Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Craiova (https://forum.4tuning.ro/38-craiova.html)
-   -   DB DRAG 2005 (https://forum.4tuning.ro/38-craiova/8939-db-drag-2005-a.html)

Danny-future STN 17-10-05 19:28

DB DRAG 2005

Cine merge la DB DRAG :?: :?: :?:

Danny-future STN 20-10-05 00:42

Se pare ca nu mai e nici makr un pasionat pe forumul asta.......Dak era topic de scandal sareau toti, cand e de plecat nu pleaca nimeni, ma rog, poate nu mai au bani dupa SIAB , ca deh, cheltuiala mare :lol:

dj16xxs 20-10-05 19:33

adika???fii mai explicit!!! :ihearu:

NSL_Steffy 20-10-05 19:50

prietenii stiu de ce!!!

GAB35DJ 20-10-05 19:52

ma pushtiulica da'tu cine e?

NSL_Steffy 20-10-05 20:04

E mio fratello!!!!!

Danny-future STN 20-10-05 21:08

Re:

Quote:

Originally Posted by \"dj16xxs\"
adika???fii mai explicit!!! :ihearu:

Adik sunt multi amatori de scandaluri pe aici, iar cand se isca un scandal nici nu mai dorm ..... cand e vb de evenimente auto, se cam \"ascund\"

Gab35DJ : ma pushtiulica da'tu cine e?

Un pushtiulica cu care pierdeai u timpul in cls a12a prin curtea scolii, care ti-a avut grija si de masina cand ai lovit-o la scoala 36.....dar ma rog, a uita e omenesc :wink: ...... Si cum zicea si Steffy sunt si frate-so........pana la urma un simplu pushti pasionat de masini si cam tot ce tzine de acestea :)

GAB35DJ 21-10-05 18:56

ok...nu stiam...fi mai temperat... :D :D :D

Bubu_021 21-10-05 20:15

pustiulica nu te mai lua mah de lume ca data viitoare cand mai face accident la scoala 36 nu te mai lasa sa il ajuti cu masina :) :) :) :) :)

NSL_Steffy 22-10-05 10:11

deja sunteti off topic!

Toto - BOD 22-10-05 17:07

Adevarul e ca nu prea mai sunt bani! dar chestia e ca e o cursa maine in craiova! Se pregatesc masinile! :lol:

later edit: exact in momentul asta un prieten de-al meu (din insane) a intrat in semi-finala la... la Street B! :lol:

Danny-future STN 22-10-05 17:31

Re:

Quote:

Originally Posted by \"Toto - BOD\"