Chiptuning by RacingCode only custom
Lucrăm în domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului în mod eficient, stabil, durabil şi garantat.
Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii sau motocicletei Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător. Dacă sunteţi interesaţi în mod serios de performanţă superioară pentru maşina sau motocicleta Dvs. atunci sunteţi la adresa corectă. office@racingcode.ro Modificarile facute de noi sunt custom si tin cont de doleantele clientului in limita posibilitatilor automobilului. Nu ne cereti diesel cu mult fum sau masini facute extrem cu bani putini. CHIPTUNING (masini stock). Clienti Chiptuning (Masini cu modificari mecanice+soft). Racing Code's photo. LISTA DE PRETURI - lista nu este mereu actualizata sau nu apar promotiile asa ca este bine sa ne trimiteti si un mail la office@racingcode.ro. http://www.racingcode.ro/wp-content/...ptuning_rc.pdf |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
salutare,
pentru un A4 model 2005 1.8 turbo 120kw ce se poate face si care ar fi pretul? |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
Audi A4 1.8 T 163PSSerieRacing CodeCapacitate Cilindrica1781 cm³Performanţa163 PS (120 kw)195 PS (143 kw)Cuplu motor210 Nm290 NmCuplu maxim la (rpm)1950 U/min2800 U/minV max228 km/h237 km/heliminare limitator V maxnu0 la 1008,6 s7,9 sConsum l/100 km8,2 l8 l Deasemenea iti recomand sa consulti siteul SUPERSPRINT si daca ochesti ceva stam de vorba pe mail... |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
2 Attachment(s)
In campionatul de viteza in coasta organizat de FRAS avem la start cea mai rapida masina de grupa H5 cu tractiune fata.
Este un Peugeot 206 RC condus de Marian Valcu. Aceasta masina a fost masina mea personala, am inceput sa o modific, am ajuns la un stadiu avansat cu partea mecanica fiind pregatita in a cel moment sa accepte un mic turbo sau compresor. Marian Valcu a cumparat masina de la mine simtind potentialul ei si a facut furori inca de a inceputul campionatului cu ea asprirata. Depasind nivelul de debutant i s-a permis montarea de copresor si ridicarea cu o grupa, anume H5 denumita si groapa cu lei, finnd cea care domina clasamentul general. Aici sunt cele mai rapide masini de grupa H, cum ar fi Fordul lui baldescu , Evo lui Ono41, RS4 lui Henz, Escortul lui Hora... In acest moment acest Peugeot 206 are PUTERE SUFICIENTA, CUPLU SUFICIENT. Am sa va pun doua poze cu ea in primul stadiu si acum. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
3 Attachment(s)
In carul etapelor de coasta organizate de ACR la craiova pe cunoscutul traseu de la Bucuvat unul din automobilele setate de noi a reusit un record .
Timpul obtinut inafara concursului dar arbitrat oficial de Radu Ghinea la bordul unui EVO9 de strada setat de RACINGCODE a reusit sa surclaseze pe oricare alti participanti. Pepy a acut un timp de 1.09, Ono41 1.08 iar Radu 1.07 arbitrat oficial si in ultimul tur desi nu a avut un timp oficial acesta a fost de 1.05. Recordul inregistrat este de 1.07. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
salutare,pt un astra gsi (motor C20XE,cu motronic 2.8 ) axe schimbate,admisie si evacuare marite,as vrea un soft...daca se poate face si la ce banuti? merci
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
pe o toyota avensis din 2005 motor 1.6 16v 110cp se poate face ceva pentru ceva cp in plus
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
pe o toyota avensis din 2005 motor 1.6 16v 110cp se poate face ceva pentru ceva cp in plus
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
Trebuie sa vi sa vorbim, avem mai multe variante. Daca vrei iti pregatim electronica si pt turbo sau compresor.;) |
RACINGCODE cateva poze ...
33 Attachment(s)
Racing Code
Poze triate si cenzurate fara acordul RacingCode. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
salut pt un bora v6 2.8 4motion
un chip -ce putere imi da si cat costa? mersi astept raspuns |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Ce e mai important pretul sau calitatea?
225cp si cca 300Nm daca nu ai alte modificari si masina e in stare buna. 500e dar iti mai reduc ceva. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
poti sa-mi lasi nr tau de tel pe privat sau aici mersi de raspuns |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
0723691731
Am intrebat ce apreziezi mai mult pentru ca multi cauta varianta mai ieftina, dar trebuie mare atentie ca poate fi diferenta de calitate. Nu spun ca daca e scump e mai bun, nici vorba de asta sunt multi care vand prea scump si prea prost, unii vand ieftin si destul de bun, noi incercam sa facem ceva de excelenta, dar implica mai multe cunostinte , mai multa munca si automat costul e mai sus. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
pentru un renault clio 1.5 82 cp cat costa un soft si la ce performante ajunge motorul(precizez ca e foarte importanta fiabilitatea)
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Absolut, fiabilitatea e pe primul loc, nu poti sa te bucuri de o masina care nu merge.
