Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea BMW Seria 3 (https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3.html)
-   -   E30 - 325 24v 69 PLM (https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/93419-e30-325-24v-69-plm.html)

CobraArt 06-10-08 22:38

E30 - 325 24v 69 PLM
 
1 Attachment(s)
De curand mi-am luat un Urs trancanit si catranit de multa lumea,fara a baga nici un ban in el.Eu l-am luat la o combinatie buna ca altfel nu il luam.Masina are acum motor de 2.3 4x4,dar se pare ca nu are pachetu IX,bateria este in portbagaj...La o sapt dupa ce l-am luat i-am cumparat motor 2.5 12v,il fac tractiune spate,i-am schimbat distributia,i-am luat faruri clare,angel eyes,sticle clare semnal si proiector,stopuri smoke pe spate.Nici prin interior nu arata prea bine.Nu avea torpedou,coaja aia de sub bord,fara casetofon,fara boxe,bancheta rupta din spate...toate astea s-au remediat la interior.Masina arata destul de bine la vopsea,ea se pare ca a fost portocalie,acu este vopsita alba,dar mai sunt unele locuri pe unde se vede portocaliu care se pot retusa fara probleme.Nu mai zic ca masina cica avea suspensii sport,arucurile erau taiate cu autogenul si statea toata masina pe tampoane,i-am comandat niste arcuri H&R 60/60.Nu intleg cum dracu pot trancanii astia masini asa fara sa bage bani in ele.
O sa pun poze cu el pe tot parcursul "restaurarii".

TIME2JET 06-10-08 22:47

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
Bafta cu proiectul,vei avea nevoie(pe langa bani si munca):D:!:


P.S Tari cuvintele astea "trancanit si catranit":lol:

paul_cj,,,v12 06-10-08 23:07

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
i pe cj masinma profeore?
i xxx?la nr e?8)

CobraArt 06-10-08 23:13

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
A ta e masina?caut propietarul,daca ma poti ajuta....

jakal 06-10-08 23:14

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
la cat de ambitios te cunosc sigur o sa ajunga pe linia de plutire.......

bafta........

CobraArt 06-10-08 23:17

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
Daaa,si eu sper ca o sa iasa ceva frumos.Mi-a mancat zilele si nervii.Pfff,maine sper sa imi vina ambreaju sa pot urca motoru sus. :D

jakal 06-10-08 23:21

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
ti-am zis ca iti iei urs.....o sa ai parte de nervi ,bani investiti ,dar si satisfactiile sint pe masura.........

ar_66_rau 07-10-08 11:24

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
multa pasiune si multa ambitie ai......sper sa-ti reuseasca...bafta...si spor la munca

xGeorge 07-10-08 11:55

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
si eu am tot ix..si am inteles ca nu este bine sa il faci tractiune spate...

Cataaa_ 07-10-08 14:54

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
bafta la reconditionat si nervi de otel , pentru ca o sa ai nevoie ...

colegutu_2005 07-10-08 16:03

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
eu am urs e caroserie de IX
si merge f f f bine si tractiune spate fara nicio problema...e modificat de mine ..si nu implica modificari majore delok delok

CobraArt 07-10-08 23:00

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
Nu are nici o treaba ca il faci din 4x4 doar spate,doar sa lasi capetele de planetarele in roata atat.De modificat mult nu este...baia am pus o tot pe a ei,doar i-am cumparat alt jug pt cutie si cardan normal de 2.5.Treaba mai complicata este cu prinderile ca astea nu vin pe acelasi prinderi...Azi i-am pus ambreaju nou,maine sper sa pot urca motoru sus sa ii dau o cheie.
N-am apucat sa vad ce raport grupul spate,daca nu bag un blocant....

CobraArt 08-10-08 01:50

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
Am uitat sa intreb...cine are de vinzare niste covorase pt urs?

NONE 08-10-08 01:57

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
Alte noutati nu ai in legatura cu ursu' ?
chiar imi face placere sa väd un urs modificat...si mai ales la volan sa fie cineva care a depus munca sa il faca asa...

CobraArt 08-10-08 02:12

Re: E30-Povestea unui Urs.
 
6 Attachment(s)
Pai,noutati tot sunt.Sa o iau cam de la inceput...De cand am luat masina,prima pornire a fost in 5 bujii,m-am dus frumos i-am luat 6 bujii de Oltcit de la benzinarie si am pornit la drum cu ea sper Ploiesti.Normal ca pe drum imi vibra cardanu ca la balamuc,imi scapa gaze pe la imbinarea de la saxofon si restul de galerie,aproape ca nu puteai sa stai in masina la cum mirosea de gaze,dar m-am obisnuit repede.Ajuns in Ploiesti primul lucru care il fac sa o duc la baieti sa o urcam pe elevator.Boon,masina era foarte rigida,statea pe drum exeptional.Cand urcam masina pe elevator am avut marea surpriza sa vedem ca defapt are niste arcuri taiate cu autogenu si facute cam de 10 cm :|In rest masina s-a prezentat chiar bine pe dedesupt,fara rugine sau mai stiu eu ce alte cacaturi. In seara aia toti mi-au zis ca am facut cea mai proasta alegere a mea in legatura cu masina,dar eu ma consolidam pe partea ca am dat-o la o combinatie foarte buna.Am mai mers eu cam 3 zile cu ea asa cum era...cu motorul care ii batea linia,cu scaparile de gaze ca nu avea garnituri,cu pompa de servo guitzand in ultimu hal,cu consum de 30 la suta etc.Mi-am cautat un motor,l-am gasit...m-am dus la Buc. sa il aud si a doua zi am fost sa il iau sa il duc acasa.Tot din Bucuresti i-am cumprat cardanu deu urs normal,jugu de la cutie,torpedou si alte marurtisuri de la interior.Dupa care eu cu un prieten ca nu am mai dat jos nicodata un motor am zis hai sa il dam pe asta jos noi doi sa ne bagam si noi pe aici sa mai invatam...cu toate ca e mai complicat un 4x4 de dat jos ne-am bagat si intr-un final l-am dat jos.Dupa asta a urmat o vizita scurta la magazinu de piese de la care am comandat ulei de motor,ulei de cutie,distributia toata,garniturile de la evacuare,ambreajul si alte chestii.Ambreaju care mi-a venit abia astazi pe la 3 si nu am mai apucat sa pun motorul.Maine sper sa pot monta motorul,sa ii fac prinderile de la jug si intermediar ori prin sudura,ori gauri mari cu saiba pe sub mocheta,sa ma duc sa imi iau pompa de servo de la reparat,sa pot da comanda de toata mecanica fata.Poze am facut multe,dar le am pe camera si este in masina.O sa le pun maine sa vedeti in ce stare este acum.


All times are GMT +2. The time now is 15:35.

- Copyright 2024 4Tuning