19-04-09, 23:39
|
#331
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Nu se pune problema......o sa pun un motor de dacia....si ma voi prezenta la rar.E mai ieftin decat omologarea.
|
|
|
20-04-09, 20:09
|
#332
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 630
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
salut si eu am trecut prin aceeasi problema...
avand pe berlina 1600 cmc turbo renault. la mine era problema la omologare ca cica ar depasii cu mult puterea pe care s-ar putea omologa pe acea caroserie
s-ar putea omologa ca omologare artizanala,testele "dinamice " cica se fac doar la bucuresti si costa o caruta de bani. propus de ei sa imi dau jos turbina pt omologare sa pun galerie normala. si ca nu ar mai depasii limita de putere,(nimeni nu mi-o precizat care ar fi aceasta limita) cica ar fi motorul cel mai mare pus din fabrica ca putere * 1.3 (gen dc pe berlina cel mai mare motor o fost de 1600 la 74 si ceva de cai ...ori 1.3 ar da 96 de cai ) papucul de 1.9 D avand alta caroserie si nu se pune )
dupa ce am umblat pe la RAR,sa aflu ce acte mai aveam nevoie...si lumea o vazut ca eu chiar vreau sa omologez motorul, or dat-o la intors ( gen baiatu pune inapoi motorul de dacia ca nu il poti omologa o sa iti rupa caroseria , nu iti mai bate capul etc..) Asta fiind prin 2006. deci legislatia nu e clara de loc pe tema omologarilor artizanale.Lasa loc de interpretare .. binenteles in defavoarea noastra. si pana si inginerii de la rar, probabil nu au chef de probleme asa mai dificile.nu stiu sa zic ce s-o schimbat de atuncea in coace. Eu inca stau la panda cum as putea omologa ce am sub capota. ca sa ma stiu cu toate actele ok.
__________________
Mitsu 3000 GT TWIN TURBO 3000 V6 24 v dohc
Dacia 1300 2.0 turbo tractiune 4x4
VW Transporter T3 2000 2 carb boxer
CLIO 1 1.8 16v RALLY
fiat 600d (in reconditionare ) 1965
RENAULT 5 GTT
laguna 2.2dci grand tour (pt familie) 2002
Last edited by npeti; 20-04-09 at 20:11.
|
|
|
20-04-09, 21:39
|
#333
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 161
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Dobitocii de la RAR ,altfel nu pot sa le spun(multi fii de jagardele si oameni de bani gata, fosti securisti), nu prea stiu despre ce vorbesc.........initial mi-au zis ca pentru orice masina care are motorul schimbat si noul motor depaseste cu 40% puterea motorului din cartea masinii , necesita teste dinamice........dar ei, carnatii, nu au decat un stand de franare in Voluntari.
Pe ce or fi cerut ei 40 milioane (asta acum 3 ani), nu stiu. Poate pe benzina consumata ca sa dea ture cu masina ta prin curtea RAR, sa ti-o sfarame si dupa ai sa zica , ca nu corespunde, ei fiind acoperiti de hartia care ti-o dau la intrare , pe spatele careia se "achita" de orice dauna!!!
Am ajuns in audienta la Flavius Campeanu, director adjunct la RAR Grivita si totodata copilot activ in campionatul national de raliuri , tot in perioada aceea (acum 3 ani) ,care m-a "linistit" direct , spunandu-mi ca legea este data pentru "noi , cei cu masini modifcate, ca sa nu ne luam lumea in cap".
Deci.........trageti si voi concluziile.
Last edited by tao13; 21-04-09 at 08:00.
|
|
|
21-04-09, 16:30
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Dap....concluziile is trase......si sunt ...jenante.Sa lasam asta....Astazi mi-am montat ceasurile de renault 21 turbo...gradate pana la 260....nu ca as avea nevoie de gradatie....doar ca dau mai frumos...au si indicator de boost incorporat...si bineinteles un mic lcd rudimentar(pe care sper sa il fac saa functioneze).Revin cu poze...mai pe seara
__________________
Dacia Nova 2.0 16v Turbo on gt28rs....Rats on Cocaine...E34 Turbo....Porumbar turbo fara blocant Imi deschid bordel!!!
|
|
|
21-04-09, 16:39
|
#335
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 229
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Salut! S-au rezolvat problemele, pe care le mentionai cu cateva pagini in urma, legate de functionarea motorului dupa ce l-ai supraalimentat? Ulei pt ungerea lagarelor turbinei ai luat printr-un "T" de la orificiul pt sonda de ulei? Pt returul de ulei ai dat gaura in baia de ulei sau in bloc? Daca se poate niste poze ajutatoare cu ce am mentionat mai sus. Multumesc.
