09-12-10, 11:07
|
#1
|
Nissan Driver
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Member of: [Nissan]
|
Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Salut
Am luat un Nissan Datsun 120Y - 1976 si vreu sa il modific (masina are potential),am vazut pe net cateva idei bune dar mai caut.
Vri-o sugestie de la voi?
|
|
|
09-12-10, 11:10
|
#2
|
Nissan Driver
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Si ceva poze
|
|
|
09-12-10, 11:38
|
#3
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
masina a fost a lui Alex din Sagu...asa`i? nu ma asteptam s`o vanda
idei si stiluri sunt o gramada, dar cel mai bine cred ca ar fi sa incepi dinauntru spre exterior...motor,transmisie,suspensie...un exterior clean, si aia e
|
|
|
09-12-10, 11:47
|
#4
|
Mitsubishi Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 127
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Cred ca cel mai bun "tuning" pe care poti sa il faci acestei masini (absolut superba) este sa o faci sa arate ca noua si eventual sa ii pui un set de jante. Spor la treaba.
__________________
give me fuel, give me fire, give me all which i desire... \m/
|
|
|
09-12-10, 20:05
|
#5
|
Nissan Driver
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Da a fost a lui Alex, acum este a mea.
Eu as vrea sa incep cu demontat tot sa nu mai ramana piulita pe surub. Apoi sa intaresc caroseria cu un roll cage mascat ca in poze ca altfel se iau de mine cei de la rar. Interior din piele, scaune sport, dar vreau sa pastrez si bancheta din spate. Mai departe vreu sa trag folie pe ea (am pe cineva cu preturi ok) dar nu sunt hotarat ce culoare???
Jante pe 15 BBS ca in poza ( nu cred ca pot sa omologhez pe 17).
Cand sunt gata fuga la rar si omologat culoarea(folia) si jantele ca sa nu am probleme cu exteriorul. Apoi ma gandesc la un motor CA18DET? sau SR20DET amandoua au potential depinde ce gasesc.
|
|
|
09-12-10, 20:22
|
#6
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
foarte misto, frumos stilul pe care vrei sa`l abordezi , jantele pe care le`ai ales sunt perfecte! culoarea dupa parerea mea, ar merge ceva cat de cat old-school...un crem sau un verde mai palid asa...multa bafta!
|
|
|
12-12-10, 01:56
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Felicitari pentru achizitie, e o masina draguta si rara la noi, cum spuneai ai potential dar trebuie sa deschizi portofelul ca sa profiti de asta.
Mergi pe SR20DET sau RB25DET, nu lua in considerare CA18DET pt. ca vei avea mult de tras la el si s-ar putea sa devina o groapa de bani.
Sugestia mea ar fi sa mergi in UK sa-ti aduci un Skyline GTS-t R33 (2000-3000 lire unul acceptabil) si sa incepi sa schimbi mai toata partea tehnica, nu doar motor + cutie (frane, suspensie, oale, subframes etc.). Si daca nu te intereseaza neaparat sa fie cat mai usoara masina (pt. competitii) RB25DET-ul in 6 cilindri este un motor excelent, suna super si trage ca un tren cu modificari relativ mici.
Daca le iei pe bucati incetul cu incetul vei ajunge la niste costuri mult mai mari si iti fa fi mult mai greu sa o scoti la capat. Cand ai o masina completa si functionala langa e mult mai usor sa misti de pe una pe alta.
Multa bafta,
Octav
|
|
|
12-12-10, 12:18
|
#8
|
Nissan Driver
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Mersi.
Da ai dreptate si eu m-am gandit sa iau o alta masina completa. Nu ma intereseaza competitiile poate doar de fun? . totus as vrea sa raman la 4 cilindri (pt RAR binenteles) dar nu stiu inca daca voi omologa sau nu noul motor
|
|
|
12-12-10, 17:14
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Daca nu ai pile bazate ajungi la test dinamic cu orice motor decent ai vrea sa pui pe masina asa ca daca nu se aplica regula de mai sus fie il lasi in pace sau il modifici pe cel care il ai acum fie nu ti-l omologhezi.
Nu stiu cati cai ai acum dar multi sigur nu sunt si este o diferenta de maxim 25% intre cat ai si cat vrei sa omologhezi (altfel ajungi musai la test dinamic la bucuresti), trebuie sa se fi pus pe sasiul respectiv (iar, altfel test dinamic) samd.
Eu iti sugeran un sky ca sa poti lua totul de la a la z de pe el, adica de la suspensii si frane pana la motor, gearbox si poate parti din interior (scaune, ceasuri etc.).
Daca te apuci sa pui pe ea putere fara frane si suspensii ... vei regreta. Lucrurile care nu sunt facute cum trebuie de obicei se cam intorc sa te muste de fund.
Multa bafta,
Octav
|
|
|
17-12-10, 10:59
|
#10
|
Nissan Driver
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Cele mai bazate pile pe care le poate avea cineva sunt BANI (nu ca as avea foarte multi) dar asta e viata. Stiu ca nu scap fara test dinamic Daca vriau sa schimb motorul (stoc are 68 hp) Oricum imi voi face niste calcule ce sa fac: sa cumpar pe bucati sau sa iau o masina intreaga sa vad cum ies mai bine.
Scandalu cu demontatu va incepe in ianuarie si cred ca va dura ceva timp cu intarirea caroseriei asa ca voi avea ceva timp sa compar oferte si preturi.
Clar ca va trebui sa schimb tot (ramane doar caroseria), altfel nare rost sa pun motor puternic ca va rupe tot.
|
|
|
17-12-10, 12:23
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Din calcule iti va reiesi ca este mai eficient sa aduci o masina cu totul din Anglia, crede-ma. In multe cazuri masina intreaga face cat motor+cutie. Ar fi de asemenea indicat sa intaresti sasiul si caroseria daca vrei sa-i pui un motor de peste 200 caluti, nu pentru ca ar fi probleme de rezistenta neaparat ci pentru ca sa ii poti folosi cum trebuie si in conditii de siguranta.
Nu vreau sa te superi ca te contrazic, dar banii nu sunt suficienti in multe cazuri, trebuie sa ai legaturile care sa-ti faciliteze folosirea acelor bani. Si amuzant este ca pe cat ai legaturile mai serioase pe atat te costa mai putin.
Multa bafta,
Octav
|
|
|
20-12-10, 18:10
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
dak ai nevoie am pt ca18det aproape tot motorul, chilasa noua 1000 km a stat pe motor, o turbina cu putin joc, galerii evacuare admisie, injectoare tot 100 e, da un pm sau tel 0721 40 55 69
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING
|
|
|
24-12-10, 16:26
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of: [Nissan] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Am si eu me masina mea un CA18 impecabil, 3 km u modificari la partea de ungere sa nu mai fie probleme ca fute linia...pentru pretul corect il dau ca eu vreau SR sau RB ...Merry Christmas by the way !
|
|
|
25-12-10, 12:09
|
#14
|
Nissan Driver
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Sarbatori fericite la toti .
Mersi de oferte o sa vad daca pun un CA18DET (ma sperie ce zice XSW-"Mergi pe SR20DET sau RB25DET, nu lua in considerare CA18DET pt. ca vei avea mult de tras la el si s-ar putea sa devina o groapa de bani")
vlad_rally cit timp ai mers cu un CA18DET are sunt impresiile tale plus ca tu ai mers si la competitii ceace la mine nu se pune problema?
Totusi cat vrei pe motor+cutie+electronica(ce inseamna pt tine pret corct?)
|
|
|
26-12-10, 21:15
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of: [Nissan] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: Nissan Datsun 120Y (B210) 1976 idei de tuning ???
Sincer nu pre am experienta la nissanuri, si din ce am auzit si eu, toata lumea spunce ca CA18 le se strica repede....dar eu tot ce vad e cam asa: Toata lumea pune un chip, un cooler mare, un T28, baga 1 bar si da-i sa sune !....NU ! nu numa la putere trebe umblat la un motor, trebe facut si fiabil proportional cu cresterea puterii, dar nimeni nu baga in seama asta...
|
|
|
|
|