Renault R12 Gordini
Ce parere aveti?
http://img.photobucket.com/albums/v7...taro/img03.jpg http://img.photobucket.com/albums/v7...taro/img02.jpg http://img.photobucket.com/albums/v7...taro/img01.jpg http://img.photobucket.com/albums/v7...o/iord_int.jpg http://img.photobucket.com/albums/v7...o/iord_lat.jpg mai multe poze pe http://www.gorde.org/gphoto.html |
super scaunele..vin marpha pe dacia asta :wink:
|
maskt--de cand Renault 12 Gordini = Dacie!Fii mai atent!Masina arata destul de bine...stie cineva cateva date tehnice?Si ceva timpi!
|
posesorul este domnul IORDACHE NICU masina este de prin 1972 si este inscrisa in Retromobil Club Romania !!! :)
Geniala... masina si nu cred ca sunt 3 in Romania intr-o stare asa buna ca asta (cred ca 3 sunt toate :P) |
mda asa e ..pardon..dar nui mare diferenta
|
Re:
Quote:
|
e mishto masina nam ce zice
|
Se pare ca aceasta R Gordini este una dintre cele 8-10 pe care le-a adus ACR in Romania pentru curse; Pe aceste masini au concurat Fane Iancovici (Domnezeu sa-l odihneasca-n pace), Olteanu- Vezeanu, Genu Ionescu Cristea, St. Vasile, fratii Morase si altii pe care nu-i mai stiu. Nea Fane o folosea in anii 85-90 la tractarea remorcii cu masina de curse si ii spune \"vaca\", fiind foarte puternica.Voi afla si voi posta aici. Cel din Pitesti nu a avut de-a face cu cursele, a cumparat-o si se faleste cu ea si la cursele RETRO. Iar de vandut nu cred ca o vinde.
Masina stiu ca e din 1972 |
Renault 12 Gordini a fost facut in 2 tipuri de motorizari (corectati-ma daca greshesc)
135 de cai ... stradal 160 de cai ... pentru raliu and co. motor de 1.6 (mi se pare) 4 cilindrii in linie cu 2 carburatoare orizontale dublu corp scotea in jur de 9,5 secunde 100 (aia de 125 de cai) ... atingea in jur de 190 de km/h shi avea o cutie destul de jmekera pe vremea aia ... in 5 trepte :) ... |
Masina asta se afla la Stefanesti in posesia domnului IORDACHE NICU
care a cumparat-o la licitatie cand era dacia 70.000, a dat pe ea 90.000. este un gordini care a fost adus de francezi (printre cele 4sau5 aduse in tara) pt campionatul de raliuri si dupa ce si-a facut treaba in acea vreme, a fost scoasa la licitatie dupa cum va spuneam. Modelul din poze este cel de competitie si asa este dezvolta ceva peste 160cp.. cred ca 165daca nu ma insel. cesurile de bord sunt originale, cu turometru pana la 8000rpm si 220km/h in stil claic de ceasuri rotunde. Cum sta foarte aproape de Pitesti, am avut ocazia sa o vad pe viu, ba mai mult de atat au fost niste emisiuni cu masina asta la televiziunea locala. |
am si eu o dacie din 77 ( nu radeti) pe care vreau sa o fac ceva de genul, inca dinainte sa vad pozele astea. e galbena. sper sa arate bine.
|
arata frumos tatutzu,...nici nu credeam ca mai e in romania vreun gordini...cata_tm ...daca stai sa o gandeshti un pic,....la ext nu e mult de munca ...io ash vrea sa fac rost de nishte jentzi mai agresive...dar totodata in stilul \"old\"
|
Marfa masinutza, pacat ca e tzinuta mai mult \"in vitrina\", as vrea sa vad ce poate una pe 403 m.Ar fi interesanta o cursa intre asta si COX 8)
|
LKS
LKS. intr-adevar, la exterior nu e chiar mult de lucru, dar vreau sa fie ceva \"de firma\", fiindca mi se pare de 1000 de ori mai buna si mai faina o masina asa, simpla, dar frumoasa, si care mai are si ceva sub capota, decat un jaf cu tot felul de briz- brizuri...
si profit de ocazie ca sa va intreb, inca o data pe toti: cum as putea sa acopar cel mai bine scobiturile pt bare, din aripi??? prin sudura??? ia aceeasi forma ca a masinii??? need help, anytime |
parerea mea.....cred ca cu chit potzi sa le umpli....nush sigur ...da` daca o sa ma apuc sa o fac pe a mea asha ...o sa o duc la un \"meshter\" sa o smekereasca el un pic
|
Baieti , un gordini in regim de raliu consuma 35 de litri benzina / 100 km .