110cp si 230Nm 550euro dar discutam |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
As dori pe PM un pret al unui pachet complet ptr cresterea preformantelor unui BMW 335i si continutul acestuia .
Multumesc anticipat. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Dar ce ar fi ca voi , cei care faceti tuning ( Sebastian sau Skn ) sa le explicati oamenilor ca stiti mai bine ca mine faptul ca nu cresterea CP le va face masina sa traga mai tare ci altceva numit cuplu ( nm ) ? Nu va luati de mine dar unde se discuta de chiptuning , resoftare , remapare si ce variante mai sunt toti cer cresterea numarului de cp pe care-i vor simti doar la turatie maxima ( sau motorul ii dezvolta acolo ) .
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
da, puterea marita(cp) se simte pe sfarsitul turatiei(zona rosie), nm sunt cam* cei mai importanti!
sebastian eu cred ca ar trebuii sa faci un tabel cu marca/model/putere/motorizare in care sa scrii puterea initaila si puterea/nm dupa rampare! garantie se ofera!?cred ca da, Dar pt motoarele de peste 100.000 km!? |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
dupa parerea mea.... doar informativ sa faca lista cum ai zis u cu puterea dupa remapare.... dar eu cred ca 2 motoare de ex 1.9tdi nu vor da exact aceeasi putere ...
daca softul este optimizat in timp real....si nu trimis prin poshta ..pot da valori diferite pe aceleasi motoare(custom) plus ca poti sa ceri tunerului putin mai mult peste "stage1" sa zic asha. deci e cam relativa lista aia...e cu + si -:) |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
daca este sa o luam cum ai spus tu..nici un motor de putere/cilindree egala nu seamana(dar nu rasare) unul cu celalalt!
aceasta "formula" se datoreaza exclusiv(parerea mea) rodajului facut de la 0-15.000(dupa 15.000 motorul este cel mai bun de exploatat pe toate plajele de turatii>din nou este parerea mea) km! in rodaj regula f importanta este ca motorul sa nu fie exploatat peste cuplul maxim si asta in deosebi in ultima treapta de viteza(de ex 4/5 sau 5/6)! ultima viteza trebuie folosita cel mai mult pe toata plaja de turatii, Dar sa nu depaseasca cuplul maxim(vreo ~2000 km)! alta chestie f importanta este alegerea unui ulei(de preferat cel indicat de producator) potrivit pt mot tau! iar pt romania(exclusiv) mot au de suferit de pe urma carburantului execrabil de care avem parte. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
mailul sebastian@racingcode.ro Cu un astfel de pachet ai sa fi surprins de ceea ce ai sub capota.:lol: |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
Conteaza si caii si cuplul, cert este ca tot despre putere vorbim dar masurata pentru regimuri diferite si in mod diferit. Popular, batrini curselor denumeau cuplul puterea mica si puterea din ture puterea mare. O masina de curse cu exceptia celor restrictionate nu prea ating turatia de cuplu ele stand doar in zona de putere mare in turatie. De ex daca turezi la 7000rpm, cand schimbi in superior o sa ajungi pe la 5000-5500 sau 6500 la o masna cu rapoarte f scurte asa canu se pune problema sa vezi cuplul care de obicei e mult mai jos 2500-4500rpm. Nu stau sa va fac eoriesi nici istorie verificati carteile de motoare, cum se masoara cuplul, cum puterea si legatura fireasca dintre ele. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
In al doilea rand trebuie sa repet faptul ca noi discutam de custom tuning unde speculam, in sensul bun al cuvantului valentele mecanice ale automobilului respectiv. Vreau sa fac o diferentiere a tipurilor de modificari custom. Este custom sa modifici putin mai mult in functie de client prin posta, dar adevaratul custom il faci pe masina, realizand un lant natural de modificari nu unul fortat de abitie fara sa vezi. Toata luma stie sa joace POKER , insa pe NV e cam CACIALMA. Daca exista un tuner in lumea asta care ma contrazice cu argumente reale eu ma las de meserie. Sunt de cuvant si o voi face! Daca nu impostorilor sa le dati cate un sut in chohones. Sa nu uitam ca BANUL e marea tinta in luma asta si unii pentru el fac, pe dracu, pe masa si pe tasu'. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Acum nu are cine sa va raspunda, pentru ca sebastian e banat dar il gasiti pe alt site.
Cine e interesat ii dau pe privat. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Fiecare masina are pese diferite de altel masini, iar piesele de pe ea care sunt de acelasi tip totusi difera.
