Mercedes S-Klasse W126
6 Attachment(s)
Mercedes Benz S-Klasse
Caroserie: W126 Model II Model: 300 SE An: 03/1987 Motor: 103.981 / 132kW / 180PS / 2932cmc Cutie: automata 4 viteze (722319) KM: 218.000 Dotari: - Jenti Lorinser pe 16 cu cauciucuri noi pe 225 - Aer conditionat cu 2 zone fata + 1 zona spate (Behr) - Tempomat (pilot automat) - Parasolare iluminate - Geamuri electrice - Scaune cu reglaj electric fara memorie - Tetiere fata cu reglaj electric - Volan reglabil electric - Inchidere centralizata - Alarma originala cu senzori de interior si soc - Indicator digital temperatura exterioara - Trapa cu 2 pozitii de deschidere cu actionare electrica - 2 Claxoane (oras/afara) - Oglinzi incalzite / reglaj electric partea dreapta - Radiocasetofon Mercedes Becker Special (original + cartela cod) - Antena automata telescopica Hirschmann - Stergatoare + spalatoare faruri - Lumini curtoazie - 4 usi - Lampa de citit spate (2+1) - Catalizator + sonda lambda - Sistem Euro 2 omologat Masina a fost recent adusa in tara. - Schimb ulei motor - Castrol GTX 15W40 + Filtru Mann - Schimb ulei cutie - Castrol ATF TQ DIII + Filtru Febi Necesita: - Schimb filtru aer + filtru benzina - Bujii Pret: 3500 Euro negociabil Numere valabila pana la 16.09.2008. Masina se poate vedea in Timisoara Acest anunt nu mai este valabil ! |
Re: S-Klasse W126
ce an este?
|
Re: S-Klasse W126
Prima inmatriculare: Martie 1987
|
Re: S-Klasse W126
masina nu este euro 2 de fabrica si pe cei de la rar nu-i intereseaza omologarea ulterioara prin adaugarea unui G-kat facuta de nemti...stiu ce zic pt k am trecut prin asta cu cei de la rar...masina va fi trecuta 99% ca non-euro
|
Re: S-Klasse W126
exact la asta ma gandesc si eu...
|
Re: S-Klasse W126
din pacate de coborat norma se poate, pt ca scarbosii de la RAR oricum supun fiecare masina la test de noxe..si dk nu corespunde normei, o declaseaza, dar de urcat in clasa de poluare nu am auzit pana acum pe nimeni sa aiba acest succes, indiferent de ce scrie in BRIF-ul masinii sau de rezultatul noxelor, considerand datele ce le detin ei despre tipul respectiv de motor:evil: ...treaba tipic romaneasca, spre rau putem merge, dar spre bine never :???:
|
Re: S-Klasse W126
Nu zic ca e usor, dar se poate rezolva. Am primit chiar si un raspuns oficial de la RAR Bucuresti pe tema asta cu documentatia care trebuie pregatita in vederea omologarii Euro 2 a masinii, documentatie pe care eu o am.
Masina a iesit din fabrica cu catalizator pe trei cai si sonda lambda, adica Euro 1. In 2005 s-a montat un regulator de pornire la rece (HJS): http://www.hjs.com/main02_1f.php, care a incadrat masina la Euro2. Aceasta modificare s-a facut si in cartea de identitate (Brief). |
Re: S-Klasse W126
poate se rezolva, m-ash bucura ca de la BAZA(RAR) sa mai pice si vre-o informatie buna.
|
Re: S-Klasse W126
Problema e ca nu am timp sa ma ocup. Asta cere alergatura, telefoane, traduceri, legalizari, certificate, etc. Dosarul il am pregatit. Urmeaza depunerea lui la RAR. Daca ajung in faza in care scot CIV-ul cu omologare Euro2, pretul masinii NU va mai fi 3500 de euro, pentru ca o voi inmatricula. Inmatriculata are o cu totul alta valoare.
|
Re: S-Klasse W126
rarul iti ia dupa codul de motor si nu le pasa de ce so pus ultelior pe masina, f multi au luat teapa cu treaba aia
|
Re: S-Klasse W126
One year later:
https://forum.4tuning.ro/128-masina-m...se-1987-a.html N-as mai da masina ... nici cu forta :lol: PS: Rog un moderator sa inchida topicul ! |
All times are GMT +2. The time now is 00:08. |
- Copyright 2024 4Tuning