![]() |
Lansare Noul VW Passat - Mall Iasi
9 Attachment(s)
Lansare Noul VW Passat - Mall Iasi
La lansarea pe piata, modelul beneficiaza de cinci variante de motorizare. Modelul de baza are pretul de 16.213 euro. Vanzarile in Romania incep la 1 martie. Volkswagen Passat a ajuns la cea de-a sasea generatie, iar noul model va fi lansat pe piata din Romania la inceputul lui aprilie. La data de 1 martie vor incepe vânzarile in avans. La inceput noul Passat va oferi cinci variante de motorizare. Trei vor fi pe benzina - 1.6 l 102 CP, 1.6 FSI 115 CP si 2.0 FSI 150 CP. Pentru prima data la modelele Passat, acestea vor beneficia de injectie directa omogena. Celelalte doua propulsoare vor fi pe motorina: 1.9 TDI 105 CP si 2.0 TDI 140 CP. La toate cele cinci versiuni de motorizare, Volkswagen va pune la dispozitie o cutie de viteze manuala. Pe parcursul anului 2005, va fi disponibila si cutia de viteze automata. Noul Passat va putea fi comandat in patru nivele de echipare: Trendline este versiunea de baza, cu un inalt standard de confort, utilitate si siguranta. Comfortline va creste la capitolul functionalitate, dotari si confort. Sportline este o versiune mai dinamica a noului Passat, in timp ce nivelul de echipare Highline pozitioneaza noua creatie a grupului Volkswagen in partea superioara a clasei de mijloc. Noul Passat are o serie de carcateristici unice pentru segmentul din care face parte si care se intâlnesc doar la autovehiculele de lux: grila radiatorului cromata, designul interior de inalta clasa si elementele de siguranta sporita. La toate se adauga elementele functionale - cum ar fi frâna de parcare (cu senzor de proximitate), sistemul inovativ de pornire si blocare sau deschiderea automata a portbagajului. Chiar si asa, noul model Volkswagen Passat ramane o masina accesibila. La lansarea pe piata, varianta Trendline cu motor 1.6 102 CP este disponbila pentru un pret de 16.213 euro, cea cu 2.0 FSI costa 17.764 euro, in timp ce motorizarile diesel au preturi de pornire de 17.255 euro pentru 1.9 TDI, respectiv de 18.850 euro pentru 2.0 TDI. (Toate preturile sunt fara TVA) |
8 Attachment(s)
:arrow:
|
pai passatu parca facea parte din clasa limuzina ...
bordul mi se pare cam urat lucrat .. ma refer la vitezometru si stuff ... restu e old passat .. face-liftu e fainutz .. iar pretul ... ai bate pe multi la preturi .. de ex. de banii astia nu-ti poti lua un 407 ... nici macar un 307 cc ... un 307 cu motor mai nervos iei .. da totusi ... e cu juma de masina mai multa ! :)) honda is scumpe , nu le gasesc rival pana acum probabil au sa scada preturile drastic la toate masinile noi ... asta e legea concurentei :) |
mai bine-mi iau un AUDI A3 :D .. La vw spatele e urat cu draci ..... cel putin asha mi se pare mie .. si ei si-au dat seama cat de urat e ca de aia l-au lasat la pretul passatului vechi ..
|
despre interiorul de Dacia 1300 uitati-va aici... sexy tare manivela aia de la geam :lol:
http://img241.echo.cx/img241/935/maner1pt.jpg Iar despre acceleratia de la 0-100 de pe loc, baietasii de la www.germancarfans.com zic asa: -> 1.6 delivering 75kW: The 75kW / 102hp entry-level engine in the new Passat series is another tested economical engine. It accelerates the saloon to 100km/h in 12.4 seconds, allows a top speed of 190km/h and has an average consumption of 7.7 litres of Super Unleaded every 100 kilometres. Destul de slabut da ii normal sa fie asa deoarece este o solutie de buget, mai ales pentru Romania, unde oamenii nu sunt prea pretentiosi si diferentele de cateva mii de euro pana la un interior exotic sau un motor ceva mai sportiv au un cuvant important de spus. E un segment de piata valoros pe care VW nu putea sa-l omita :roll: |
cartman pai asa si a mea are interior de dacie 1300 ... fa si tu diferenta intre un model cu echipare de baza si un model cu echipare k-lumea ... garantez ca un passat full option o sa te lase fara grai
cat despre acceleratie ... 0-100 KM/h 12.4 secunde ... accelereaza mai repede ca a mea si habitaclu e de 2 ori mai mare .. ca sa nu zic de greutatea masinii ... deci e BINE! :) cu consumu e cam riscant da asta este. SI spatele mi se pare mai reusit ca la modelul precedent . |
deci:
1. din ce an e masina ta si din ce an e passat-ul ? putea sa gandeasca si ei un design al bordului mai elegant o tzira ! 2. o marca care se respecta, si la o masina din 2005, iti da macar geamuri electrice la versiunea standard (ex: mercedes, bmw, parca si audi) 3. ai dreptate cu acceleratia ! 4. ai dreptate si cu consumu` ! :P 5. mie nu`mi place spatele, da acuma depinde si de gustu fiecaruia, deci no comment ! 8) |
la bmw , mercedes , audi la varianta de baza nu-ti da 4 geamuri electrice , nu ma crezi intra la ei pe site .. s-o jmekerit toti .. fac economie la motorase :)
Te baga la manivela pe spate .. asta e mai dai 500 euro si ai masina k-lumea eu zic ca merita da cand n-ai nici 10.000 in buzunar sa dai 20 mil. pe nush ce echipare e enorm . Toti se lauda cu super preturi da se lauda cu variantele de baza .. motor de 1.6 2 geamuri electrice si cam atat ... vrei masina cat de cat trebuie sa mai dai inka 50% asta e realitatea n-avem ce face .. is curios cine o sa scoata o masina cu motor de vreo 200 caluti , 4 geamuri electrice , oglinzi electrice incalzite , ABS , ASR , ESP , etc si sa nu sara de 20.000 de euro .. nu ma intereseaza firma ! :) poate sa fie si DACIA ... |
2 Attachment(s)
a inceput sa apara pe strazi.. poze din parcarea de la Gara, Duminica, cand l`am condus pe Cristi..
|
Re:
Quote:
PS: cii cu semnatura aia di binladen ? :lol: :lol: |
Re:
Quote:
|
dunno, imi place mai mult decat vechiu passat care era doar un facelift la penultimu ...
|
da bre da bordu` arata ca draq :x
|
eu am luat una si cand vine va infig o parere obiectiva...
|
In poze intr-adevar arata rahatzitor tare de tot :( nu am avut rabdare sa ma opresc sa ma uit pe strada la unu, astept pana se umplu strazile de passaturi si o sa vad atunci :P
|
All times are GMT +2. The time now is 01:03. |
- Copyright 2025 4Tuning