Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 21-06-13, 15:30   #16
golf.tuning

Stage 5
 
golf.tuning's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 481
Member of:
[VW]
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Quote:
Originally Posted by stryghoy View Post
Am inteles! De obicei ma plictiseam de masini foarte repede, si le tineam cam un an! Asta se pare ca o sa bata un record negativ. Am testat-o la achizitie, totul parea in regula dar pana la urma imi consuma resursele si nervii! Mecanicii zic fiecare parerea lui dar niciunul nu da solutia corecta! Nu stiu ce sa ma fac cue ea!
Asa este , acum pe vremurile astea ai prins o masina buna pastreazo ca nu sti ce cumperi si ce noroc ai ,depinde si unde te duci si la cine apelezi ,eu am avut un golf 4 a stat 6zile la rep la vw si nu iau dat de cap am umblat in tot ploiestiu dar pana la urma am dat de cineva in ploiesti printr-o relatie etc in 2 ore a facut masina.
__________________
Volkswagen golf mk5
golf.tuning is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 15:55   #17
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Quote:
Originally Posted by golf.tuning View Post
am dat de cineva in ploiesti printr-o relatie etc in 2 ore a facut masina.
Probabil ca as avea si eu nevoie de ajutor daca persoana respectiva mai lucreaza! Aseara i-am montat bujiile noi NGK V-LINE si am bagat de seama ca turbina mea era blocata(oricum eu nu o mai auzeam). Am invartit de elice si s-a deblocat. Acum pare sa fie mai ok, dar tot in valuri se simte puterea!
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 16:18   #18
golf.tuning

Stage 5
 
golf.tuning's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 481
Member of:
[VW]
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Quote:
Originally Posted by stryghoy View Post
Probabil ca as avea si eu nevoie de ajutor daca persoana respectiva mai lucreaza! Aseara i-am montat bujiile noi NGK V-LINE si am bagat de seama ca turbina mea era blocata(oricum eu nu o mai auzeam). Am invartit de elice si s-a deblocat. Acum pare sa fie mai ok, dar tot in valuri se simte puterea!
O sa vb cu el zilele aste.a lasami un numar de tel pe pm ,daca este si te ajut daca pot
Tipul este extrem de priceput dar il prinzi greu.
golf.tuning is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 23:48   #19
stefan_toteuu

Stage 3
 
stefan_toteuu's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 161
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos si fara incidente...
stefan_toteuu is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 14:47   #20
Dodger_

Stage 5
 
Dodger_'s Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 329
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Quote:
Originally Posted by stryghoy View Post
Da! Nu stiu ce sa zic! Originala venea peste o saptamana! Chiar asa de proaste sa fie cele de la Bosch?
Bosch ii si aia originala! si daca o luai de la reprezentanta tot bosch iti aduceau. nu te stresa, ai luat ce trebuie.
Dodger_ is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 17:05   #21
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Quote:
Originally Posted by stefan_toteuu View Post
Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos si fara incidente...
Multumesc! Din pacate regret ca am luat-o! Imi mananca nervii si niciun mecanic pana acum nu imi da o rezolvare! Azi am fost la alti doi si au facut o gramada de teste! Ce e tare e ca nu mai iese sonda lambda pe tester! Deci probabil am luat-o degeaba! Au verificat furtunele pe acolo si cica nu face vacuum, dupa aia ca face sau ca turbina intra prea tarziu, dupa aia ca poate este infundat catalizatorul si nu se face evacuarea cum trebuie. A desfacut ceva pe sub ea de se auzea ca un V8 cand am iesit cu ea in proba! Tragea, se auzea si turbina, am facut o linie cu var-miu cu un passat 2.0 tdi de 140 cp si l-am batut destul de rau dar tot mi se pare ca nu e in regula, parca trag o remorca dupa mine si nu are suficienta putere! Dupa ce a prins inapoi ce a desfacut pe dedesubt probabil evacuarea am ramas cu un sunet de zici ca scapa ceva gaze cand merg cu ea! Imi vine sa o dau degeaba, ca nu as cere nimanui bani pe ea dar probabil si asa ma va injura ca isi va face nervi cu ea! Si eu fac servisari dar pe IT si niciodata nu am fost pus in situatii de a merge "la ghici" cum se merge la mecanici. Probabil este o comparatie prosteasca dar ajung sa cred ca este si habarnism. La reprezentanta in Ploiesti nu am de gand sa merg pentru ca ii cunosc si sunt degeaba. Am mers seara trecuta cu o skoda octavia 1 a unui prieten ce are acelasi motor si masina aia rupe asfaltul la propriu. Nu stiu ce sa ii mai fac si cum sa procedez cu ea!
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 18:51   #22
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5
 
