Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-04, 13:52   #76
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Chiar in topicul asta, vezi pe prima pagina
GSi is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 13:55   #77
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

de asta vorbeam eu.....una e sa scrie undeva,alta sa crezi si alta sa ai alb pe negru.....daca ar intra Sebastian si ne-ar spune exact ce a facut el atunci cred ca ca se va face ceva lumina.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 14:06   #78
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

pai lasa ca poate o sa raspunda omul :P
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-04, 17:43   #79
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

\"Auto: Cielo 2000 cmc, 150 CP

Modificari: In primul rind pot spune ca am ales aceasta masina sa o prepar nu pentru a ar avea ceva in mod special, doar ca o aveam de noua si nu-mi convenea sa o vind la un pret derizoriu, masina fiind in stare foarte buna, prima data am intervenit la frane adaptindu-i pompa de Espero si etrieri de Astra 1.8i, apoi am umblat putin la motor reusind sa am un demaraj mult mai bun decit un Cielo de serie, mai bun decit cel cu 16v iar viteza maxima fiind in jur de 200km/h, dar nu am fost multumit asa ca am inceput sa-i aduc modificati majore. La exterior si interior nu am umblat foarte mult, la exterior i-am modificat capota fata facindu-i 4 prize de aer, prin una intra aer rece la filtru, alta raceste admisia, iar celelalte doua scot aerul cald de sub capota, peste vopseaua originala i-am aplicat autocolante obtinand un model ce scoate in evidenta sponsorul meu (UTI si Cobra Security), am umblat la suspensie coborind masina prin
montarea unui kit complet de suspensie H&R, franele sunt cu disc fata + spate, jante de aliaj R&Hpe 14 cu latime de 6j, iar anvelopele sunt 195/14. Geamurile laterale sunt fumurii. La interior are montat un scaun de curse MOMO, si un volan de Opel sport. Motorul este unul de provenienta Opel de tip C20XE, motor ce a fost pus de fabrica pe Kadett 2.0 GSI 16v, Vectra 2000, Astra 2.0 GSI 16v, avand 150cp(110kw). In interiorul motorului nu s-a umblat deloc, doar la accesorii, chiptuning, filtru de aer de tip admisie directa K&N conic, esapament Borla inox fara nici o toba, fapt ce-i asigura un sunet foarte puternic si absolut superb. Cutia de viteze este putin modificata pt a obtine rapoarte ceva mai scurte, este un F20 in carcasa si cu diferential de F16. Particip la cursele de acceleratie viteza legal organizate pana acum doar pe aeroportul Baneasa si am castigat mereu clasa de pana la 150 cp si am luat locul doi la pana in 200cp. Deocamdata cam atat pot spune despre masina mea.


asta era acum cateva luni bune... \"

Iacata ce scrie pe un forum romanesc destul de vizitat. User-ul este \"to_the_limit\"
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 13-01-04, 21:58   #80
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Hehe, va dati seama si voi ca fara umblat in interne nu se putea ajunge la 240 CP.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 13-01-04, 22:02   #81
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

in fine nu stiu cati cp are masini dar numai lucruri bune am auzit despre ea peste tot
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 22:56   #82
Vlad

Stage 2
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 32
Default Cielo

Eu am vazut Cielo-u' ala a lu Sebastian... sunetul era bestial, te asurzea de tot, insa masina nu arata cine stie ce... gaura de aspiratie de pe capota era facuta cam amp**ea, si la exterior masina nu era facuta nu stiu cum... pimp_lex avea dreptate, sa scape de actziurile albastre... da si era goala pe dinauntru... si a dat fum la multe masini la curse...insa problema mea este (si accentuez A MEA) e ca vorbiti de Cielo asta de parca nu stiu ce ar fi, da' cand o sa apara si in Romania masini modificate ca dincolo, cu aspect ireprosabil, sisteme audio super, interior beton si NIMIC scos din ele, adica exact ce inseamna TUNING si despre ce incercam sa vorbim pe forumul asta ce o sa faceti, o sa va inchinati la ele ca la zei, de faceti atata caz pt. un cielo??? No offence si RESPECT pt. sebastian de la Legal Racing, o facut o treaba faina cu cielo insa mie mi se pare o masina de curse nu o masina preparata in sensul exotic urban (TUNING). PAREREA MEA, NU DATI CU PARUL No disrespect intended!
Vlad is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 11:15   #83
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

