Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Alte discutii VW (https://forum.4tuning.ro/323-discutii-vw.html)
-   -   CAUT BOBINA DE INDUCTIE PT. GOLF3 (https://forum.4tuning.ro/323-discutii-vw/94404-caut-bobina-inductie-pt-golf3.html)

oancea 16-10-08 23:27

CAUT BOBINA DE INDUCTIE PT. GOLF3
 
CAUT BOBINA DE INDUCTIE GOLF3 1,6 74KW

renatonas 17-10-08 13:29

Re: CAUT BOBINA DE INDUCTIE PT. GOLF3
 
Am eu .Este noua .180ron

Sorin Golf 3 cabrio 14-12-08 13:40

Re: CAUT BOBINA DE INDUCTIE PT. GOLF3
 
170 RON originala vw

tel 0722 321 302


All times are GMT +2. The time now is 02:14.

- Copyright 2026 4Tuning