Supra_Guy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 669
Member of:
[Toyota]
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Sa inteleg ca problema a aparut la cateva zile dupa ce ai luat-o si tragea mult mai bine la test drive-ul initial si in drumul pana acasa ? Sau n-ai apucat sa mergi prea mult cu ea inainte sa o cumperi si ai pus-o doar pe tester si salut ?

Mi se pare o greseala destul de mare sa te bazezi pe tester cand cumperi o masina... Unele probleme ( mai ales cele intermintente) este posibil sa nici nu apara in acel moment la erori. Este mult mai important cum merge masina pe viu, mai ales intr-un ritm sustinut. Eu am luat de curand un 207 RC, fara sa o bag pe nici un tester sau sa ii fac vreunun control amanuntit. In schimb am mers cu masina de vreo 3 ori, iar in ziua cumpararii s-a mers cu ea jumatate de zi prin oras pentru acte, intr-un ritm destul de agresiv si sportiv ( initiativa proprietariului) masina comportandu-se perfect. Dupa aproape jumatate de an, nimic nu s-a schimbat.

Eu te sfatuiesc sa apelezi la forumurile VW din afara ( in special USA) pentru a afla mai multe despre problema ta. Poate fi ceva destul de simplu, sau ceva destul de costisitor ( ex turbina )

Deasemenea, ai grija la ulei, la timpul de cool down al turbinei si boost-ul la rece. Acestia sunt niste factori care pot distruge rapid o turbina.

Bafta si sper sa o rezolvi cat mai repede si mai ieftin. Felicitari pentru ca lucrezi singur la masina, mai rar vezi asa ceva pe la noi.
__________________
BBC : Of the cars you've owned, which was your favourite?

The Stig : My Toyota Supra [Mk IV, 1992-2002, with three-litre, straight-six twin-turbo engine]. It was berserk fast, with hardened suspension and all the bells and whistles. I think in a track test with a Ferrari it would win. It was incredibly quick and it kept my attention the whole time.
Supra_Guy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 19:08   #23
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Multumesc! Am luat-o la alergari in ziua achizitiei si pe drumul de la Galati la Bucuresti masina a mers foarte bine si inca vreo cateva zile dupa aceea, fara probleme sesizabile! In urma cu fix o saptamana faceam plinul de la Mol din Ploiesti cu benzina de 95(asa scrie pe capacul de la rezervor) si plecam spre Bucuresti. La un moment dat pe drum mi s-a parut ca masina nu a mai tras asa sustinut ca pana atunci dar am crezut ca mi se pare! Am mai accelerat de cateva ori si parea ca totul e in regula, asta se intampla vinerea trecuta(seara). Sambata dimineata am facut cateva drumuri pe langa Bucuresti si dupa care am mers de prin Zona Oltenitei colt cu Brancoveanu pana spre iesirea pe autostrada Bucuresti-Pitesti la un baiat pentru a face resoftare. Drumul in cele doua puncte a durat vreo ora si am mers cu viteza 1 si pe loc, fiind foarte aglomerat. Am ajuns la omul cu softul, a pus laptop-ul cu interfata si a copiat versiunea de soft a masinii pe laptop sa o trimita la un tuner cu care colabora, dupa care a zis sa facem o proba a masinii sa vada cum trage inainte de resoftare. Surpriza a aparut cand se ducea tare in viteza intai dar in viteza a doua se oprea la 4000 rot/min si chiar daca eram pe kick down nu mai crestea decat foarte greu. A pus testerul pe ea, zero erori, a tenuntat sa o resofteze ca sa nu imi ia banii de pomana pana nu o repar si de atunci ma tot chinui. La 4 testere 4 solutii diferite dar ciudat ca mereu altele: pompa aer secundara, sonda lambda inainte de catalizator, bujii. Am facut si revizia pentru ca filtrele pareau uzate dupa parerile unor prieteni(oricum le schimbam, asa procedez la achizitia unei masini). In rest toata lumea imi spune ca este probabil o treaba minora, dar rezolvarea nu vrea sa vina.
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 19:26   #24
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5
 