Vlad: din cate stiu, Sebi nu merge cu Cielo pe strada ( are si alte masini ). Actziurile albastre + cele cu reclamele ... sunt reclame
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 11:41   #84
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

In parte sunt de acord cu Vlad ... nu e tocmai Tuning 'Urban' ... e o masina preparata strict pentru curse ... Acum daca e in regula sa concurez la aceasi categorie cu el nu prea stiu ce sa spun ...
Cred ca foarte multi sunt intimidati de aceasta masina. Cred ca exista unii oameni care nu vin la curse pentru ca atunci cand se gandesc la 150 de cai le apare in minte imaginea \"cielo\" si isi dau seama ca nu au nici o sansa ... Pe de alta parte \"cielo\" a ajutat foarte mult la promovarea imaginii curselor legale si al tuning-ului in special ... Multa vreme vor sta cei din Timisoara si se vor gandi ce au realizat niste oameni dintr-un amarat de Cielo ... Hulit la inceput , aplaudat la final, cred ca a fost singurul element care a mai domolit ploaia de p&*a care cadea dinspre spectatori cand se rostea cuvantul Bucuresti.
Probabil ca \"cielo\"-ul va naste in continuare controverse ... pareri pro si contra ... eu unul ii sunt foarte recunoscator lui Seby si il incurajeze sa faca in continuare ce a facut si pana acum chiar daca asta inseamna ca nu voi castiga niciodata locul I la 150 de cai ... sau mai bine zis ca nu va castiga altcineva in afara de el acel loc .

'spekt
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 13:09   #85
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

da si eu apreciez ce a facut omul dintrun cielo normal morro de ce sa nu castigi lasa ca in curand vine clio v6 soprt :P
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-04, 02:57   #86
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

VLAD - intradevar, ce a facut Sebi cu Cielo nu e tuning \"urban\" asa cum ii zici tu........el a facut masina cu un singur scop in minte : Curse.....
.....sincer sa fiu, aceste tip de tuning care aici se numeste \"all go, no show\" si masinile \"sleepers\" este foarte foarte apreciat aici, si mai mult cei care au masinile facute in felul asta au mai mult respect decat cei cu vopseli stralucitoare, kituri de caroserie exagerate, jante enorme si sisteme audio de mii si mii de $, care par rapizi dar ajungand la curse, vai de ei.......pana la urma totul se rezuma la pareri si preferinte personale, nu inseamna ca unii au dreptate si altii nu........
eu personal prefer ceva \"all go, some show\".......nu sunt adeptul masinilor strcit pt curse(decat daca as avea bani de mai multe masini deodata) dar o balanta intre performanta si estetica, deci undeva la mijloc
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 02-03-04, 16:36   #87
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

all go no show.... imi place cum suna da' totushi umpic de show trebe...
dar deca doar sow mai bine numa go
tekno is offline   Reply With Quote
Old 02-03-04, 22:05   #88
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default :D

1. El nu a spus niciodata (sau eu nu l-am auzit sa spuna ca CIELo al lui este tunat) ci a spus totdeauna caa este modificat !
Deci este o diferetza !
2.Are un BMW E46 care ala este intradevar tunat nustiu dece nu spune omul nimic probabil ca numai are timp !
3.Masina aia este facuta pt curse !
Daca voi la curse in campionatele internatzionale masini cu neoane spoilere de sute de $ si interioare In piele alba ALcantara datzi-mi si mie un bip sa le vad si eu !
__________________
Nothing to display
Turbo110 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-04, 10:08   #89
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

bine ai zis turbo....
la o mashina de curse, singurul scop e performantza!
tekno is offline   Reply With Quote
Old 08-03-04, 21:41   #90
LAU-TM

Stage 3
 
LAU-TM's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 75
Default

In10 aprilie va fi onoua cursa de viteza pe aeroportul din Timisoara,sper sa te revedem Sebastiane cu Cielo.
LAU-TM is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -