Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Masina mea Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-09, 10:22   #31
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

eu am o relatie mai deosebita cu domnisoara anca ) , speram mai deosebita de atat dar ne separa distanta )))) , iar folia foarte subtila nu stiu , eu nu sunt adeptul foliei , iar negru mat e mai adecvat pe un golf ) , tu domnisoara ai un pui de ferrari cu motor cu vreo 4-6-8 pistoane lipsa )) , cel mai adecvat era un rosso ferrari care sa fure ochii si sa scoata in evidenta formele masinii avand in vedere ca este la categoria exotic si nu la tunner , lasa ca vin eu prin tm )) , glumeam domnisoara anca sa nu te superi da ? )
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily

Carpe noctem
denver is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 16:00   #32
Ianis

Stage 5
 
Ianis's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 380
Member of:
[Fiat]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

denver daca te duci prin tm vezi sa nu te alerge vreun logan )
Ianis is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 19:34   #33
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

nu-i bai , sunt in cunostinta de cauza )))
denver is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 23:53   #34
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

Quote:
Originally Posted by Ianis View Post
denver daca te duci prin tm vezi sa nu te alerge vreun logan )
de politie ?)
grija cu modificarile la 20vt ...ca am inteles ca e cam sensibil blocul motor
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 00:00   #35
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

de fapt nu prea , stiu pe cineva care a crapat un bloc cu un 20vt cipuit plecand la maxim de pe loc iarna trecuta.... pe frig , dar e ceva normal , baiatul era entuziasmat de cei cica 280 de cai pe care ii dezvolta masina , nu cred ca asta il face mai sensibil , ma rog 16vt duce 1000 de cai ) , dar eu cel putin ma incred si in 20vt , care la bloc n-are probleme nici la 600 de cai din cate stiam eu , internele rezista la 300 , destul de ok zic eu , cred ca mai mult de 500 de cai nu se merita pe tractiune fata , dar nu doar unul am vazut cu conversie 4x4 :P
denver is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 11:11   #36
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

Quote:
Originally Posted by denver View Post
de fapt nu prea , stiu pe cineva care a crapat un bloc cu un 20vt cipuit plecand la maxim de pe loc iarna trecuta.... pe frig , dar e ceva normal , baiatul era entuziasmat de cei cica 280 de cai pe care ii dezvolta masina , nu cred ca asta il face mai sensibil , ma rog 16vt duce 1000 de cai ) , dar eu cel putin ma incred si in 20vt , care la bloc n-are probleme nici la 600 de cai din cate stiam eu , internele rezista la 300 , destul de ok zic eu , cred ca mai mult de 500 de cai nu se merita pe tractiune fata , dar nu doar unul am vazut cu conversie 4x4 :P
sunt putin pretentioase cu uleiul..si poate ca mai crepa si de la batranete sau exploatare incorecta...ca sa l faci de vreo 450 de cai bagi cam 10 000de euro..suficient ptr tractiune fata
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 11:31   #37
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

daca o luam pe aia dreapta o masina alergata ar trebui sa aiba schimburile de ulei la 5000 , nu-l vad deloc mai sensibil , stiu de la vechea generatie de 5 in linie turbo care era pe croma , erau foarte tapene , consumau mult ce-i drept , toata lumea zice ca 20vt mananca mai mult ulei e mai sensibil etc. pana la urma realitatea e alta , ambele motoare sunt foarte sanatoase , eu am avut pe 131 acelasi bloc motor de 16v doar ca era 8v carburator si l-am pornit cu gheata in motor , nu s-a intamplat nimic , s-a dezghetat , de la cei care le exploateaza cu cap n-am auzit deloc sa crape blocul sau probleme cu uleiul , dar sa fim seriosi nu masina e problema... ci cei care sunt prea entuziasmati la 220 de cai :P
denver is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 12:17   #38
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

Quote:
Originally Posted by denver View Post
daca o luam pe aia dreapta o masina alergata ar trebui sa aiba schimburile de ulei la 5000 , nu-l vad deloc mai sensibil , stiu de la vechea generatie de 5 in linie turbo care era pe croma , erau foarte tapene , consumau mult ce-i drept , toata lumea zice ca 20vt mananca mai mult ulei e mai sensibil etc. pana la urma realitatea e alta , ambele motoare sunt foarte sanatoase , eu am avut pe 131 acelasi bloc motor de 16v doar ca era 8v carburator si l-am pornit cu gheata in motor , nu s-a intamplat nimic , s-a dezghetat , de la cei care le exploateaza cu cap n-am auzit deloc sa crape blocul sau probleme cu uleiul , dar sa fim seriosi nu masina e problema... ci cei care sunt prea entuziasmati la 220 de cai :P
masina mea are 210000km si nu a patit nimic(sper sa ramana asa) si curse vede destul de des...si aseara a rezistat la vreo 20 liniutze
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 12:39   #39
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

pai la asta ma refer , in general masinile gandite si de competitie nu numai de strada , alergate dar cu cap rezista mult mai mult decat o masina de zi cu zi , dar totul depinde de exploatarea cu cap , nu cum am eu o cunostinta , la masina noua la nici 9000 km a schimbat cutia de viteze , planetare tot , ca era franjuri
denver is offline   Reply With Quote
Old 07-10-09, 15:13   #40
sadsmile

Stage 5
 
sadsmile's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 321
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

Mah ziceti-mi si mie careva ce placute de frana imi tb pe fata?Am etriere Brembo in 4 pistonase cred.
sadsmile is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 08:19   #41
miliady
Renault Driver

Stage 5
 
miliady's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,266
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

nu stii si tu vreun ceva de dezmembrari unde sa fie un fiat dinasta cu etrieri brembo? vreau si eu un set.
miliady is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 18:07   #42
sadsmile

Stage 5
 
sadsmile's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 321
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

Nu stiu,dar eu am gasit sa imi aduca din anglia la vreo 180 ron.Ce rost are sa iei de la dezmembrari?
sadsmile is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 18:35   #43
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

180 ron etrieri brembo ? hmm...cam ciudat
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 18:38   #44
sadsmile

Stage 5
 
sadsmile's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 321
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

Da mah.Cele mai ieftine.Uite aici linku.
http://www.m4tuning.ro/index.php?cPa...7350_7412_9728
sadsmile is offline   Reply With Quote
Old 10-10-09, 18:53   #45
AdY9005

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,384
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
Default Re: My Fiat Coupe 20VT

frumos FIAT-ul numai ca se poate si mai frumos de atat, eu unu as renunta la eleron si as pune folie pe geamuri va arata mai bine. parerea mea .....
__________________

Last edited by AdY9005; 10-10-09 at 18:56.
AdY9005 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -