![]() |
Mercedes C63 AMG by Brabus
7 Attachment(s)
Inginerii de la Brabus si-au murdarit inca o data mainile cu Mercedes C63 AMG si au scos kitul de performanta B63 S. Acesta adauga 73 cai putere motorului V8 de 6.3 litri care dezvolta acum o putere maxima de 530 cai putere, cuplul crescand si el cu 50 Nm pana la 650 Nm.
Inlocuirea catalizatorului, a filtrelor de aer si remaparea unitatii de control ii permit modelului sa accelereze acum de la 0 la 100 km/h in doar 4.1 secunde (de la 4.5 secunde), de la 0 la 200 km/h in 13.1 secunde (de la 14.5 secunde) si sa atinga o viteza maxima de 315 km/h. Pentru a echilibra cresterea de putere, Brabus mai ofera si o gama de accesorii care nu doar ajuta modelul sa arate bine, ci si sa functioneze bine. Acesta beneficiaza de suspensie ajustabila, sistem performant de franare si jante pe 19 inci incaltate cu pneuri speciale. |
Re: Mercedes C63 AMG by Brabus
pur si simplu magic:D
|
pfuuu..nu ajunge ca e AMG :P acum e si brabus:-P
|
ma gandesc daca as mai avea permis daca as conduce masina asta, dupa 1 sapt :D. Ar putea cineva sa mearga cu 60 in oras??? si 130 pe autostrada soarelui???:)))))))) (cauciucuri speciale) pariu ca nu simpte nimik la 300km/h :D
|
pfff...d-asta imi iau! :lol: e criminal!!
|
splendid :X:X:X o frumusete :X
|
cand vad masini dinastea...ma gandesc tot mai serios sa imi vand casa:p
|
Vb`a ta ... imi vand casa si ma mut in masina - dar macar am mercedes brabus (oricum mi`as lua s65 amg guard daca tot imi vand casa )
|
Poti reprosa ceva unei asa opere de arta?
|
Ce naspa arata fara emblema, zici ca-i neterminat. Sincer nu ma dau in vant dupa el.
|
E mai Frumos AMG sau Standard, Performantele sunt de invidiat ,Bestie totala
|
Nu cred ca exista ceva ce poti sa-i reprosezi masinii!
|
Quote:
Sa o lase asa fara emblema ca mie imi place. |
superb:X
|
superb...fara cuvinte:D
|
| All times are GMT +2. The time now is 00:38. |
- Copyright 2026 4Tuning