16-05-08, 11:23
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 383
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Schimba placuta de inmatriculare din partea spate cu una de tip B (patrata).
Se potriveste mai bine.
|
|
|
23-05-08, 18:26
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Nov 2007
Posts: 213
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Salutare XelleX!
Tarziu vad topicul asta. Sunt incantat de el, mai ales de cuvintele folosite aici. Adevarat pasionat. Sunt sigur ca rezultatul final va fi o referinta in materie.
Broscuta e o Pasiune, da cu "P" mare. Cine prinde virusul, greu se lecuieste. Banii si timpul sunt dediacati masinii. La inceput, eu credeam ca sunt anormal, dar am realizat ca in comparatie cu altii pasiunea mea e chiar sanatoasa....
|
|
|
30-05-08, 02:58
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
@WNS: e pe vine.. am vorbit deja cu cineva de numar patrat.
@Dihorul: Pasiunea noastra e clar o boala (cel putin la mine asa e). Dar macar e dulce :P
Revenind la poveste, cum mi-a starnit pofta intalnirea de la Hanovra, am plecat si la o intalnire pe meleaguri romanesti, respectiv la Timisoara. Broscuta a mers exceptional (probabil fericita ca isi vede suratele).
M-am ales si cu niste piesulici, printre care 2 oglinzi laterale de Opel Manta (unele dintre cele mai folosite si potrivite oglinzi in afara de cele stock de vw).
Poze de la Timisoara aici:
http://s260.photobucket.com/albums/i...e%20Timisoara/
Si de cand m-am intors n-am stat degeaba: am refacut instalatia lampilor de mers inapoi, pornind de la switch-ul din cutia de viteze pana la lampile spate pt. ca lipsea. Si am vopsit si montat oglinzile laterale.
|
|
|
30-05-08, 03:02
|
#19
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Mă crezi că m-ai făcut să īmi doresc aşa ceva ?
Am un prieten care a avut o broscuţă (nu mai ştiu exact ce model) la care a lucrat ~ 2 ani. Cānd a ieşit cu ea pe stradă - acum vreo 5 ani de zile, de zilele Craiovei - a făcut furori. Imaginează-ţi cum arăta o broască galbenă cu negru + baloane umplute cu heliu şi legate de maşină
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
07-07-08, 22:17
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
hehe, te cred... broscuta e o masina care in general nu te lasa rece daca trece pe langa tine. Ca iti place, sau ti se pare comica sau doar galagioasa etc, tot intorci capul dupa ea.
Despre broscuta mea am o gramada sa va spun:
N-am stat degeaba in ultima vreme. V-am zis eu ca vreau sa inlocuiesc mare parte din piesele de pe ea cu piese Porsche. Si intamplarea a fost ca a aparut un Porsche 944 din '89 chiar aici pe 4tuning in curs de dezmembrare/vanzare.
Prima data am fost si am luat scaunele. Desi au nevoie de retapitare, si la prima vedere nu sunt extraordinare, dupa cum spune si proprietarul masinii (porsche), "au potential"
M-am gandit sa le montez intai, si sa fac adaptarile necesare la sine, pentru ca apoi cand vor fi retapitate, sa nu le zgarii/rup.
In poze puteti vedea scaunul Porsche in stanga si cel de pe broasca mea in dreapta. Cele pe care le aveam pe masina erau de pe un Opel Corsa si nu erau rele, dar am vrut neaparat formatul asta de porsche.
Last edited by XelleX; 07-07-08 at 22:19.
|
|
|
07-07-08, 22:58
|
#21
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Apoi, gandindu-ma ca un porsche 944 nu apare chiar asa des la dezmembrat, m-am hotarat si am plecat dupa restul de piese ce imi mai trebuia. Asa m-am ales cu puntile spate/fata complete complete, cu tot cu caseta de directie, pompa de frana, un set de jante Porsche model "phone dials" cu capacele centrale cu sigla Porsche, si o roata de rezerva model "space saver".