__________________
b18ft
Last edited by RENAULTts; 21-04-09 at 16:41.
|
|
|
22-04-09, 01:35
|
#336
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Ungerea la turbina e facuta din sonda de ulei......returul este in baie....sa sudat un stutz....era aiurea sa gauresti blocul.Astea sunt chestii de mult uitate.....acum am ajuns la partea de migaleala electrica....butoane....ceasuri....diverse.......m ai am de tras niste intrerupatoare.....unul pt electroventilator....si unul pt a-3a pompa de apa....care se ocupa de circuitul de racire al turbinei.Mai am de inlocuit niste coliere de la racitorul de ulei.....si cam asta e...
|
|
|
22-04-09, 01:51
|
#337
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
un talon cu un motor omologat de renault alpine daca vrei se poate dar doar daca vrei costurile nu au fost asa mari
|
|
|
22-04-09, 01:52
|
#338
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
berlina este 1300 asta ca idee
|
|
|
22-04-09, 08:19
|
#339
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 161
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
da....poate pe la "tara" inca mai mergea sa se faca vreo combinatie pe vremea aia.
de costuri............ce sa zic,ca sa omologhezi doar motorul te costa pana in 10 milioane si in ziua de azi...............dar mergi tu la rar si incearca sa omologhezi si sitem de franare, si alte dimensiuni la roti + modificari artizanale la exterior si vezi pe unde ajungi cu banii.
oricum foarte ciudat ca au omologat motorul , deoarece legea e data din 2005 cu cei 40% peste puterea motorului din talon.mai cunosc 2 dacii din 77 care sunt omologate cu alpine turbo pe ele dar asta s-a facut in 2000 nu in 2007 cum scrie in talonul omului (sau poate asa a cumparat-o si a fost omologat cu mult inainte?!).
in fine...........bravo proprietarului, s-a scos.
|
|
|
22-04-09, 09:32
|
#340
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
A fost omologata in 2007 in Bucuresti, nu la "tara".
|
|
|
22-04-09, 09:45
|
#341
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,141
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Poate pentru altii Bucurestiul e o tara, cum e pentru noi bucurestenii....Cocarlatele
|
|
|
22-04-09, 09:53
|
#342
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 161
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
nemaipomenit......DECI SE POATE
|
|
|
22-04-09, 10:17
|
#343
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Nu stau sa mai sap, da' era un topic aici cu o 1310 cu alpine aspirat din fabrica. O luase cu 20 milioane sau asa ceva. Si pusese ala poza cu certificatu'. Sa nu te bucuri degeaba...
|
|
|
22-04-09, 10:21
|
#344
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 566
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Au fost multe dacii cu motor de alpine trecute in talon si inainte de '89 si dupa. am vazut una chiar la remat( pacat de ea), i-si bateau aia joc de ea....
__________________
Golf 1 B 262 BEM
Dacia 1810 B 29 WNE
MembruDaciaRallyTeam motorsport
Vopsire in camp electrostatic (Powder Coating) si sablare diferite rugozitati. 0732.048.259
|
|
|
22-04-09, 10:37
|
#345
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia Nova 1.8 16v Turbo
Quote:
Originally Posted by Muttley
Nu stau sa mai sap, da' era un topic aici cu o 1310 cu alpine aspirat din fabrica. O luase cu 20 milioane sau asa ceva. Si pusese ala poza cu certificatu'. Sa nu te bucuri degeaba...
|
Daca te uiti ce culoare este masina, si din ce an este, poate iti dai seama si despre ce masina e vorba. Nu a fost cu Alpine din fabrica, a fost omologat ulterior.
|
|
|
|
|