cai putere in plus la Logan
salutare
am si eu un Logan 1.6, 16 valve, 105 cai vreau sa imi spuneti si mie ce cip trebuie sa imi iau pentru vreo 20 de cai in plus? as vrea sa stiu in primul rand de unde imi pot cumpara si eu un cip pentru ceva cai putere in plus? cam cat costa? unde il montez? o intrebare cam tampita dar o pun : osa imi distruga mai repede motorul dupa ce ii pun cip? (asa am auzit) Astept raspunsuri fratilor mersi |
Re: cai putere in plus la Logan
nu cred ca vrei sa ti cumperi chip...defapt trebuie sa ti faci o remapare a chipului ...din soft.legat de putere se va duce intre 7-10%depinde motor,soft,etc...cauta pe site uri ..pretul nu stiu pt logan dar ar fi intre 200-300 euro,parerea mea este ca nu se merita...decat daca ti faci si alte modificari cum ar fi...filtru,evacuare cap-coada,bujii,fise,etc...si legat de benzina ...sa nu dai banii pe 98+ ...pt ca nu se simte,la motoare de peste 150 cp abia se simte dif...cine zice altceva mananca ***(legat de combustibil)
|
Re: cai putere in plus la Logan
Intr-adevar se poate realiza o crestere a puterii cu 11CP, cat si a cuplului cu 12Nm la un pret acceptabil. In acelasi timp se obtine optimizarea managementului motorului, concret o crestere a fiabilitatii... nicidecum o degradare. Daca sunteti interesat aveti in zona pe Seba Miclea (Site) la Arad, 0723274407
|
Re: cai putere in plus la Logan
auzi... sa-i ia chip:)))... se cheama REMAPARE si presupune rescrierea softului ECU-ului.
sau poti sa dai o fuga pan' la un supermarket, iei pachetu' special 3chipuri +1moca ajungi acas, ungi cu putina vaselina, iei un scoci, pui acolo unde scrie 16V, lipesti bine si zboara frate... da sa le lipesti bine-bine ca daca nu fug de-acolo... |
Re: cai putere in plus la Logan
super funny faza cu lipitu cu scoci. oricum la romani se poarta,
TUDOR daca vrei 20 de cai trebe sa bagi cam 1000-1300 in motor, asa ca mai bine o remapare si ai si tu vreo 8-12 cai si dai vreo 250-300 euro si atat. |
Re: cai putere in plus la Logan
Salut iti dau eu loganul 1.6 (simplu) meu sa vezi diferentza la combustibil de la omv de la 95 la 100 si o sa te convingi singur, mai condu si mai testeaza.
|
Re: cai putere in plus la Logan
Quote:
|
Re: cai putere in plus la Logan
frate parca ar fi singuru post de pe intreg forumu de genu asta... si taman mie mi se reproseaza... in fine...
|
Re: cai putere in plus la Logan
Quote:
Se merita sa faci DACA esti pasionat si daca ai ce face cu acel castig de putere , apoi un cip fara alte modificari , nu prea e ok . Cip + admisie + evacuare sport la 16. 16v , il duci din 105 in 115 - 118 CP , depinde de cum este lucrata admisia si hartile cat de optimizate sunt . bogdas - deci cine spune altceva mananca *** ? Pai ce zici sa gasesc vre-o 20 de persoane care toate sunt de acord ca la ORICE masina , daca in loc de CO95 , bagi CO100 se SIMTE imediat diferenta si castigi intre 3-5% din puterea obtinuta cu CO95 ?Vrei sa facem o lista aici ? Un poll ? Nu de altceva , dar abia astept sa le spui la cel putin de jumatate din forum acest lucru in fata ! Oamenii astia cand se duc la concursuri , liniute si orice fel de intreceri , crezi ca baga benzina CO98 sau 100 ca le cad banii din buzunar si nu au ce face cu ei ? |
Re: cai putere in plus la Logan
Quote:
Multa bafta "Se merita sa faci DACA esti pasionat si daca ai ce face cu acel castig de putere , apoi un cip fara alte modificari , nu prea e ok . Cip + admisie + evacuare sport la 16. 16v , il duci din 105 in 115 - 118 CP , depinde de cum este lucrata admisia si hartile cat de optimizate sunt . "\ Marius eugen,la mine te refereai aici?:???:,ca 1.6 16v 105 cp am eu...parerea mea ca din soft sau chip sau whatever,castig cam 10cp la motorul asta,ma gandeam in rest la niste serpisori si restu de evacuare schimbata,ar mai fi maxim maxim 10cp si de acolo...catalizatorul dat jos si cam atat...si sa nu uitam celebrul filtru sport:))..2cp si de acolo..poate... Deci de la 105cp parerea mea pana acum cu toate modificarile care le-am enumerat ar fi pana in 130cp.....poate gresesc..sper sa nu:rolleyes2 |
Re: cai putere in plus la Logan
Kidule parerea mea este urmatoarea :
1. serpisorii nu te ajuta cu nimic ! Sunt destul de bine calibrati si socotiti din fabrica , apoi masina e noua , deci starea lor este ireprosabila , deci nu ai de ce sa te atingi de ei . In caz contrar iti faci singur probleme , deoarece este f greu sa calculezi si sa produci niste serpisori mai performanti si sa indeplioneasca si conditia de baza : motorul sa mearga lin si sa-si pastreze limitele de consum si noxe . 2. din "whatever" nu castigi nimic , din flash-tuning poti sa castigi cam 7-9 CP fara alte modificari . 3. doar din serpisori si "restul de evacaure" nu castigi 10 CP . Este de preferinta sa lasi serpisorii si te gandesti la o evacaure pe doua tevi , cu intermediara si doua finale , pe 60mm . Decat sa te bagi la serpisori mai bine te gandesti la un catalizator sport , sau o solutie neoficiala sa renunti la el . 4."celebrul filtru sport" iti da mai mult dau numai impreuna cu evacuare sport . - concluzia : poti spera la 10 cp de la evacuare + admisie sport , dar spun asta gandindu-ma la situatia optima , care nu este ieftina. Orice compromis sau greseala duce la scaderea puterii castigate si aparitia altor probleme . 5. Nu ai cum sa ATINGI la 130 CP doar din aceste modificari . NU ai turbo-diesel , iar motorul este Dacia . Nu uita ca stock ai 105 CP pe hartie nemasurati la roata ! E usor sa te gandesti , dar e al naibii de greu sa adaugi fiecare martoaga in tarc printr-o idee buna pusa in practica . Nu exista o reteta universala care sa-ti garanteze ceva , iar de cip+evacuare+admisie au auzit toti si a cam devenit subiect tabu . Punerea in practica a cunostintelor face diferenta dintre performanta si mediocritate . Bineanteles ca mai apare si problema fondurilor si a raportului investitie / castig . |
Re: cai putere in plus la Logan
Quote:
In fine,asta e fiecare greseste...oricum,mai analizeaza odata ce am spus mai sus si poate imi dai putina dreptate:oops:,in cazul masinii mele Si scuze pentru off-topic..am si eu un thread al meu apropo |
Re: cai putere in plus la Logan
Daca numele topicului este "cai in plus la LOGAN" , cum sa vb despre Toyota Celica ? Tu ai vb cu ceilalti de sus referitor la Logan si nu despre Toyota ! Daca tu compari modificarile de la Logan cu cele de la Toyota ... eu ce sa-ti mai spun ... Uite acum am citit tot topicul si ciudat cum toti vb despre Logan , numai tu ai impresia ca vb despre Toyota ta .
"Marius eugen,la mine te refereai aici?,ca 1.6 16v 105 cp am eu...parerea mea ca din soft sau chip sau whatever,castig cam 10cp la motorul asta,ma gandeam in rest la niste serpisori si restu de evacuare schimbata,ar mai fi maxim maxim 10cp si de acolo...catalizatorul dat jos si cam atat...si sa nu uitam celebrul filtru sport)..2cp si de acolo..poate... Deci de la 105cp parerea mea pana acum cu toate modificarile care le-am enumerat ar fi pana in 130cp.....poate gresesc..sper sa nu" Eu de unde sa tin minte ce masina ai tu daca toti de aici vb despre Logan .Macar de-ai fi specificat ceva de genul : "eu pe Toyota mea de 105 cai ... " |
Re: cai putere in plus la Logan
Off..eu la mine ma referisem,pentru ca prima oara cand ai zis,am crezut ca vb despre mine,si chiar despre mine si vorbeai,dar aveai impresia ca am tot logan...ma rog,lipsa de ceva detalii din partea mea si poate putina neatentie de la tine,ca daca te uitai la semnatura mea iti dadeai seama...in fine,asta e acu
totusi ce parere ai despre ce am zis? |
Re: cai putere in plus la Logan
Tu ai sanse mai multe sa ajungi la puterea dorita , DAR tot nu m-as baga la serpisori daca as fi in locul tau . Curata-i , frezeaza-i , nicheleaza-i , da-le luciu si ce mai vrei , dar nu-i schimba pe cei originali . Daca tu renunti la catalizator , atunci cred ca ar fi ok daca exact in locul lui ai incepe o bifurcatie pentru doua trasee de evacaure si apoi ai merge cu ambele pana la capat . Nu imi pot da seama daca ar fi mai ok sa lasi mai intai sa treaca de intermediara si apoi sa faci bifurcatia sau sa faci bifurcatia si sa pui eventual doua intermediare si doua finale . In nici un caz eu NU as renunta la finala , indiferent ca ar fi una sau doua .
Cu cat ai un motor mai mare , cu atat ai nevoie si de un flux la evacuare cat mai lin , care sa reuseasca sa domoleasca burst-urile serpisorilor . |
All times are GMT +2. The time now is 18:08. |
- Copyright 2024 4Tuning