Forum: Volkswagen tuning
27-11-07, 19:22
|
|
Replies: 3
Views: 927
|
Forum: Masina mea Volkswagen
13-11-07, 18:37
|
|
Replies: 9
Views: 1,528
Re: my vw BORA
salutare in primu rand tuturor fanilor vw si nu numai!!!am si io o bora 1.9 TDI si mi-am pus si io p ea cate ceva...sa fie mai speciala asa ;-).....o sa pun si poze mai noi in curand ;-) astept...
|
Forum: Masina mea Volkswagen
13-11-07, 18:12
|
|
Replies: 9
Views: 1,528
|
Forum: Volkswagen tuning
07-11-07, 22:00
|
|
Replies: 132
Views: 55,356
Re: poze cu bora TUNING
super tare borele tunate frate!!!!!!!!!! am si io una p care mi-am facut-o asa cum m-a tinut buzunaru...io zic ca e nice...vad ca se uita lumea la ea :-|
|