Supra_Guy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 669
Member of:
[Toyota]
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Treaba cu alimentatul, personal imi ridica semne de intrebare. Este posibil ca problema sa fie legata si de combustibil. Nu ca ar fi o tragedie sa alimentezi o masina turbo cu benzina de 95, dar in Romania cifra octanica tinde sa fie mai mica decat cea afisata ( pe langa alte probleme ).

N-ar strica, daca ai reusi sa scapi cat mai repede de ce ai in rezervor si sa incerci un OMV MaxxMotion 100 de exemplu, sa vezi daca se schimba ceva. Am folosit aceasta benzina atat pe Supra cat si pe 207 RC ( la fel si proprietarul de inainte ) si ambele au raspuns excelent.
Supra_Guy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 19:38   #25
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Da, benzina aceea am consumat-o in 2 zile mai exact in 450 km! Acum am alimentat de la Petrom de 95 cum ziceam m-am luat dupa ce recomanda capacul busonului si dupa 300 de km mai am putin peste un sfert, la mers 80% extraurban! O sa incerc si cu ce ai zis de la OMV si vad ce rezultate da. Multumesc de sfaturi!
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 19:47   #26
GL91ANB

Stage 5
 
GL91ANB's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Salut!
Masina a fost a unui bun prieten de-al meu si in ultimele zile am condus-o si eu pentru a face comparatie cu AUQ-ul meu resoftat si chiar mergea foarte bine.Diferenta era destul de mica fata de a mea.
In urma cu vreo 2 luni am facut mai multe teste atat cu Leonul cat si cu Golful care acum este la tine.Testele le-am facut cu VCDS in treapta a3a de la 1500 rpm pana la limitare si parametrii erau perfecti ( debitmetru , turbina ).
Dupa aceea eu am facut resoftare la Leon.
Cel mai bine este sa rogi pe cineva care se pricepe sa faca inca o data acele teste pe care le-am facut eu pentru a vedea exact ce nu functioneaza.
Nu este neaparat nevoie sa apara erori , ci trebuie vazuti parametrii in timp real.
Sonda lamba 2 a fost schimbata imediat dupa ce masina a fost cumparata.Turbina a fost curatata in primavara impreuna cu clapeta de acceleratie.
Singura chestie ce stiu ca necesita remediere este legata de ambreiaj.Dadea semne de patinare.Eu l-am schimbat la Leon si cand m-am urcat inapoi la Golf am observat o diferenta destul de mare
Daca mai ai nevoie de sfaturi , nu ezita sa mi le ceri
Numai bine !
__________________
2001 Seat Leon 1.8 20vT AUQ
1993 VW Corrado 53i ex 2.0 16v 9A - 1.8 20vT AEB
ex 1996 BMW 316i E36
GL91ANB is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 10:20   #27
gl26srn

