mii de multumiri lui jonny pt cadranele de ceasuri de bord se vad bestial pe intuneric cu leduri albe in spate. de abia astept sa treaca sarbatorile de iarna sa ma apuc de capra.
poze cu cadranele
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
mmmm, ce frumoase sunt ceasurile. nene dascalu, pai daca unde sa faci treaba la capra poate ne aciuim si noi pe langa tine sa invatam. drum bun urez de pe acu
multzam fain de urari! se apropie ziua cind ma duc s-o aduc pe cristinutadar mai intii sa treaca sarbatorile si dupa aia ..........
mei nu stiu prea multe incit sa ma transform in profesor sau cine stie ce alta bizdiganie,important e sa mergi pe logica ,sa urmaresti documentatia si sa ai habar de niste notiuni de fizica elementara.asta zic eu
m-am tot uitat si eu dupa scorpio 24v asta frumosu si am vazut ca mk2-ul e destul de eftin si el si in acelasi timp ceva mai nout si nu cu foarte multi km. am intrebat in schimb pe la englezi si ei au zis ca ala are integrate toate electronicele in motor si deci e mai greu de montat, dar nu imposibil. din cate am vazut eu cu ochiu meu atehnic difera plenum-ul intre ele(asta se vede din poze) si in rest ar fi cam la fel. la asta ma refeream cu aciuitul pe langa tine
intr-adevar difera doar galeria de admisie plus ceva mici detalii in plus la bob la capitolu electronica ,dar care se pot rezolva relativ usor.
in afara de admisie si elctronica ar mai fi ceva caluti in plus si ceva cuplu ,in mare parte datorita axelor cu came cu un profil ushor mai agresiv decit cele de pe BOA.
aloha copii mosului!
in primul rind UN AN NOU PLIN DE IMPLINIRI,KM SUB GUME SI BANI PT PROIECTELE VOASTRE SI NU IN ULTIMUL RIND SANATATE...
POOOP SI BAFTA IN NOUL AN!
noutati...?
ar fi citeva .bani nu prea sint dar sint in curs de rezolvare problema
vin un alt charger plus suspensie reglabila coilover .aaaa si era sa uit -masina a juns in bucuresti pe 1 martie dupa o cursa de 300 de km la sufa)