25-11-04, 20:04
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
Ce vrei sa spui cu 1.5T Doar nu te refri la faptul ca are 1500 de kg Ascona mea C 1.6 benzina are o tona
|
|
|
26-11-04, 11:12
|
#17
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
ascona
am un ascona C 2.0 injectie din '88, m-am apucat de tabla lui ...boala la opel..dar in schimb pot spune ca e belea masina...am \"facut\" masini cu pretentii ..vreau sa o modific, lucrez la tabla si sper sa fie gata pina in primavara
__________________
I like the Power.
|
|
|
27-11-04, 13:54
|
#18
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Uite pe cineva care stie: bravo cata; daca vrei
Masina, diesel are 1,3t iar cand am spus 1.5t m-am referit cu aproximatie
Oricum, topicul asta nu prea il respectam:autorul intreba doar daca merita sa faca tuning, iar eu zic ca da. Atentie, merge motorul de Manta 400, 6 linie ce poate fi dus la 4-500 caluti.
Am auzit ca e un Kadet modificat cu motor de manta (aeroterma nu mai exista ca nu mai are loc) cu 3 carburatoare, 7 trepte, tractiune integrala cu cutie de Calibra si ajunge la 660 cp. Nu cred ca putem sa facem ceva asemanator, dar motorul daca il gasim cred ca merita tot respectul
__________________
Tractari auto non stop
|
|
|
27-11-04, 14:05
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 124
|
ascona o masina adevarata la vremea ei dar a imbatranit!!!
|
|
|
27-11-04, 14:39
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
Sincer Ovidiu cred ca gresesti, eu nu cred ca depaseste 1100 de kg, la urma urmei e doar tabla si plastic, nu are sisteme electronice si alte prostii ce se pun pe masinile mai moderne
|
|
|
28-11-04, 09:25
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [FullSpeed Racing]
|
Ascona parca are tractiunea pe spate
|
|
|
28-11-04, 11:47
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
modelele mai vechi... astea din '80 in sus deja au pe fatza...
|
|
|
28-11-04, 13:16
|
#23
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Ascona C are tractiune pe fata si e facuta din '82 pana in '88
B-ul e pana in '82 si are tractiune pe spate
|
|
|
28-11-04, 19:30
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
eeeh... am fost peaproape...
|
|
|
29-11-04, 13:05
|
#25
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
ascona c
ultimul ascona ..ma refer la modelul din '82 pina in '88 are tractiunea pe fata iar motorizarea de 2.0 i OHC multipunct e mai buna la demaraje , sprinturi decit varianta de pe vecta de 2.0 i OHC neavind sonda lamda si alte oprelisti...despre tabla am gasit pe echivalente toate componentele ..eu am desfacut masina in bucatii si m-am apucat de refacut totul ....sincer nu-mi pare rau ca sportivizez o masina \"veche\" dar la ce poatye merita, plus ca piese se gasesc berechet
|
|
|
29-11-04, 13:08
|
#26
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
motor
si eu intentionam sa-i schimb motorul cel care il are 'detine \"130 cp si eram interesat sa pun un SFI de 2,5 turbo de pe calibra , problema nu e cum il pun ci daca iti omologheaza cineva jucaria
|
|
|
29-11-04, 17:45
|
#27
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Nu cred ca e mare problema cu omologarea; daca ai factura pe el, iti schimba doar talonul din care stiu eu, cu seria motorului nou
Daca mai vrei sa faci alte modificari fara sa te complici, eu zic sa ii pui motorul, o omologhezi apoi te apuci de restul
Apropo, cati caluti are motorul ala
|
|
|
30-11-04, 13:41
|
#28
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
motor
ajunge la 230 cu chip cu tot..daca reusesc sa-l pun si sa termin proiectul asa cum l-am gindit o sa fie faina masina...apropos ma gandeam sa-i pun si aerul conditionat ca are loc de schimbat calorifere si modificat ...
|
|
|
01-12-04, 10:05
|
#29
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Nu e prea mult; faimosul de pe Calibra de 2.0 16V Turbo are 204 din fabrica si il poti duce la 280 fara probleme (uita-te si la Vectra BUB de 29 ; oricum cel de 2.5 cred ca are cuplu mai bun, drept urmare, ai putea sa faci ceva cu el
Cum crezi
Apropo, cam ce termen ii dai de finisare?
|
|
|
01-12-04, 12:55
|
#30
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
finish
in mod normal saptamina viitoare e gata tabla si terosonatul interior exterior cu schimbat de tamburi pe spate...ii pun discuri si cam in trei saptamini e gata vopsita...interiorul se monteaza f repede si va fii de asteptat dupa spoilere si praguri care vin facute din fibra finalul va fii motorul cu toate ca l-as pune inainte sa pun spoilare si alte accesorii ...
|
|
|
|
|