IL-02-FHB
5 Attachment(s)
As dori sa va prezint si eu masinuta mea.o batranica din '84 care inca mai este in putere.
Modificari aduse pana acum :- motor 1.3 comprimat (alezat 2 mm din chiulasa) - arcuri taiate (pe fata 2 spire) (pe spate momentan sunt stock) - 2 bare torsiune fata si inca 2 pe spate - servo frana si pompa de frana dublu circuit( inainte avea doar pompa simplu circuit fara servo) - evacuare fara detenta (saptamana viitoare se va monta si o finala sport) Pe viitor poate voi trece la 4 prezoane, o cutie in 5 trepte ,poate si un alt motor,toate la timpul lor. Voi atasa cateva poze cu masinuta mea.Astept parerile voastre chiar daca or sa fie si bune si rele |
Re: Il-02-fhb
frumos proiect depinde ce vrei sa faci din masina asa nu ar da bine deloc fara bara pe spate incearca sa pui fusta cu stopuri mici si la faruri cred ca ar trebui intoarse angel ayes si facute niste pleoape pe ochelari si la motor incearca sa pui axa cu came si carb dublu cred ca se simte foarte mult diferentza pana atunci iti doresc bafta;)
|
Re: Il-02-fhb
bine ai venit. si care dintre bara de torsiune a fost a mea? :lol:
|
Re: Il-02-fhb
mi se pare ca cea de sus a fost a ta.Gyde am montat la loc bara ca nici mie nu imi prea placea. angel eyes-ul vreau sa il intorc.cand le-am montat prima data nu m-am gandit sa vad cum arata.si asa acum vreau sa schimb farurile cu totul (tot la 4 faruri raman dar sa le iau noi cu tot cu suport ca nu se mai prind bine de caroserie si nu sunt prinse etans ).am cautat cateva luni bune axa cu came care sa se potriveasca pe chiulasa de dacie dar nu am gasit,carburator 2 camere gasesc imediat dar vreau sa pun si alta axa cu came daca tot il schimb.daca stie cineva unde gasesc o axa cu came modificata pt chiulasa de dacie sa ;imi spuna si mie.
|
Re: Il-02-fhb
salut si bun venit pe forum!!
spunemi si mie ce fel e sa mergi 2 bare torsiune fata si inca 2 pe spate?? e mai rigida cum se comporta la curbe la amortizoare ai facut ceva?? |
Re: Il-02-fhb
e mai stabila.a disparut de tot efectul de barca pe valuri.sta mai bine pe sosea la viteze mari (peste 130) amortizoarele sunt noi bilstein (pe gaz)
|
Re: Il-02-fhb
salut am observat ca ai numar de ialomita
de unde esti mai exact? |
Re: Il-02-fhb
din cocora (langa cazanesti) am fost 4 ani si prin slobozia :)
|
Re: Il-02-fhb
te asteptam in slobozia sa vedem si noi ce poate masina ta...
eventual poate ma ajuti si pe mn cu angel`urile la a mea :)) |
Re: Il-02-fhb
sa termin cu sesiunea asta ca ma omoara si vin :D.te ajut cu cea mai mare placere sa iti pui angel eyes ;),va fii chiar o placere
|
Re: Il-02-fhb
4 Attachment(s)
noile achiziti
|
Re: Il-02-fhb
Quote:
|
Re: Il-02-fhb
sambata vreau sa vin in slobozia.asta daca rezolv problema cu franele.poate ne intalnim:-P:lol:
|
Re: Il-02-fhb
Cum e mai bine bara de torsiune de diesel sau doua bari cum ai pus tu?
|
Re: Il-02-fhb
bara de torsiune de diesel ca arata mai bine si nu trebuie sa schimbi cauciucul dintre cele doua bare .amandoua metode au aceeasi eficienta.plus ca atunci cand te duci la rar daca ai doua bare trebuie sa dai una jos ca sa nu bata la ochi.
|
All times are GMT +2. The time now is 22:39. |
- Copyright 2024 4Tuning