Masina are doua axe cu came in cap [ 4 supape / cilindru ] , 2 carburatoare dublucorp orizontale [ carburatie separata pentru fiecare cilindru ] ; frane pe discuri ventilate pe fata , frane cu disc pe spate . Puterea dezvoltata este de 160 cp @ 6500 rpm . Spre deosebire de R12 normal , gordini-ul dispune de jante 13\" x 7\" [ foarte late ] Varianta de raliu are viteza maxima peste 225 km/h |
are o singura axa cu came in bloc, si 8 supape.
|
Re:
[quote=\"SiloS@1300\"]Masina are doua axe cu came in cap [ 4 supape / cilindru ] Ha ha ha...16 Vulve pe gordini.
|
mah, cu chit, as putea intr-adevar sa le umplu, dar spune-mi si mie, atunci la ce mai muncesc??? arata bine 2-3 luni, si la iarna crapa. eu zic ca mai bine muncesc mai mult, si iasa asa cum trebuie, decat sa fac treaba de mantuiala... asa ca, astept in continuare pareri...
|
bine ma acuma eu am facut in felul urmator nu am dat mare atentie sa imi fie la linie masina oricum nici nu vreau sa investesc bani in tabla de dacie ca oricum tot ce cacao e mi-am luat fibra de chit si am tzapat in gauri si am jmirgheluit vreo cateva ore :lol:
|
uite cum am facut eu noh stiu ca e de cacat macar e munca mea dupa cum ziceam nu dau mare importanta :D e in stare de putrefactie masina deocamdata cu toate ca am luat 2 spire de pe spate din arc nush ce sa ii mai fac sa o las de spate ...idei?
|
1 Attachment(s)
scuze am uitat sa pun poza :lol:
|
1 Attachment(s)
Ce ai facut tu la spatele masinii e exact ce se vede in poza atasata de mine, doar ca la tine, realizarea lasa de dorit :P
|
stiu oricum trebuie sa o vospesc toata ti-am zis decat sa bag 10 milioane in tabla care in 2-3 ani rugineste mai bine imi fac ceva la motor
|
felicitari pt munca depusa a iesit ca la carte :wink:
|
bai paul...iti face placere sa postezi numai tu ? vb de unu singur ? ...vezi ca gordini are stopuri d`alea mici de 1300... din '69 incoa
|
bine imi cer scuze atuncea nu o sa mai postez altu nu vreau sa se ajunga la ceva certuri din cauza mea :shrug_no:
|
...
sincer, nu prea se potriveste faza cu \"fara bare\" la dacia cu stopuri noi. mai bine niste spoilere pe comanda, ca acuma si alea, is ceva mai ieftine. si cum poti sa spui ca nu te intereseaza asa tare ext, cand ai bagat atata smirglu in el??? totusi, indraznesc sa va intreb ceva: fibra de sticla si chitul, aplicate asa, gros, crapa, nu???
|
super tare masina :lol:
|
poi cu stopuri mici arata bestial, inca o intrebare...dc tu ai chituit alea unde vin suportii de bara, cum il tragi pe altu dc are nevoie de ajutor? de punte? :lol: :lol:
|
pt tras am un papuc diesel :ciggy:
|
mno bun, da acu dc ramai in zapada? si numa de spate te poate trage careva...ce faci, te trage de punte? :D
sau pe telescoape? :D |
ba fratilor, stiti cum e. nu poti sa le ai pe toate, mai faci si compromisuri. oricum, nu cred ca cu o masina ceva mai modif te duci la garla, sa te scalzi, asa ca, daca chiar ramai pe nu-stiu-unde... Dumnezeu cu mila!!! oricum, noi astia cu dacii, nu ne facem griji, ca juma de dacie e intotdeauna in portbagaj.
|
arata super bne acest gordi. krek nici nu se compara cu dacia 1,4 :lol:
|
miar placea si mie asa ceva :twisted:
|
si mie mi-ar place una asa
imi place stilul gordini |
asa, si ? care e scopul acestui topic? sa zicem ca arata bine ? :shock:
Dau eu jos bara din fata de pe zambetul lui ilici, zici ca e 4x4 :twisted: |
Se ia una bucată Renault 12 Gordini şi una bucată Dacia (de la 1300 pānă la 1410).
Se dau jos bările de la Dacia. Se compară acea bucată de Renault 12 Gordini cu acea bucată de Dacia (fără bări). Rezultatul: o Dacia nu se poate compara cu un Renault 12 Gordini autentic! |
..si unde mai gasesti u r12 gordini!!!
|
masina are roll cage integrat in caroserie . . . .iar daca va uiati pe dedesubt o sa uitati de cuvantul dacia . . .nici o legatura.
|
All times are GMT +2. The time now is 00:09. |
- Copyright 2024 4Tuning