nu cred sa fie vreo problema cu filtrul de aer acolo pentru ca inainte sa intre in motor trece totusi prin filtru...baga si tu conducta aia la loc chiar daca nu e nevoie.
ulei baga si tu de la castrol daca vrei ceva mai bun iar daca nu, MOBIL1 este foarte de calitate.
aerul nu stiu de ce nu functioneaza ca nu am avut probleme
pentru geamuri gasesti sigurantele la motor...in dreapta motorului ai o cutie neagra, dai capacul jos si aia e. pe spatele capacului in interior ai schema sigurantelor
si la mine se incalzeste destul de greu 3-4km de mers mai in forja iar apa tot asa sta...aproape de jumate deci este normal.
probleme am avut si inca foarte multe:
-- schimbat instalatie electrica-40 mil
-- schimbat senzori ABS de nenumarate ori si tot nu merge
-- frecvent schimb tot ce tine de suspensii (e foarte proasta la capitolul asta)
masina mea nu a avut accidente, e cumparata de noua, motorul e impecabil, pierde putin ulei dar nu stiu pe unde si oricum nu ma intereseaza. am o problema la caseta de directie unde pierde ulei de servo la un semering care nu se poate schimba...trebuie sa cumpar caseta cu totul la un pret mai mare decat valoarea reala a masinii.
in rest ce sa zic...e o masina normala fara pretentii iar a mea munceste din greu...car ciment si alte materiale, tractez tone intregi si asa mai departe.
per total e o masina de muncit care isi face treaba daca este intretinuta cum trebuie.
e foarte scumpa la intretinere si consuma cat un hummer. numai bine