Quote:
Originally Posted by Puya
...dar la o masina sport e un lucru foarte foarte important nu sa merg cu capace de canal pe sub masina
|
1.Scutul respectiv nu cred ca are mai mult de 5-7 kg, fiind din aluminiu.
2.Cand vorbim de Toyota Celica de 143 cp, imi cer scuze dar nu o pot considera chiar atat de sport precum arata... deoarece are o masa considerabila din fabrica, performante nu chiar extraordinare, iar in urma scaderii masei chiar si cu 100 kg, performantele nu cred ca s-ar imbunatati substantial... poate ar conta doar in conditiile in care se umbla si la putere.
Totodata, o scadere semnificativa a masei autovehiculului ar presupune mult prea multe sacrificii incat sa tragi concluzia ca merita intr-adevar... parerea mea. Nu vreau sa fac o lista, ca probabil stiti cu totii despre ce e vorba.
3.Pe de alta parte insa, din cate stiu eu, la Celica baia de ulei se afla deasupra jugului de sub motor, astfel incat cea dintai (baia) nu se afla in pericol de a fi sparta, oricat de joasa ar fi masina. Posibil sa ma insel (la Celica T18 si Celica T20 este asa cum zic eu, dar la T23 nu bag mana in foc). In caz ca am dreptate, acel scut de la C-One sau imitatie C-One nu isi mai merita banii, decat din punct de vedere al aerodinamicii... care insa are mai mult de suferit cu scutul metalic decat cu cel(e) de plastic. Scutul de aluminiu din poza are planuri care evident ca opun rezistenta aerului ce trece pe sub masina, pe cand cele originale din plastic sunt aproximativ paralele cu asfaltul... in concluzie (bineinteles, dupa parerea mea), scutul respectiv merita cumparat doar pentru aspectul masinii de dedesubt
deci este doar bling-bling.
Imi cer scuze, n-am vrut sa intretin off-topicul si nici sa creez off-topic nou, insa cred ca exista alte lucruri mai importante de facut pentru aceasta Celica (si oricare alta), din care o parte au fost deja enumerate de titularul topicului.
Toate cele bune tuturor!