E46 - CV88LIV
5 Attachment(s)
Salutare tuturor...revin si eu pe forum cu noua achizitie (o am de vreo 5 luni)BMW 318i, din 1999! astept si eu niste pareri de tuning...si cine se pricepe la motoare o sa am niste intrebari,dar asta pe parcurs!
pozele din pacate sunt de cand am cumparato...o sa fac si ceva poze mai noi cand o sa iasa masina din servis ca o am de vreo 3 saptamani bagata |
Re: e46 CV88LIV
e frumoasa :) de ce nu ii pui stopuri de facelift ? si niste jante, si o suspensie, si un eleron ? :P. eventual nasul negru, folie si in fata... oricum, bafta cu ea :). Daca nu te superi, poate postezi si tu pretul de achizitie si locul ( e de afara si ai inmatriculat`o, sau de la noi ? ). Bafta
|
Re: e46 CV88LIV
stopuri m-am gandit sa ii iau cu leduri...dar am investit cam mult in ea de cand o am(trece de 2000 de euro) jante am luat de M6 replica,eleron are schnitzer si oglinzi,la nas vreau sa ma lamuriti daca sa il fac negru sau nu(mai am o pereche cromate dar nu prea merg cu masina neagra),folie are fata spate omologata:D...interior momo!
|
Re: e46 CV88LIV
3 Attachment(s)
din pacate dupa un timp motorul a inceput sa scoata un zgomot urat,batea destul de tare de la 3000 de ture in sus....m-am dus la mai multi mecanici si mi-au zis ca ar putea fii un piston,bine inteles am dat jos motoru sa gasim problema si din fericire problema a fost un cuzinet care se invartea cu totu(asa am aflat ca am si discu de ambreaj nou),am schimbat toate garniturile,cuzinetii biela si palier,segmentii,semeringuri de la supape,semering de la arborele cotit,rulmentul de presiune si urmeaza uleiul,filtru de ulei si alta incarcatura de freon....totu ma ajuns cam 35 de mil cu tot cu manopera! Mecanicu care sa bagat in motor mi-a recomandat sa pastrez masina ca mi-a facut bine motorul.....dar acuma va intreb pe voi(care va pricepeti),sa o dau mai departe daca a fost nevoie sa ii desfac motoru?
|
Re: E46 - CV88LIV
frate , acuma depinde de tine daca il crezi sau nu :) daca e de incredere , si bineinteles daca te mai satisface 1,8`u....
|
Re: E46 - CV88LIV
Quote:
|
Re: E46 - CV88LIV
daca ai bani de diferenta pentru un e46 an mai bun si motor mai maricel vindeo...ca mult nu o sa te mai satisfaca motorul asta de 1,8...
sau tine o si fao pt tine. cati km are? |
Re: E46 - CV88LIV
Quote:
|
Re: E46 - CV88LIV
Quote:
|
Re: E46 - CV88LIV
nui urat mosu :))))) :-) pacat ca ai avut probleme cu motoru si eu am avut si stiu ce inseamna chinu d epe lume,multzi zic ca odata desfacut motoru de bmw nu va mai fi la fel niciodata tot timpu va avea probleme da nu cred k e numa la bmw,bafta cu el
|
Re: E46 - CV88LIV
Quote:
Quote:
P.S. chiar dragutz mosu :oops: |
Re: E46 - CV88LIV
ce imitatie de badlook ai.... :???: mai bine fara
si e mai tuning daca inlocuiesti grila din spoiler cu sita?? da folia aia jos de pe farurii si scapa de sita aia... un sfat.. in rest, bafta! LE: si de robinetu ala de la evacuare.. |
Re: E46 - CV88LIV
Quote:
|
Re: E46 - CV88LIV
pai sunt mici detalii care conteaza mult.. + ii da aspect de eftin + te-ai cam dat de gol pt. ca in a 3a poza se vede folia pe scaun...
iti lipseste aparatoarea din interior / plastic pe partea stanga?! hai ca oglinziile sunt ok, se ridica in sus (pleonasm stiu) gen seria 7 ? P.S. ... da aceasi zi.. dar pe cand ai facut tu ochisori, eu deja mergeam si ziceam mama & stuff ... :D |
Re: E46 - CV88LIV
frumos BMW-u
are dreptate Caius :) scapa de robinetu de la evacuare, pune-i o toba mai klumea, sau mai bine fara, sa nu se vada deloc. coboar-o cativa cm mai jos, o prelungire din capota, si daca te mai tine buzunaru, niste faruri clare cu lupa pe negru ;) in rest nu cred ca iti mai trebuie ceva :) |
All times are GMT +2. The time now is 16:45. |
- Copyright 2024 4Tuning