Audi 200 turbo quattro
6 Attachment(s)
Noua achizitie ...............de cca 3 luni.
Scuze pt calitatea pozelor si murdaria de pe masina. |
Re: Audi 200 turbo quattro
faina ce ai de gand cu ea?
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Felicitari pentru masina,pentru anii ei arata chiar super ;)
Motorul este cel de 20v turbo?Ca sincer nu imi dau seama :oops: |
Re: Audi 200 turbo quattro
E super masinutza! Sa ai grija de ea!- si s-o folosesti sanatos! te-as intreba: c-am cat consuma fatza de "fara turbo"(136cp), pt ca ma m-ar tenta si pe mine un 10v turbo!
ai ceva planuri cu masinutza? sa ne tzii la curent cand ai vreme si cu poze! |
Re: Audi 200 turbo quattro
1 Attachment(s)
Quote:
mai bine lasi comentariile si iti vezi in continuare de NFS. si apropo.............uite cum arata un 20V (care va fi pus pe masina cat mai curand sper) @laurentiu_tim : un 20V si luata la verificari. @14jyn : cea de 136 cp imi ia un 12- 14 in oras. asta turbo si quattro (ceea ce conteaza ca munceste mai mult motorul sa actioneze 4 roti )i a cam 16-17 |
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
1.nu m-am dat rotund cu nimic pe topicul respectiv,doar ca sustin in continuare ca nu ai avut Audi s1..ai idee cat de greu se gaseste o astfel de masina si cam cat ar costa?lasa-ma cu robert_pantelimon te rog, si eu rog pe unu sa zica ca am in garaj 2xs1 de raliu de 600 cai si incep sa imi fac reclama.. 2.nu ma mai complic sa mai scriu pe topicul tau,vad ca ai niste aere de numa numa,iti urez bafta cu proiectul. Edit: in poza pusa de tine cu motorul de 20v T este un motor ABY nu 3B (230 cai + cutie in 6 fata de 220 si cutie in 5 trepte) |
Re: Audi 200 turbo quattro
Edit: in poza pusa de tine cu motorul de 20v T este un motor ABY nu 3B (230 cai + cutie in 6 fata de 220 si cutie in 5 trepte)
iar vorbesti aiurea si fara sa stii. motorul din poza este cod AAN de 230 CP cu cv in 6. si nu am aere dar ma enerveaza oamenii care vb fara sa stie depre cine, ce si cum. |
Re: Audi 200 turbo quattro
3 Attachment(s)
Quote:
Poate tu nu realizezi,dar "tonul" pe care il folosesti in exprimarile tale dau impresia ca esti centrul Universului,ori eu personal ma indoiesc de asta :rolleyes2 Poate ne atasezi o fotografie cu s1 pe care l-ai avut,sunt sigur ca trebuie sa ai macar o poza cu masina aia,era prea grava sa scape fara poze ;) Ok expertule,lumineaza-ma: care e diferenta dintre cele 2 motoare? (ABY si AAN) |
Re: Audi 200 turbo quattro
Edit: M-am documentat si am aflat diferenta intre motoare.My bad.
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
in al doilea rand am aflat acum un an si jumatate ca masina respectiva a fost s1 si de asemenea ce valoare avea :evil: |
Re: Audi 200 turbo quattro
sefu scuze ca intrerup dar sunt curios si eu la ce pret s-a invartit marsinuta asta? Imi place nu de alta, codul la motor e MC ? Sau mai bine zis MC 1 sau 2? Al meu e 100 MC2 din '90 fara quatro si ma gandesc oare pierd mult ca nu am quatro? Adevarul e ca fata de alta consumuri la aceeasi masina acum dupa ce am reglat-o ca la carte ia 10 oras si 7 afara daca o calc nu depaseste 11. La quatro cared ca lua mai mult.
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
cod motor KG daca a ta consuma sub 12,5 in oras eu imi tai ceva. si nu zic din experienta dar in carte vezi ca neamtu da consum la a ta 12,8. |
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
2). nu te supara dar am niste intrebari. In bord iti arata presiunea din admisie? Daca da cat e la relanti 0.4? Iar maxim "full troghtle" e 1.3 sau 1.4? Ce tip de calculator ai? De hitachi sau de bosch? Daca e hitachi e "MAC 11 sau 14"? 3). in momentul cat accelerezi la maxim (ma refer in timpul mersului) si se intinde cu a treia la 80 ... 90....100 se sinte un mement cand refuleaza presiunea din admisie si te lasa fara putere? 4). eu asa simteam si am scos furtunul care duce aer din admisie in supapa de refulare, am pus o valva cu actionare din buton care intrerupe aerul care duce la senzorul de la calculator (in momentul acela lucra cu avans 0), turbina lucra la maxim cat poate ea dar si rupe aderenta. (cred ca asa e posibil sa crape blocul sau sa sarjeze pistoanele dar din moment ce pt acest tip de motor exista un chip de la 1.3 la 1.8 bar zic ca merge si asa)! Astpt raspuns multam! |
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
2. la modelul asta nu are ind de presiune. aveam la cea veche.presiunea stock este 0.8.calculatorul este bosch. 3. trage continuu. la tine iese daca se simtea ca da in nas adica se reduce puterea. 4. nu stiu ce sa zic. |
Re: Audi 200 turbo quattro
- o sursa indica la audi 100 2.2 turbo 10V FWD consum de 12.2 urban iar la un quatro 12.8
|
All times are GMT +2. The time now is 09:46. |
- Copyright 2024 4Tuning