Salutare tuturor,
Dupa o lunga asteptare a venit si momentul mult asteptat de mine, dar mai intai de toate o sa fac un mic istoric despre cum am ajuns aici cat si problemele prin care am trecut.
Am reusit dupa cateva modificari aduse motorului de serie, sa fac motorulul "poc-poc" . Bineinteles ca "nu din cauza softului" facut pe masura asteptarilor
ci doar din cauza mea
In fine....multe probleme fara rezultat final datorate de "tuneri" de prin Craiova care au asamblat noul motor cu piese furnizate de tunerul german Vmax. Dupa nereusita, am ajuns la Vmax sa reglez masina pt ca doar de Vmax era tot motorul. Dupa cateva zile la Vmax, acelas rezultat deoarece a fost tinut sa mi se mentioneze de catre cel de acolo ca masina este "o catastrofa totala". Bun.....m-am incapatanat sa nu o las acolo crezand ca o pot face aici, dar iarasi in zarad.
Cam asta a fost cu greselile pana cand am ajuns la ideea si prima mea decizie inteleapta de pana aici, cum ca ar trebui sa duc din nou masina la VMAX (adica pt a doua oara pt ca prima data nu avea rost, doar o puteam face si acasa de acelas "mecanic")pentru a fi facuta integral.
Zis si facut dupa care de aici incepe un nou capitol.
Ajuns din nou cu masina in Germania, totul s-a luat de la 0, nu s-a mai tinit cont de nimik, s-a inlocuit din nou absolut tot, chiar absolut tot. Tot ce se facuse inainte nu au fost altceva decat bani irositi si acum stersi cu buretele.
Masina este creata de tunerul german fiind amprentata cu logo-ul VMAX, proiectul viind dezvoltat, creat si aplicat integral de VMAX
De aici, vine lista care acum dezvolta, cu usurinta, si indeasa cam cu greu sub capota
420WHP
-Pistoane forjate Low Compression Woessner 86.00mm Vmax
-Biele forjate in H Arrow cu suruburi ARP Vmax
-Cuzineti Biele + Cuzineti Palier Vmax
-Supape + Arculete Supape Vmax
-Compensatori Hidraulici Vmax
-Bloc Motor Cosworth (custom made) Vmax
-Chiuloasa Cosworth Portata (custom made) Vmax
-Portare Chiuloasa Vmax
-Galerie Admisie (custom made) Vmax
-Cap Galerie Admisie (custom made) Vmax
-Garret GT3071R kit (custom made fitted) Vmax
-Turbo Vacuum Sensor Vmax
-HKS SSQV Vmax
-Galerie Evacuare Tubulara (custom made) Vmax
-Downpipe 76mm Vmax
-Traseu Evacuare Complet Remus 76mm + catalizator 100cpi (custom made) Vmax
-ECU&Software Vmax
-Boost Controller Electronic Apexi Vmax
-Bujii+Bobine BOSCH (custom made) Vmax
-Injectoare 650cc Vmax
-Regulator Presiune Reglabil Vmax
-Pompa Benzina Interna Dual BOSCH Vmax
-Axe Came Admisie + Evacuare (lift in 9.5) Vmax
-Oil Catch Tanker Forge 0.5L Vmax
-Kit Garnituri+Semeringuri+Distributie Vmax
-Map Sensor Boos 3 bari Vmax
-Kit ambreiaj Ceramic cu Volanta Usurata Single Mass Vmax
-Kit bucsi motor+prindere motor (custom) Vmax
-Cadru motor (custom made) Vmax
-Toate surubrile interne ARP Vmax
-Traseu admisie 80mm (kit admisie - turbo)(custom made) Vmax
-Traseu turbo 70mm (intercooler - galerie admisie)(custom made) Vmax
-Kit Admisie DBilas Dynamic
-Diferential Blocand Quaife ATB Courtenay Sport
-Dash Hawk Monitoring System Courtenay Sport
-Kit Furtune Siliconice SAMCO (Ancillary,Induction,Coolant,Turbo) Courtenay Sport
-Kit Intrcooler (furtune siliconice+tubulatura din aluminiu+termocupla cu releu) Courtenay Sport
-Termostat Radiator Apa 82grade Courtenay Sport
-Termocupla Radiator Apa Vmax
-Discuri Frana Fata+Spate Grooved Brembo Courtenay Sport
-Placute Frana Fata+Spate EBC Yellow Stuff Courtenay Sport
-Furtunase Frana Intarite Fata+Spate GoodRidge Courtenay Sport
-Bari Rigidizare Aluminiu Fata+Spate Wiechers Regal Autosport
-Arcuri 30mm H&R + Telescoape Reglabile Electronic pe Duritate Opel Performance Center
-Timonerie Cutie cu Short Shifter M32 MTech
-Distantieri Roti Fata + Spate 5mm H&R
-Jante 19” Ultraleggera HLT OZ
-Folie Carbon Look Foliatek 3D
-Grila Fata Lumma Tuning
-Pleoape fata+spate Lumma Tuning
-Ceasuri interior 6 (Boost Pressure, Oil Pressure, Oil Temperature, Aer – Fuel Ratio, Water Temperature, Exhaust Temperature) Raid HP
-Shift Light Foliatek
-Xenon Complet Kit Philips
Pana la inlocuirea cutiei de viteza(care deja nu prea ma mai suporta
) cu una mai performanta, configuratia ramane cea actuala
Cam asta e in mare parte “micul” istoric despre fostul OPC