile nu prea eram inebunit de ele dar am unele noi cand vin la vara pe Leduri si am degand sai pun si un set de stroburi de 90 wats pe cele patru colturi legate cu avarile si independente. Rotile sint de 20 de KMC cu cauciucuri de teren Toyo, Suspensia e Moog si Rancho, Frinele de Brembo, Lista e destul de lunga. In ziua de azi ma simpt in singuranta sa merg oriunde in tara cu familia stiand ca totusi am o sansa ceva mai maricica la un doamne fereste. Pe gropi sa nu mai zic, e o distractie acum, danseaza la orice viteza orinde pe orice camp
cred ca vam plictisit deja. Asa ca trec la poze.
Linku unde puteti sa vedeti mai multe albume cu ce e modificat este
http://fordtruckworld.tenmagazines.com/qbert
Before
After