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Salut,pacat sa aud asta pana sa detin masina asta in urma cu aprox 2 ani schimbam masinile la luna,insa asta am tinut.o cel mai mult in cei 2 ani am schimbat la ea sonda imediat cand am achizitionat masina pentru ca imi dadea eroare in bord de la sonda lambda 2,cea de dupa catalizator si nu citea gazele corect,ce nu am schimbata ea au fost bobinele pentru ca erau noi, in 2 ani am facut undeva la 40000km ,iar masina s.a comportat exemplar,am mers f mult afara cu ea eu fiind student la bucuresti,nu cred ca sonda era de schimbat daca era de la sonda avea check.ul aprins si mergea intrerupt pe loc,referitor la mecanicul tau care am vb ieri cu el la telefon nu prea stiu ce sa zic ...turbina intra tare de 2600-2700rpm nu cum zicea el la 1800rpm ..asa intra la diesel ...imi pare rau sa aud asta insa nu cred ca este o masina atat de pacatoasa cum spui tu , a patit cva asemanator un prietrn de.al meu care a bagat motorina in loc de benzina ...daca tot ai fost la bucuresti la soft trebuia sa pui baietii de acolo sa se uite sa faca o diagnoza completa si poate te ajutau ei ...masina nu a avut soft niciodata pentru ca nu am fost curios sa umblu in ea la diverse chestii,cu cateva seri inainte cum spune si colegul Gl91ANB am mers eu cu a lui si el cu a mea iar diferenta nu era asa de mare a lui avand 225cp stage 1 iar golf.ul 180cp stock ,era o diferenta de cuplu pe accelerare la treapta 3 si un raspuns mai bun al acceleratiei intr.un cuvant nu prea avea lag. Eu sper sa o rezolvi si sa nu ma injuri pentru ca ai luat cum s.ar spune o masina proasta ...te salut .
gl26srn is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 10:47   #28
gl26srn

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

uite aici o prezentare de cand am luat eu masina pana in prezent



http://vwforum.************/topic/81031-my-new-mk4-gti/
gl26srn is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 12:05   #29
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Quote:
Originally Posted by gl26srn View Post
Salut,pacat sa aud asta pana sa detin masina asta in urma cu aprox 2 ani schimbam masinile la luna,insa asta am tinut.o cel mai mult in cei 2 ani am schimbat la ea sonda imediat cand am achizitionat masina pentru ca imi dadea eroare in bord de la sonda lambda 2,cea de dupa catalizator si nu citea gazele corect,ce nu am schimbata ea au fost bobinele pentru ca erau noi, in 2 ani am facut undeva la 40000km ,iar masina s.a comportat exemplar,am mers f mult afara cu ea eu fiind student la bucuresti,nu cred ca sonda era de schimbat daca era de la sonda avea check.ul aprins si mergea intrerupt pe loc,referitor la mecanicul tau care am vb ieri cu el la telefon nu prea stiu ce sa zic ...turbina intra tare de 2600-2700rpm nu cum zicea el la 1800rpm ..asa intra la diesel ...imi pare rau sa aud asta insa nu cred ca este o masina atat de pacatoasa cum spui tu , a patit cva asemanator un prietrn de.al meu care a bagat motorina in loc de benzina ...daca tot ai fost la bucuresti la soft trebuia sa pui baietii de acolo sa se uite sa faca o diagnoza completa si poate te ajutau ei ...masina nu a avut soft niciodata pentru ca nu am fost curios sa umblu in ea la diverse chestii,cu cateva seri inainte cum spune si colegul Gl91ANB am mers eu cu a lui si el cu a mea iar diferenta nu era asa de mare a lui avand 225cp stage 1 iar golf.ul 180cp stock ,era o diferenta de cuplu pe accelerare la treapta 3 si un raspuns mai bun al acceleratiei intr.un cuvant nu prea avea lag. Eu sper sa o rezolvi si sa nu ma injuri pentru ca ai luat cum s.ar spune o masina proasta ...te salut .
Iti dai seama ca nu o sa te injur! Oricum nu sunt genul sa fac asta si doi la mana masina mergea foarte bine, pe drumul pana la bucurtesti s-a comportat exemplar! Acum sincer nu stiu ce sa ii mai fac. Am parcat-o si am fost la taica-miu si am imprumutat-o pe a lui. Mi se pare frustrant faptul ca nu ii dau de cap. La baietii de la soft am facut diagnoza dar nu a dat nimic pe tester si au zis ca e ceva mecanic dar ca nu stiu ce.
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 12:55   #30
gl26srn

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
Default Re: VW Golf 4 GTI AUQ

Imi pare rau ....eu am fost cat se poate de serios si sper sa se rezolve problema cat mai repede sa dai de cineva care sa o rezolve ...te salut si tinem legatura..
gl26srn is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -