Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Arad (https://forum.4tuning.ro/85-arad.html)
-   -   Midnight Race & Show ...11.05.2008 (https://forum.4tuning.ro/85-arad/72207-midnight-race-and-show-11-05-2008-a.html)

IonutzMFF 25-03-08 12:47

Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
Pe data de 11 mai , pe aeroportul Baia Mare , Clubul Midnight Racers in parteneriat cu TSD (Tineri Sociali Democrati) organizeaza un show spectaculos .Curse de accelerare , drift show sustinut de drifteri profesionistii din Ungaria , show sustinut de binecunoscutul 69-HAI , expo car show , muzica intretinute de unul dintre cei mai bine cotati DJ din regiune , si multe altele.
Mai multe detalii in curand ...

IonutzMFF 25-03-08 21:15

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
Detalii despre competitia auto

* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:

A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP

Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.

Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.

tristan 25-03-08 21:27

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
cum adica 400m si 1000m? vor fi 2 curse?

BULLETTT 25-03-08 21:58

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
naspa faza cu chiulasa pentru unii...nu dam numa:))))

IonutzMFF 27-03-08 08:14

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
Stai linistit ca nu se va calcula foarte riguros

oldschool_boy 27-03-08 19:52

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
atunci care mai e sensul?e ca si cum i-ai lasa cu cei cu spray pe motor intre cei fara....:???:

IonutzMFF 27-03-08 20:35

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
Ma refeream la faptul ca nu stau sa vad daca are chiuloasa schimbata etc ..Vor fi grupele , vom calcula doar in cazul in care masina e turbo , compressor ...

oldschool_boy 28-03-08 06:36

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
Bun.Pai hai sa o luama asa,dau un exemplu relativ cunoscut :
Corrado.
Pun o chiulasa de 16v.
Pun un compresor Lysholm.
Il alimentez cu 2xWebber dublu de 45,si pun axe adecvate.
Evident admisia si evacuarea e pe masura.
Eventual pun o cutie de curse.
Alimentez cu un "mix" mai special.
Declar 160 cp de fabrica.
Daca nu e riguros,nu declar nimic.
Unde ma incadrezi?
***
Din ce spui tu se cam deduce ca va trece de "tehnic" cine trebe.

SEBASTIAN 28-03-08 08:02

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
Am sa te rog sa ne dai si noua solutia ta ci caruratoarele alea pentru compresor.
E simplu cum se calculeaza.
Pui chiulasa de 16v deci mergi de la 115 la 130 sa nu spun 140 si apoi se adauga coeficientul de compresor .
130 x 1.3 = ... si astfel ai grupa
Nu va faceti griji se poate calcula in orice situatie.

SEBASTIAN 28-03-08 08:03

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
iar aces rzultat daca are tractine simpla fata se inmulteste cu un coef subunitar si rezult atunci grupa corecta.

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

SEBASTIAN 28-03-08 08:06

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
La acel motor de vw daca era turbo exista varianta de fabrica 16v si turbo care depasea 200cp direct. dar se inmultea cu 0.95.

oldschool_boy 28-03-08 18:32

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
eu nu am zis ca nu se poate calcula.am zis doar ca ...depinde de strictetea celui care verifica,nu?ori e o verificare pe bune,ori nu.

oldschool_boy 28-03-08 18:35

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
btw...soryy ptr carburiciuri,mi-a 'fugit" mina spre o configuratie mai tzapana dar nerealizabila.

morghen 28-03-08 23:39

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
cu cat mai stricte regulile cu atat mai plictisitoare cursele...

SEBASTIAN 28-03-08 23:48

Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
 
nu trebuie sa va bateti capul cu regulile la inscriere trebuie sa fie cineva care sa stie regulamentul si sa va faca inscrierea corecta.


All times are GMT +2. The time now is 15:20.

- Copyright 2024 4Tuning