Puntile:
Rotile:
N-a trecut mult timp si m-am apucat sa le demontez, sa le curat/reconditionez si sa le montez de proba pe broscuta.
Aici se poate vedea diferenta dintre bratul original VW si cel de Porsche:
Aici deja incepeam sa pun suruburile la locul lor.
Discul ventilat:
Aici se vede cat de mult iese in afara roata pe bratul cel nou fata de aripa
Si janta. Vreau sa le polisez si sa le lacuiesc.
Apoi m-am apucat sa curat etrierul stanga spate. L-am vopsit si intre timp am demontat bratul dreapta spate de pe masina. Cand s-a uscat vopseaua am montat etrierul.
Asa arata inainte:
In timp ce il curatam:
Vopsit:
Si pus pe masina (am vopsit si tabla aia de protectie a discului de frana):
De atunci am facut acelasi lucru si pe partea din dreapta, si acum vreau sa montez conductele si planetarele. Apoi va fi nevoie de un adaptor la cablul de frana de mana, si am terminat pe spate.
Pe fata va fi un pic mai complicat.
Mai multe detalii, chestii tehnice gasiti si pe vwforum la sectiunea aircooled-masina mea. Si pe forumul clubului nostru - anonymous motorsport.
Albumul complet cu toate pozele din timpul lucrului la masina, ordonate cronologic pe photobucket la http://s260.photobucket.com/albums/ii25/xellex_anonim/
|
|
|
08-07-08, 09:02
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 406
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
super tare masina! ii mai trebuie un motor de bus si....
|
|
|
21-08-08, 01:22
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
daca te uiti mai in urma ai sa vezi ca am deja motorul si e in curs de pregatire sa-l sui pe masina
De cand n-am mai scris pe aici am stagnat in mare masura, pentru ca nu gasesc planetare de Porsche, sa le potrivesc. Inca mai caut.
Am fost prin concedii, dar de cand m-am intors totusi am mai facut cate ceva:
Am desfacut si curatat o planetara scurta de porsche si una de volkswagen, si in felul asta am cate 2 articulatii din fiecare fel. Ramane sa cumpar si "barele" lor.
Mi-am cumparat o presa de rulmenti, care a fost excelenta pentru extractia articulatiilor de pe planetare, si tot cu ea am scos pivotii de la capetele de bara, si in felul asta am desfacut fuzetele de pe caseta de directie de Porsche.
Apoi am desfacut una din fuzete, am dat discul si etrierul jos de pe ea, si le-am curatat bine bine, apoi am vopsit tabla aia de protectie din spate si etrierul.
Placutele astea de Porsche aveau si senzori de uzura, dar o sa renunt la ei. Oricum e o masina la care tot timpul voi fi atent sa fie in stare buna.
In poze:
1. Cate doua articulatii din fiecare (2 porsche si 2 volkswagen), asteapta sa completeze planetarele.
2. Fuzeta de Porsche dupa ce am desfacut-o.
3. Senzorul de uzura placute, la care am sa renunt.
4. Fuzeta curatata si vopsita, discul curatat.
5. Etrierul curat si vopsit.
|
|
|
13-09-08, 13:47
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 647
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Felicitari pentru munca depusa si pentru prezentarea foarte buna a masinii.Ma bate si pe mine gandul sa imi iau o broscuta (stiu ca merita ).Am vazut una in bucuresti la 500 Euro.Era un pic neingrijita...si ruginita pe ici pe colo....si despre motor nu stiu nimic.Am zis ca o sa il sun pe proprietar in viitorul apropriat.Vreau sa imi zici si mie daca se gasesc piese usor si cat de greu va fi sa o restaurez..Cat despre masinuta ta nu am decat cuvinte de lauda arata foarte bine.Cati cai are motorul ala de 1600?
|
|
|
13-09-08, 17:58
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 378
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Felicitari pt masina si pt pasiune!