Doar RacingCode face un soft care tine cont de astea este un custom veritabil avand o supraoptimizare. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
din cate stiu eu ....mai sunt si alti tuneri care se lauda cu asta.... cum ar fi MT. tot custom cika ar lucra.....
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Custom poate ca da si fac multi asta insa nu fac optimizarile in acest mod.
Custom insemna dupa client, adica daca ii da mai multa sau mai putina putere tot custom se cheama. Sa seteze comanda la fiecare injector, bobina si altele, sa contoleze intrarea si iesirea de presiune fin fara sincope si socuri. Masina mea spui ca e pe benzina nu maitrage ca un td, accelerezi si pana la 4500 isi tot creste randamentul, fara socuri. Eu am un x5 3.0d care acum il depaseste pe cel cu motr3.0sd biturbodiesel cu consum bun si fara gram de fum. In plus am avut probleme de service la accesorile de bord si nimeni nu a comentat de soft, vreo eroare ceva. Motorul merge mult mai rotund iar cu rotile de iarna daca plec brusc de pe loc scapa in gol, fiind 4x4 permanent si automata. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
aham....nu contest ce spuneti , am vazut destul de multe masini preparate de sebi care merg foarte tare la legale..la fel cum am vazut si de la MT...dealtfel e un proces prea complex pe care iti ia destul de mult timp sa-l intelegi....asa ca nu o sa ma bag prea mult in detali tehnice:) cu toate ca as vrea daca as sti:).
|
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Cea ce facem noi este custom tuning, ce fac altii e problema lor.
Totusi sa nu confundam custom tuningul cu setarea dupa client, important este sa fie dupa masina , dupa particularitatile ei apoi dupa client. |
Re: CHIPTUNING by RACINGCODE
Quote:
Pachetul recomandat de noi include : - filtru de aer sport in carcasa originala, K&N - sistem de evacuare complet cu sau fara catalizatoare, Supersprint - soft RacingCode Tot ce se va monta este conform standardelor RacingCode. La o astfel de masina calitatea este pe prim plan. Tot ce folosim trebuie sa fie in topul celor de calitate, altii lucreaza si cu piese mai ieftine-clitativ mai jos, amintind de rezultate asemanatoare. Noi avem un mod f sanatos de abordare. Ar fi fost interesnt sa stiu exact despre care 335i vorbesti in 2,4 sau 5 usi ? Pentru ce cutie de viteze vrei un astfel de kit. Sub 345-350cp nu facem acest model decat daca se doreste ecotuning, iar pentru 350 ajunge doar un soft. |
Re: Chiptuning by RacingCode
335i Manual , Coupe , Varianta pana in Martie 2008 .
Am luat in calcul si alte "oferte" si as dori sa vad care este mai sigura si cu un raport Pret/Rezultate mai bun. |
Re: Chiptuning by RacingCode
OK am inteles.
Cred ca putem sa iti oferim o varinata in primul rand sigura si performanta. Vorbim despre un model mai deosebit, odata ca este BMW si alta pentru ca este 335i. Aceasta masina merita ce este mai bun si nu-ti permite ca propietar nici un rabat in ce insemna calitatea. Am sa te rog sa-ti alegi evacuarea pecare odoresti de la Supersprint http://www.supersprint.com/ISP000bmwE921.asp imi dai codurile la ce te intereseaza apoi eu iti spun cu alea si cu soft cat te costa si cam pe unde o sa fi ca putere la o modificare normala. Vorbim de custom! |
Re: Chiptuning by RacingCode
o cipare pt vectra c 2003 2000dti 16v 101 cp
cat ar ajunge si un de se poate face? Rog PM! |
Re: Chiptuning by RacingCode
Am un Golf 4 1,8T si m-ar interesa un cip pentru el. Totodata nu`mi indica bine consumul si cred ca ar trebui resetat softul. Cum as putea rezolva aceste probleme, unde si care ar fi pretul?
|
Re: Chiptuning by RacingCode
am sa raspund imediat ce voi fi bine si ajung in tara, cateva zile ...
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Quote:
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Quote:
De facut il facem oricum dar sa iti dau valorile pentru modificarea standard. |
Re: Chiptuning by RacingCode
Quote:
1999, 110KN (150hp) (e posibil sa mai aiba cateva modificari facute), tractiune fata, cutie manuala 5 trepte. |
Re: Chiptuning by RacingCode
Quote:
Asta e varianta cea mai recomandata, oricum optimizarile se fac exact pe masina tinand cont de tot. It mai recomand asta 762411 de la Supersprint care e 352 + tva + transport . Cu un filtru de aer KN in cutie ai sa fi surprins de masina si nu o sa vrei mai mult, este cea mai rentabila si sigura modificare. |
All times are GMT +2. The time now is 10:46. |
- Copyright 2024 4Tuning