Fan delete mod
Modificarea se adreseaza celor care au ventilator mecanic Mercedes, BMW.
Pe scurt este vorba de desfintarea ventilatorului mecanic (si optional inlocuirea lui cu unul electric). Beneficiile ar fi: eliminarea riscului de distrugere a vent. mecanic (se pare ca au fost cazuri in care a produs multe pagube prin compartimentul motor), un raspuns ceva mai bun la accelerate si un consum redus de benzina. Minusuri: daca modificarea nu e facuta corect exista riscul de a se supraincalzi motorul. Lectura placuta si astept pareri: http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=473312 |
Re: Fan delete mod
nu stiu in ce masura se poate realiza asta. Ventilatorul electric este proiectat pt a functiona de la o anumita temperatura si nu pentru mult timp! Exista riscul de a se defecta cand ti-e lumea mai draga,sau,de a se gripa si de a-si micsora viteza de rotatie + un sunet groaznic!
Iar cum BMW-urile urca in temperatura destul de repede....nu prea ar fi indicat,am folosit si eu asa ceva...dar nu m-a tinut decat cateva luni pt k nu mi-a placut cum lucreaza cu termostat si l-am modifikt p direct. ...cred ca ar fi bunicel la motoarele mici,in special la diesel. Parerea mea,nu e nimic batut in cuie. |
Re: Fan delete mod
Visco e un soi de c***t in mers sportiv, unu ca nu tine mult, doi ca ingreunaza motorul si foarte uor se duce.
Mai bine 2 electrice acctionate cu 2 termostate, unul la 90, celalat la 94-95 de grade....unul va merge tot timpul, nu riscati sa ramaneti fara recire. |
Re: Fan delete mod
Hexer are dreptate vascoul se duce destul de repede(observ asta si din vanzarile lor pentru 2.0 si 2.5)si intradevar ingreuneaza motorul aceea elicie cu vasco,pana si la o amarat de dacie daca scoti elicea de pe pompa de apa se va simti o diferenta in cum merge motorul.
|
Re: Fan delete mod
Avantajul ventilatoarelor electrice este clar superior, odata ca ele merg la o turatie constanta mare si ai parte de racire f buna si la relanti si in sarcina, iar puterea consumata in Ah este constantam fiind undeva asemanatoare daca nu chiar mai mica cu puterea consumata de ventilatorul "mecanic"
|
Re: Fan delete mod
Iata ce am facut:
1. Am inlocuit termocontactul de pe radiator de 91/99C (part: 61311378073) cu unul de 80/88C (part: 61318361787). 2. Am dat jos vascocuplajul, elicea si aparatoarea de plastic si am inlocuit cu ventilator part no. 64508372039 folosit pe unele modele 318 dupa '95. https://img529.imageshack.us/img529/4...aresizeiv8.jpg https://img398.imageshack.us/img398/5713/altunghinn1.jpg |
Re: Fan delete mod
Quote:
Se simte ceva diferentza la acceleratie sau turatii:?: |
Re: Fan delete mod
Se simte dar putin. Eu am facut modificarea mai mult pentru a elimina riscul defectarii. Mi se pare mai logic ca ventilatorul sa se invarteasca doar atunci cand e nevoie de el nu tot timpul. :)
|
Re: Fan delete mod
pot sa te intreb de unde ai ventilatorul sau macar ce marca e, ca am nevoie urgent de unul si nu vreau second, multumesc.
|
Re: Fan delete mod
@cristimm: ai facut treaba ca lumea acolo, bravo. acelasi gand ma incearca si pe mine, dar inca nu snt hotarat daca sa fac miscarea sau nu. imi place insa cum arata la tine.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:59. |
- Copyright 2024 4Tuning