Ce planuri mai ai pt ea?
|
|
|
15-09-08, 22:58
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Stuey, trebuie sa te gandesti bine inainte sa faci pasul asta, sa cumperi o broscuta. Daca o cumperi ieftina asta nu inseamna ca piesele vor fi ieftine si ele, si ca vei reusi sa faci un tuning spectaculos si cu bani putini. De obicei cine porneste pe ideea asta ajunge cu un proiect esuat si cu o masina de vanzare in stare mai proasta decat a cumparat-o. (de multe ori demontata).
Broscutele necesita dedicare, va trebui sa inveti cate ceva despre ele, dar la final MERITA.
Despre piese, pot spune ca se gaseste ABSOLUT ORICE vrei pentru ele, stock sau performance. trage cu ochiul pe www.cip1.com de exemplu.
Cu restauratul ei, o sa iti dai seama ca este extraordinar de greu sa gasesti tinichigii si mecanici care sa se bage la asa ceva si sa mai faca si treaba buna. De asta eu lucrez singur la masina.
Motorul actual al masinii mele are 50cp (la o masina de 850kg). Este stock, si asa va ramane, pentru ca am de gand sa-l inlocuiesc cu un 2.0l type4 de Porsche.
Daca te hotarasti sa iti cumperi broasca iti urez succes, pe orice cale vrei sa mergi (restaurare, reconditionare sau tuning).
@Last: multumesc pt. felicitari, intre timp am mai facut multe la masina dar din pacate nu am avut timp sa mai scriu pe aici. Promit ca o sa aduc topic-ul la zi. Mai puteti citi despre broasca mea si pe vwforum sectiunea aircooled sau pe forum la anonymous.ro
Planuri am multe, dar o sa le vedeti pe parcurs :P
|
|
|
25-09-08, 11:48
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
ok hai sa mai pun un episod:
dupa ce am montat ambele brate spate de Porsche, am pus si jantele, sa vad cum arata. Masina s-a latit cu 7,5cm pe fiecare parte doar din brate. Pe spate am pus amortizoarele Porsche, pt. ca nu se mai potriveau cele standard VW.
|
|
|
25-09-08, 18:18
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 937
Member of: [VW] [Kamikaze Racing Team]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Da nu iti ating rotile in aripi?! Masina e super OK! Bafta
|
|
|
27-09-08, 03:07
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 158
Member of: [VW]
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Ba cred ca la gropi rotile ar atinge in aripi. Dar deocamdata nu meg cu ea :P
Oricum vreau sa-mi iau alte aripi, latite dar toate la timpul lor. Nici nu ma gandeam sa o las asa, ca arata aiurea rau.
Mai pun un episod:
Dupa ce am montat bratele spate de Porsche, nu se mai potriveau amortizoarele stock de VW, asa ca am montat si amortizoarele Sachs - Porsche.
Am demontat una din cele 2 fuzete Porsche si m-am apucat sa o curat, apoi am vopsit ce era de vopsit.
Am facut rost de 2 planetare de Porsche dar din pacate erau de pe versiunea ingusta pre '86 asa ca nu s-au potrivit. Oricum, am demontat si curatat articulatiile de pe ele, pentru ca erau bune si se potrivesc pe planetare de widebody.
Placutele de frana aveau si senzor de uzura, dar am renuntat la el. Oricum la masina asta verific totul mult prea des ca sa am nevoie de senzor.
In poze: un amortizor de vw si unul de porsche, planetarele apoi articulatiile de planetare (2 porsche si 2 vw), fuzeta demontata, apoi fuzeta cu discul curatate, etrierul, senzorul de placute.
|
|
|
28-09-09, 11:00
|
#30
|
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 260
|
Re: VW 1303S - Germanlook in devenire
Dupa ce ii schimbri aripile presupun ca vrei sa o si cobori... cea mai frumoasa masina din lume...
|
|
|
|
|