![]() |
tuning polo 9n 1.4 TDI
Salutare sunt nou pe forum si ma gandeam daca puteti sa imi oferiti niste sfaturi la capitolul tuning de motor . Am un polo 9n 1.4 tdi 75cp si as vrea sa mai bag niste caluti in el , spuneti-mi si mie cam ce ar trebui sa cumpar dar fara sa cheltuiesc mii de euro deoarece am un buget limitat de 1500 de euro .
|
Re: tuning polo 9n 1.4 TDI
pai cu doar 7 milioane il poti duce la 100 cp ... Cauata pe google TCM tuning in Romania. Sau cauta pe vwforum.ro ;)
|
iar eu pe un polo 1.9 tdi 101 cp la cat pot sa-l duc? cu conditia sa nu-mi rup motoru? pt myself24483.
|
de obicei la motoarele turbo cresterea e de 30 de cai in limitele bunului simt,am raspuns fiindca am aceeasi motorizare pe golf mk4
|
acum eu va intreb : Creste consumul? scade consumul? scade durata de viata a motorului? e mai solicitatata cutia de viteze? ambreiajul? vreau sa stiu avantaje si dezavantaje.
|
scade consumul si daca mergi ca lumea nu o sa schimbi absolut nimic,mai multe pe vwforum.ro..
|
daca va intereseaza o fustitza pt polo 9n prelungire la bara pe fatza ...este de la ABT
|
pune o poza :-)
|
Quote:
|
la fustita aia....
|
1 Attachment(s)
Quote:
|
vand sau schimb jante polo fun(cross)9n 7,5jX17" bbs original, incaltate cu 215/40/17 dunlop sport cu jante pe 16" 205/45/16 de preferat polo gti 9n. ms
|
| All times are GMT +2. The time now is 23:01. |
- Copyright 2026 4Tuning