17-03-11, 09:24
|
#586
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 825
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Style in Motion]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
L-ai luat de pe masina? ai apucat sa dai o tura cu el sa ii iei compresia?
|
|
|
17-03-11, 13:28
|
#587
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
Motorul era pe masina , dar era taiata instalatia electrica si faze de genul. Eu am auzit motorul mergand acum 1 an de zile si mergea bine. Dupa ce totul va fi ok va voi zice si pretul cu care l-am cumparat si imi veti da dreptate cu o treaba. Ca la banii aia nu te mai interesa de nimic. Nu ii fac absolut nimic , il trantesc pe masina , ii dau baia de ulei jos sa verific sa nu aiba joc la biele si atat. Cheie si circulat cu el. In cazul in care face fitze , atunci ii schimb segmentii ca doar ii am noi in motorul care ii acuma pe masina. A da , distributia o pun pe a mea sa stiu ca ii schimbata. In rest cheie si benzina + ULEI ULEI ULEI , ca ala am invatat ca ii trebuie
|
|
|
17-03-11, 14:02
|
#588
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
pai daca vrei sa-l pui intai pe masina, nu mai are nici un sens sa-i dai baia jos, ca te chinui, murdaresti si ai nevoie de alta garnitura
pune-l sus, ulei, porneste-l si vezi apoi ce si cum
|
|
|
19-03-11, 22:50
|
#589
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,413
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
deci? cum e pana la urma? o inviat verdeatza sau nu?
|
|
|
20-03-11, 03:39
|
#590
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
Astazi s-a lucrat intens. Am facut poze si mama naibii , dar chiar nu is in stare momentan sa le descarc si sa le postez. Maine revin cu mai multe detalii. Motorul maine il urcam pe masina , astazi am desfacut una alta , verificat , totul arata chiar ok. Sa vedem maine rezultatul
|
|
|
20-03-11, 12:36
|
#591
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,413
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
|
|
|
21-03-11, 00:44
|
#592
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
Deci , astazi fiind Duminica , am zis ca lasam lucrul deoparte si ne adapostim prin baruri pe la cafele si sucuri.
Maine de dimineata ne apucam sa bagam motorul la locul lui , dupa care daca totul ii ok , bagam ceva benzina si ii dam un interior + exterior ca demult nu a mai vazut asa ceva.
Am dat la motorul nou baia de ulei jos , totul parea ok din ce puteam sa vedem de acolo. Am schimbat admisia cu admisia mea. Admisia de pe motorul ce l-am luat era foarte ciudata. Avea sub clapeta de acceleratie inca o clapeta , ce naiba ii aia ? ca era comandata electronic sa inchida si deschida. Am pus volanta mea impreuna cu ambreiajul, asta ce l-am cumparat avea volanta aia ingropata foarte foarte grea nebuna
|
|
|
21-03-11, 08:21
|
#593
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
neatza
hai ca merge treaba, sa speram ca si rezultatul va fi pe masura
a 2-a clapeta ar trebui sa fie controlul tractiunii...
|
|
|
21-03-11, 09:02
|
#594
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 825
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Style in Motion]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
A 2 clapeta e de la TC, cand vad pozele imi aduc aminte cum arata luna trecuta masina mea spor la treaba si te asteptam cu filmuletul cand il pornesti
|
|
|
21-03-11, 23:57
|
#595
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
Gata . Am terminat cu muncile , am scos-o pe strada. Pot sa spun ca momentan chiar merge bine. La inceput au batut tachetii , dar dupa vreo 15 - 20 de minute au tacut. Trage bine , nu prea m-am dat la ea exagerat , dar avanad in vedere ca are injectoarele albastre + un soft eu zic ca merge bine. Vom vedea cum va merge pe parcurs , principaul lucru ii sa nu imi manance ulei , chestii de genul.
I-am facut si compresia , are 14 pe toate pistoanele. Cam cat trebuie sa aiba compresie un SFI sanatos ?
Aici ii si filmuletul de la prima pornire.
https://www.youtube.com/watch?v=EshPnhXLUhc
|
|
|
22-03-11, 08:33
|
#596
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
ma, felicitari pentru intoarcerea norocului
nu stiu cat trebuie sa fie compresia la sfi, da cu 14 pe linie poti dormi linistit, asta-i sigur
teoretic ar trebui sa stea bine si cu chiulasa, asa ca se pare ca esti pe drumul cel bun
daca ai pus ulei bun in motor, poti sa-i dai linistit blanuri, ca rodaj nu-i trebuie
sa ne tii la curent
|
|
|
22-03-11, 10:28
|
#597
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,087
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
acuma poti sa ne spui cat ai dat pe motor!
cu uleiul ai mare grija, verifica joja la 2-3 zile...
|
|
|
22-03-11, 11:01
|
#598
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,413
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
Quote:
Originally Posted by civic_ex
acuma poti sa ne spui cat ai dat pe motor!
cu uleiul ai mare grija, verifica joja la 2-3 zile...
|
si da alex verifica joja aia felicitari mah.........si de asta ai grija k? bafta
|
|
|
22-03-11, 14:02
|
#599
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
Ok. Motorul asta a costat 400 lei. Cu toate pe el , electromotor , alternator , pompa servo , doar instalatia electrica era haos . Adica toate cablurile erau taiate , deh tigani , fier vechi + cupru = LOVE )
Ca si vesti proaspete. Acuma dimineata cobor la masina , ma gandesc , mama cum o sa clantane toate in el. Ridic capota , verific uleiul , era unde trebuie , ma uit pe la furtunele de benzina , totul curat si ok. Bun , dam cheie , SILENT , nici o clantanitura de tachet. MIRACOOOOOOLLLLL
Relantiul il am foarte foarte mare , la rece ii aproape la 2.000 de ture. Am undeva aer fals , pentru ca am schimbat ieri TPS , ECT , Regulator de relanti , si la fel face. Daca strangulez furtunul de la regulatorul de relanti , el inca sta la relanti , deci nu ii ok. Cand am dat admisia jos , s-a rupt garnitura de la admisie , si am pus-o asa sus din bucati ca nu aveam de unde sa cumpar sambata , dar nu ii problema ca am comandat alta si o sa o schimb.
Vreau sa schimb cureaua de la distributie pentru ca parca scoate sunete ciudate , la rece aproape ca fluiera , si nu imi place. Saraca a fost intinsa si slabita de n ori deja. Chiar daca tot kitul de distributie are max 15.000 KM , nu vreau sa ma joc. Am gasit la 100 lei CONTITECH si aia o sa o pun. Acum ce ma intreb eu. Rolele trebuie sa le schimb sau pot sa le las pe astea ? precizez ca nu huruie roloele nu nimic.
|
|
|
22-03-11, 14:39
|
#600
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994
ma, daca fluiera slabe sanse sa fie din cauza curelei, sigur este ceva rola
asta daca auzi distributia, ca in general astea is simptome de curerea de transmisie (aka alternator).
asa ca sfatul meu este sa investighezi bine ce suna, si apoi sa schimbi.
ne bucuram cu totii ca nu bate, acuma baga niste benzina si trage un pic de el, sa vezi de fum, etc
da eu unu zic ca ai scapat de ce-o fost mai greu
cu motorul asta cred ca ti-ai recuperat toti banii bagati aiurea pana acum
|
|
|
|
|